Daugiau nei pusė sužeistųjų eismo įvykiuose buvo keleiviai

Eismo įvykiuose Lietuvoje kasmet nukenčia arba žūva 2500 šalies gyventojų, tačiau keturi iš penkių vairuotojų nėra apsidraudę – neturi asmens ar sveikatos draudimo, rodo šalies draudimo rinkos lyderio „Lietuvos draudimas“ duomenys. Daugiau nei pusė sužeistųjų eismo įvykiuose buvo keleiviai, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Asociatyvi nuotr.
© DELFI / Orestas Gurevičius

„Net 70 proc. mūsų klientų mano, kad ir vairuotojo, ir keleivių draudimas yra reikalingas. Tačiau daugelis jų nėra apsidraudę asmens ar sveikatos, todėl matome nišą, kur savo klientams galėtume suteikti pridėtinę vertę – draudžiantiems vairuotojo civilinę atsakomybę kartu itin palankiomis sąlygomis apdrausti ne tik vairuotoją, bet ir keleivius. Juk automobiliu su keleiviais nuolat vyksta 44 proc. vairuotojų“, – sako „Lietuvos draudimo“ Žalų departamento direktorius Artūras Juodeikis.

„Lietuvos draudimas“ vairuotojams, apsidraudusiems Transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės privalomuoju draudimu (TPVCAPD), siūlo vairuotoją ir visus automobilio keleivius apdrausti už 1 eurą per mėnesį. Vairuotojo ir keleivių draudimo suma sieks 6000 eurų. Išmoką susižalojus eismo įvykyje vairuotojas ir keleiviai gautų nepriklausomai nuo to, kas bus eismo įvykio kaltininkas. Tai gali tapti reikšminga parama į avariją patekusios šeimos biudžetui ar kartu keliavusiems ir nukentėjusiems draugams, pažymima pranešime.

Pernai vairuotojai, apdraudę automobilį privalomuoju civilinės atsakomybės (TPVCAPD) draudimu „Lietuvos draudime“, sutaupė daugiau nei 950 tūkst. eurų techninės pagalbos tarnybos paslaugoms, mat šią paslaugą gauna kartu su draudimu. Per metus tarnyba padėti vairuotojams skubėjo 12 tūkstančių kartų, arba vidutiniškai 30 kartų per dieną. „Lietuvos draudimo“ duomenimis, draudimo polisų su technine pagalba skaičius per dvejus metus išaugo 2,5 karto.

Dažniausiai vairuotojai nemokamą techninę pagalbą kvietė, kai automobilį reikėjo nutempti po eismo įvykio. Taip pat neretai techninės pagalbos tarnyba skubėjo padėti vairuotojams užvesti automobilį, pakeisti prakiurusią padangą, pametus ar užtrenkus automobilio raktelius. Be to, techninės pagalbos tarnyba sulaukė kone 60 tūkstančių skambučių iš vairuotojų, kurie norėjo pasikonsultuoti dėl gedimo ir ar galima tęsti kelionę.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Eismo kultūra ir patarimai

Unikalaus „vabalo“ savininkas svajoja apie kūrybines automobilių dirbtuves

Kur bevažiuotų panevėžietis Gintaras Tamulevičius su savo „vabalu“, kone visur jis palydimas akimis. Priežastis paprasta: jei įprastas klasikinis „Volkswagen Kaefer“ traukia aplinkinių žvilgsnius, Gintaro modifikuotas modelis toks, kad vyras ne kartą tiesiog gatvėje yra išgirdęs pasiūlymą automobilį parduoti.

Nufilmuota: tokio kelių erelio elgesio vairuotojai netoleruoja (17)

Atšilus orams į kelius dažnai plūsteli nemaži automobilių srautai – iš didmiesčių gyventojai traukia prie jūros arba vandens tvenkinių norėdami atsigaivinti ir pasimėgauti saule. Tačiau padidėjęs automobilių srautas reiškia ir didesnę tikimybę avarinių situacijų susidarymui.

Kauno gatvėse – netikėta naujovė (90)

Įsibėgėjanti iniciatyva „Kaunas tvarkosi“ miesto gyventojus ir svečius tikrai džiugina – daug gatvių jau sutvarkyta, dar didelė dalis vis dar tvarkoma arba bus remontuojamos ateityje. Tačiau su kiekvienu pokyčiu ateina ir naujovės, kurios kartais stebina.

Seimas pritarė pataisoms uždrausti pėstiesiems naudotis mobiliaisiais telefonais perėjose (184)

Siūloma uždrausti pėstiesiems pėsčiųjų perėjose naudotis mobiliojo ryšio priemonėmis, jeigu jomis naudojamasi rankomis. Ketvirtadienį Seimas po pateikimo pritarė tokioms Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisoms.

KET pažeidėją galima atpažinti dar iki egzamino „Regitroje“ (6)

Naudodamiesi empiriniais „Regitros“ ir Kelių policijos tarnybos duomenimis, Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) mokslininkai pirmą kartą nagrinėjo pradedančiųjų vairuotojų padarytų Kelių eismo taisyklių (KET) pažeidimų ir jų sukeltų eismo įvykių ryšį su asmenybės bruožais ir turima saugaus vairavimo samprata. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, tyrimas nustatė, kad įmanoma atpažinti būsimus kelių eismo taisyklių pažeidėjus dar jiems nepradėjus vairuoti – tą atskleidžia vien būsimų vairuotojų asmenybės bruožai bei jų nuostatos dėl eismo saugumo.
Facebook draugai