„Regitros” Klaipėdos filialo vadovas Saulius Budinas teigia, kad ilgesniam laikui praradus vairuotojo pažymėjimą reikalavimas iš naujo laikyti vairavimo egzaminą atsirado kaip papildoma bausmė nedrausmingiems vairuotojams.

Teorijos egzaminas susideda iš atsitiktine tvarka kompiuterio parenkamų 30 klausimų, o kad pusvalandį trunkantis egzaminas būtų išlaikytas, leidžiama padaryti 6 klaidas.

Tarpmiestinių maršrutų keleivių vežimo įmonės „Vlasava” savininkas Saulius Čepkauskas mano, kad dabartinių teorijos egzaminų tikslas yra ne patikrinti Kelių eismo taisyklių mokėjimą, o suklaidinti egzaminuojamą asmenį. Kaip pavyzdį S.Čepkauskas paminėjo testuose pasitaikantį klausimą – „Kokią įtaką vairuotojo dėmesiui ir reakcijai turi nuovargis?” Pateikiami du atsakymų variantai: silpnėja dėmesys, sumažėja reakcijos laikas ir dėmesys silpnėja, reakcijos laikas ilgėja.

„Ko tokiais klausimais ir atsakymais siekiama: patikrinti Kelių eismo taisyklių mokėjimą ar priversti atidžiai skaityti”, – piktinosi verslininkas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (74)