Su DELFI redakcija susisiekė verslininkas iš laikinosios sostinės. Vyras pasakojo, kad susiviliojo „Statoil“ siūloma nuolaida, kuri, kaip paaiškėjo po mėnesio, nebuvo pritaikyta.

„Pradėjo skambinti kaip tiekėjai ir teigė, kad labai geromis kainomis pasiūlys kurą. Mes paprašėme didesnės nuolaidos nei fiziniam asmeniui. Jie sutiko įmonei duoti 14 ct/l nuolaidą kurui“, - pasakojimą pradėjo kaunietis.

Pasak vyro, jis buvo užtikrintas, kad nuolaida galios visose degalinėse Lietuvoje – tiek įprastose, tiek automatinėse.

Pasiūlymas konkrečiai įmonei

Suprato po pirmos sąskaitos

Ilgai svarstęs apie pasiūlymą, įmonės direktorius nusprendė pasinaudoti „Statoil“ nuolaidomis. Pasirašė sutartį. Prieš tai įmonė naudojosi „Neste” ir „Vakoil” degalinių paslaugomis.

„Bet „Statoil“ pasiūlė geresnes sąlygas ir esame girdėję atsiliepimų, kad „Statoil“ degalinėse kuras geresnis. Taigi sudarėme sutartį. Vienintelis įsipareigojimas buvo, kad pilsimės ne mažiau nei 1 t kuro per mėnesį, o mane užtikrino, kad gausime sutartą nuolaidą“, - teigė pašnekovas.

Verslininkas pasakojo po mėnesio sulaukęs pirmosios sąskaitos, kur pamatė, kad taikoma ne žadėta 14 ct/l nuolaida, o 8 ct/l.

Sąskaita

„Susisiekiau su tinklu, bet man buvo pasakyta, kad tokios yra sąlygos ir jei nepatinka, tai tiesiog galiu nesipilti kuro“, - tvirtino jis. Verslininkui buvo paaiškinta, kad sutarta nuolaida galioja tik visapusio aptarnavimo degalinėse, o automatinėse – galioja kitos taisyklės ir nuolaidos taikomos mažesnės.

Visgi „Statoil“ pažadėjo verslininko prarastą nuolaidos skirtumą pritaikyti kreditui ateityje.

„Gauni sąskaitą po mėnesio ir tik tada matai tikrąją nuolaidą, - stebėjosi kaunietis. - Manau, kad tai – nesąžiningas žaidimas: prisivilioti klientą, sakant, kad nuolaida bus pritaikyta visose degalinėse, o paskui taikyti tik tam tikrose“.

„Statoil“: reikia skaityti sutartis

„Statoil“ komunikacijos vadovė Daiva Jokšienė teigė, kad su verslu pasirašomose sutartyse visgi yra nurodyta, kad kurą pilant savitarnos degalinėse, taikoma mažesnė nuolaida nei įprastose degalinėse.

„Klientas, pasirašydamas sutartį turėjo joje matyti punktą, kad automatinėse degalinėse nuolaida yra mažinama 6 ct/l nei visapusio aptarnavimo degalinėse. Ir taip surašyta visiems klientams sutartyje“, - aiškino ji.

Pasiūlymas verslui

Pašnekovė pripažino, kad šiuo atveju galėjo įsivelti žmogiškojo faktoriaus klaida – dėl nuolaidos „Statoil“ verslui tarpininkavęs pardavėjas tiesiog neišaiškino teisingai sąlygų.

„Žinoma, kai pardavėjas kalba apie sąlygas, turi jas paaiškinti, bet kartais neužsifiksuoja, kas sutartyje nurodoma“, - sakė „Statoil“ atstovė.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (190)