Europos ralio-kroso čempionate dalyvaujantis lenktynininkas Ernestas Staponkus keturioms žinomoms moterims pateikė tikrą siurprizą – pasiūlė pavažiuoti su jo lenktynių „Volkswagen Polo Super 1600“ automobiliu ralio-kroso trasoje. Moterys nebuvo vežiojamos – Ernestas leido joms pačioms sėsti prie vairo, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Anžela Adamovič
© Komandos nuotr.

Dainininkė Anžela Adamovič, stilistė Julija Žižė, TV laidų vedėja Indrė Stonkuvienė ir modelis Simona Starkutė į Vilkyčių ralio-kroso trasą atvažiavo be ypatingo entuziazmo.

„Susitikus su merginomis nustebau, niekaip nesupratau, kodėl jos netrykšta entuziazmu. Tik vėliau supratau, kad jos nesitikėjo, kad leisim vairuoti pačioms, turbūt galvojo, kad bus tiesiog pavežiotos lenktyniniu automobiliu. Viskas pasikeitė, kai patikinom, kad teks vairuoti pačioms“, – juokiasi „ES Motorsport“ komandos lenktynininkas E. Staponkus.

Tačiau apatiją ir susikaustymą po trumpo instruktažo pakeitė entuziazmas ir net baimė, kai sužinojo, kad bene 200 tūkst. eurų kainuojantį automobilį joms teks pilotuoti pačioms be jokios pagalbos – net šalia niekas nesėdės.

Iš pradžių merginos buvo supažindintos su vienu moderniausių Europoje ralio-kroso automobilių „Super 1600“ klasėje. E. Staponkus juo atstovauja mūsų šaliai kaudamasis su stipriausiais Senojo žemyno varžovais ir kol kas jam tai puikiai sekasi – jis po trijų etapų tarp 36 sportininkų užima 6 vietą ir dar neprarado vilčių kovoti dėl prizinės vietos čempionate.

Automobilis valdomas specifiškai, ypač merginoms buvo sunku suprasti, kaip perjunginėti pavaras, nes jame sumontuota sekvencinė pavarų dėžė.

„Nesitikėjau, kad kada nors gyvenime gausiu pavairuoti pasaulinio lygio lenktynių automobilį. Vos užvedus jo variklį per kūną iš karto perbėgo šiurpas – buvo baisu, kad galiu jo nesuvaldyti, ypač žinant, kokia jo kaina“, – įspūdžiais dalinasi Anžela. Tačiau baimė greitai buvo įveikta – Anžela mėgsta greitus galingus automobilius, tad tokios progos nepraleido. Iš pradžių kartu su Ernestu pervažiavo trasą, susipažino su posūkiais ir trajektorijomis, o po to – iš karto už vairo.

„Buvo kažkas nerealaus! Taip norėjosi vis daugiau spausti akseleratorių, bet proto balsas neleido emocijoms paimti viršų. Didelis ačiū Ernestui ir visai jo komandai“, – po savo važiavimo dėkojo Anžela. Po šio renginio ji tapo tikra E. Staponkaus gerbėja ir vėliau net apsilankė varžybose, kuriose lenktyniavo ir, beje, laimėjo Ernestas.

„Turbūt Anžela man neša sėkmę“, – po finišo juokėsi E. Staponkus.

Dizainerė J. Žižė taip pat yra iš tų merginų, kurioms nesvetimas adrenalino poreikis. Vairuoti mokytis ji pradėjo nuo 14 metų, tad, kaip sako pati, jai automobilio valdymas yra tarsi dantų valymasis – savaime suprantamas dalykas.

„Seniai svajojau pavairuoti tikrą ralio automobilį, todėl esu be galo laiminga, kad turėjau progą tai padaryti. Ačiū Ernestui! Fantastiškai praleidau laiką, bijojau tik iki tada, kai pajudėjau iš vietos, o vėliau beliko tik vairuoti. Labai dėkoju visai komandai ir idėjos sumanytojams už nepamirštamus įspūdžius“, – po savo važiavimo sakė J. Žižė.

O štai modelis Simona Starkutė – atvirkščiai, yra iš tų, kurie adrenalinui visiškai abejingi. Tiksliau, buvo iki šiol. Po pasivažinėjimu komandos „ES Motorsport“ lenktyniniu automobiliu jos nuomonė apie tokias pramogas kardinaliai pasikeitė.

„Tai viena geriausių adrenalino dozių, kokią esu patyrusi per savo gyvenimą. Iš automobilio išlipau drebančiomis rankomis, bet jausmas buvo tiesiog nepakartojamas. Nuo šiol nepraleisiu menkiausios progos sudalyvauti tokiuose renginiuose. Dėkoju organizatoriams už profesionalumą ir gerą nuotaiką bei nuostabiai praleistą laiką!“ – po važiavimo gerų žodžių negailėjo S. Starkutė.

O štai I. Stonkuvienė iš šio pasivažinėjimo grįžo ir gerokai patobulinusi savo vairavimo įgūdžius. Keturi ratai ralio-kroso trasoje jai leido pamiršti visus buitinius, darbinius ir bet kokius kitus dalykus.

„Mašinoje esi tik tu ir trasa. Nerealus jausmas valdyti ir svarbiausia suvaldyti slystantį ant žvyro automobilį. O dar tas variklio garsas! Manau, kiekvienam reikėtų išbandyti suvaldyti automobilį ant slidaus kelio, būti pamokytiems tai daryti, nes tokie įgūdžiai padeda išsisukti iš ekstremalios situacijos slidžiame kelyje“, – savo įspūdžiais dalinosi I. Stonkuvienė.

Nors visos keturios merginos lenktyninį automobilį vairavo pirmą kartą gyvenime, jis išliko beveik nenukentėjęs.

„Esu nustebintas merginų sugebėjimais. Tiesą sakant, prieš šį renginį šiek tiek nerimavau, kad mano kovinis „Polo“ gali neišgyventi tokio išbandymo. Tačiau nepaisant keleto subraižymų ir kelių nubrozdinimų viskas baigėsi net geriau negu tikėjausi“, – po merginų pasivažinėjimo pasakojo „ES Motorsport“ komandos lenktynininkas E. Staponkus.
Ernestas po šio renginio tiki, kad prie jo gerbėjų prisidėjo dar keturios žavios moterys ir jos, kartu su kitais komandos sirgaliais jį palaikys Europos ralio-kroso čempionate. Ketvirtasis jo etapas vyks Prancūzijoje pirmą rugsėjo savaitgalį.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kai praeitis susiduria su ateitimi – naujas, bet jau klasikinis „Infiniti“ atrodo fantastiškai

Tikri automobilių entuziastai retai kada renkasi transporto priemones pagal praktiškumą. Emocija...

Ar elektromobiliai iš tiesų visiškai neteršia aplinkos? (51)

Praūžus „dyzelgeito“ skandalui, nemažai žmonių nusprendė pasirinkti aplinkai mažiau...

Rusijos policijai – netikėtas „Kalašnikov“ produktas (56)

Koncernas „ Kalašnikov “ pristato naują savo produktą – „Iž“ modeliu paremtą elektrinį...

Užpatentuota nanotechnologija, leidžianti įtrūkimams kelio dangoje užsitraukti patiems (4)

Panašu, kad kelio duobės jau netolimoje ateityje gali likti tik slogus prisiminimas, tvirtina...

Iš pradžių sunku patikėti: plieną automobilių gamyboje pakeis medienos plaušiena (13)

Nuolatinis spaudimas pereiti prie lengvesnių transporto priemonių gamybos keletą Japonijos...

Top naujienos

Sąmokslo teorijų karalienė: kas slypi už kalbų apie slapta pasaulį valdančius žmones (127)

Mito apie iliuminatus atsiradimo istorija atskleidžia, kaip šiandien gimsta melagingos žinios, o...

Kaip iš tikrųjų atrodo gyvenimas Rusijos glūdumoje (132)

Švintant saulei Jevdokimovas, kaimas Rusijos glūdumoje, tingiai bunda iš miego ir nyra iš trobas...

Ar kada susimąstėte, kaip iš tiesų dirba „Palangos bobutės“ (135)

300 kvadratinių metrų dydžio butas vasarai Palangoje jau atgyvena, sako „Ober-Haus“ Vakarų...

Batelių paieška pajūryje: ar įmanoma rasti nebrangių ir įspūdingų batų? (9)

Kad Palangoje galima atrasti stilingų apdarų, DELFI Stilius jau įsitikino. Todėl šį kartą...

Pasipiktinę graikai įtaria NBA atstovus konspiracija

Medicininiai tyrimai tolimoje Kinijoje, nekonkreti diagnozė, bendravimas per socialinius tinklus....

Pirštelius apsilaižysite: traški vištiena amerikietiškai (1)

Šios traškios vištienos nėra net ko lyginti su greito maisto užkandinių patiekalu – skonis...

Sugriuvus automobilių stovėjimo aikštelei, mašinos pakibo ore (4)

Nottinghamo centre, įgriuvus daugiaaukštei automobilių aikštelei, dalis joje stovėjusių mašinų...

Naktinis reidas Vilniuje: nepilnametis prie vairo ir nuo dėmesio į krūmus sprukęs doras jaunuolis (33)

Naktinis reidas Vilniuje prasidėjo iškart pričiuptais dviem vairuotojo pažymėjimų...

Priežastys, kodėl apsilankius tualete vargina nemalonūs pojūčiai (28)

Deginimo pojūtis šlapinimosi metu yra vienas nemaloniausių dalykų. Štai kodėl svetainė...

Pridarytas klaidas išvardijęs D. Adomaitis pasiūlė priprasti prie tokio L. Lekavičiaus žibėjimo specialiai Krepšinis.lt iš Rygos (232)

Lietuvos krepšininkai galėjo savo kailiu patirti, kokį potencialą turi ši „auksine karta“...