Daugiau nei pusė sužeistųjų eismo įvykiuose buvo keleiviai

Eismo įvykiuose Lietuvoje kasmet nukenčia arba žūva 2500 šalies gyventojų, tačiau keturi iš penkių vairuotojų nėra apsidraudę – neturi asmens ar sveikatos draudimo, rodo šalies draudimo rinkos lyderio „Lietuvos draudimas“ duomenys. Daugiau nei pusė sužeistųjų eismo įvykiuose buvo keleiviai, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Asociatyvi nuotr.
© DELFI / Orestas Gurevičius

„Net 70 proc. mūsų klientų mano, kad ir vairuotojo, ir keleivių draudimas yra reikalingas. Tačiau daugelis jų nėra apsidraudę asmens ar sveikatos, todėl matome nišą, kur savo klientams galėtume suteikti pridėtinę vertę – draudžiantiems vairuotojo civilinę atsakomybę kartu itin palankiomis sąlygomis apdrausti ne tik vairuotoją, bet ir keleivius. Juk automobiliu su keleiviais nuolat vyksta 44 proc. vairuotojų“, – sako „Lietuvos draudimo“ Žalų departamento direktorius Artūras Juodeikis.

„Lietuvos draudimas“ vairuotojams, apsidraudusiems Transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės privalomuoju draudimu (TPVCAPD), siūlo vairuotoją ir visus automobilio keleivius apdrausti už 1 eurą per mėnesį. Vairuotojo ir keleivių draudimo suma sieks 6000 eurų. Išmoką susižalojus eismo įvykyje vairuotojas ir keleiviai gautų nepriklausomai nuo to, kas bus eismo įvykio kaltininkas. Tai gali tapti reikšminga parama į avariją patekusios šeimos biudžetui ar kartu keliavusiems ir nukentėjusiems draugams, pažymima pranešime.

Pernai vairuotojai, apdraudę automobilį privalomuoju civilinės atsakomybės (TPVCAPD) draudimu „Lietuvos draudime“, sutaupė daugiau nei 950 tūkst. eurų techninės pagalbos tarnybos paslaugoms, mat šią paslaugą gauna kartu su draudimu. Per metus tarnyba padėti vairuotojams skubėjo 12 tūkstančių kartų, arba vidutiniškai 30 kartų per dieną. „Lietuvos draudimo“ duomenimis, draudimo polisų su technine pagalba skaičius per dvejus metus išaugo 2,5 karto.

Dažniausiai vairuotojai nemokamą techninę pagalbą kvietė, kai automobilį reikėjo nutempti po eismo įvykio. Taip pat neretai techninės pagalbos tarnyba skubėjo padėti vairuotojams užvesti automobilį, pakeisti prakiurusią padangą, pametus ar užtrenkus automobilio raktelius. Be to, techninės pagalbos tarnyba sulaukė kone 60 tūkstančių skambučių iš vairuotojų, kurie norėjo pasikonsultuoti dėl gedimo ir ar galima tęsti kelionę.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Eismo kultūra ir patarimai

Kuriose srityse automobilių padangos tobulėja sparčiausiai (4)

Automobilių gamintojai kasmet pristato naujoves, darančias didelę įtaką transporto priemonių valdymo savybėms, funkcionalumui ir patogumui. Tos naujovės paprastai yra gerai matomos ir jas įvertinti nėra sudėtinga, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Vairuotojų kultūringumo lygį galima pamatuoti važiavimu per balas (4)

Lietuvos vairuotojų kultūringumo lygį tarsi lakmuso popierėliu galima pamatuoti tuo, kaip jie važiuoja per balas pavasarį. Draudimo bendrovė BTA perspėja, kad gatvėse atsivėrus duobėms, pernelyg didelis greitis kelia grėsmę tiek pačiam automobiliui, tiek eismo saugumui, o per langą išmesta nuorūka gali sukelti gaisrą.

Metas keisti padangas: kokios eilės ir kainos (79)

Artėjant padangų keitimo metui vairuotojai sprendžia dilemą – sutaupyti šiek tiek pinigų ir ratus keisti garaže, ar mokėti brangiau, bet apsilankyti autorizuotame servise. Servisų atstovai tikina, kad veždami į garažą automobilį rizikuojate, tačiau ekspertai ne tokie kategoriški.

Saugaus eismo eksperto patarimas: geriau pasidomėti apie padangos savybes (2)

Nuo balandžio 1-osios lengvaisiais automobiliais automagistralėse galima važiuoti ne didesniu nei 130 km/val. greičiu, taip pat vairuotojai privalo pakeisti žiemines padangas į vasarines. Susisiekimo ministerijos Saugaus eismo skyriaus vedėjas Vidmantas Pumputis pataria, kokios padangos yra saugesnės bei įvardija lietuvių vairuotojų elgsenos pokyčius.

Pėsčiojo nepraleidusiam vairuotojui – 77 tūkst. eurų bauda (63)

Helsinkio apygardos teismas skyrė 77 tūkst. 808 eurų baudą pėsčiojo nepraleidusiam vairuotojui. Tokio nuosprendžio, kaip skelbia Suomijos laikraštis „Ilta-Sanomat“, sulaukė suomis milijardierius Antti Ilmari Aarnio-Wihurinas.
Facebook draugai