Apie pavojų automobiliui praneš mobiliuoju telefonu

 (13)
Nuo šiol Lietuvos vairuotojai apie suveikusią automobilio signalizaciją galės būti informuojami mobiliuoju telefonu. Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ pristato naują paslaugą „Bite Link“ su „LocSecurity“ apsaugos sistema automobiliams, rašoma pranešime spaudai.
Automobilio vagystė
© Corbis

„LocSecurity“ apsaugos sistemos naudotojai SMS žinute arba skambučiu bus informuojami apie jų automobiliui gresiantį pavojų. Jei į automobilį mėginama įsilaužti ar dėl kitų priežasčių suveikia jo apsaugos sistema, automobilio savininkas apie tai nedelsiant bus įspėjamas telefonu.

„LocSecurity“ apsaugos sistema su „BITE Link“ GSM kortele yra įmontuojama į automobilį ir prijungiama prie esamos apsaugos sistemos. „LocSecurity“ įrenginio kaina – 485 Lt, o minimalus mėnesinis mokestis mobiliojo ryšio operatoriui – 8 Lt.

„LocSecurity“ leidžia SMS žinute patikrinti, ar nepamiršote įjungti transporto priemonės apsaugos sistemos, taip pat paskambinti į automobilį ir pasiklausyti, kas vyksta jo salone. Sistema veikia autonomišku režimu, tad ji sėkmingai funkcionuoja ir atjungus automobilio akumuliatorių.

Viena svarbiausių „LocSecurity“ savybių – tai galimybė nuolatos stebėti automobilio buvimo vietą specialiai tam sukurto tinklapio žemėlapyje.

Pranešime teigiama, kad „BITĖ Link“ paslauga pritaikyta naudotis visų Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių abonentams.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Eismo kultūra ir patarimai

Eksperto patarimai: kaip per liūtį išvengti tūkstantinės žalos automobiliui (15)

Šįryt Vilniuje spūstis kėlė giliose balose sustoję ir nebeužsivedantys automobiliai, kurių remonto sąskaitą vėliau išvydę vairuotojai gali nemaloniai nustebti. Draudikai įspėja, kad bandymas važiuoti per gilias balas dažnai baigiasi variklio hidrosmūgiu ir sukelia didžiulių nuostolių, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Karas keliuose baigėsi, bet kariai liko (3)

Statistika rodo, kad pernai žuvusiųjų keliuose skaičius sumažėjo dar labiau, todėl galime kalbėti, kad karas Lietuvos keliuose baigėsi, interviu LRT.lt sako Lietuvos kelių policijos tarnybos viršininkas Vytautas Grašys. „Dabar yra taika, kurią bando sudrumsti kai kurie pažeidėjai, sėdantys už vairo neblaivūs. [...] Aktyvi turėtų būti ir visuomenė – atkalbėti nuo tokio veiksmo, o jei pažeidėjai neklauso, apie juos informuoti policiją, kad ši sugebėtų nedrausmingą eismo dalyvį eliminuoti“, – teigia V. Grašys.

Savaiminio variklio „užsigazavimo“ priežastys, pasekmės ir atsakomybės dalybos (7)

Variklio bei pavarų dėžės skysčių nuotėkis – trečias dažniausiai fiksuojamas į Lietuvos techninės apžiūros centrus atvykstančių mašinų „didelis trūkumas“. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, pastaraisiais metais tokia diagnozė skelbiama beveik 8 proc. visų M1 klasės automobilių.

Eismo dalyviai, kurių saugumu turėtume susirūpinti labiau vasarą pamiršta visas taisykles

Prakalbus apie transporto eismo srities problemas dažniausiai pirmiausia imame galvoti apie suaugusiuosius. Apie greičio viršijimą, vairavimą išgėrus, pavojingą manevravimą, avarijas. Vaikai ir kelias, rodosi, nesuderinami dalykai. Tačiau turime pripažinti – vaikai yra eismo dalyviai, tokie patys kaip mes, tik mažiau atsargūs. Apie tai, kokie pavojai vaikų tyko keliuose bei kaip nuo jų apsisaugoti, kalbamės su Kauno regiono kelių Kelių priežiūros ir eismo saugos skyriaus specialistu Linartu Kiškiu.

Specialistas užstojo dyzelinius automobilius: pirkėjai pasimetę ir suklaidinti taršumą palygino su karve (84)

Modernūs dyzeliniai automobiliai – dalis kovos su oro tarša, tvirtina didžiausio Didžiosios Britanijos automobilių gamintojo vadovas, skelbia autocar.co.uk. Automobilių pirkėjai pasimetę ir suklaidinti viešų diskusijų, esą visi dyzeliniai automobiliai siaubingai teršia aplinką, sako „Jaguar Land Rover“ vykdomasis vadovas Jeremy Hicksas.
Facebook draugai