Lyderio pozicijas Šiaurės regione užimanti logistikos ir susisiekimo paslaugas teikianti bendrovė „PostNord“ kartu su vaikų ir kūdikių prekių pardavėju internete Lekmer.com ir maisto produktais internetu prekiaujančia Švedijos bendrove Mat.se – šios naujos „Volvo“ siūlomos programos partneriai. Iniciatyvos sumanytojai sako, kad toks prekių pristatymo metodas klientams turėtų labai patikti.

Niekas negalėtų ginčytis – patogumas yra pagrindinė priežastis, kodėl kiekvieną mėnesį apsipirkinėjimas internetu tampa vis populiaresnis. Skelbiama, kad paslauga „Volvo In-car Delivery“ padės atsikratyti tokių nemalonių su šventiniu apsipirkinėjimu susijusių patirčių kaip desperatiškos paieškos, kur palikti automobilį sausakimšoje stovėjimo aikštelėje prie prekybos centro, minios streso valdomų žmonių ir nusivylimo, laiku negavus užsisakytų prekių.

Jeigu susidomėjote, kokiu principu veikia ši „Volvo“ siūloma pristatymo paslauga, pirmiausia turite žinoti, kad jums reikalingas skaitmeninis raktas, kuris užtikrins vienkartinę tiekėjo prieigą prie jūsų automobilio.

Savininkams tereikės prekių užsisakyti internetu, gauti pranešimą apie į automobilį pristatytus pirkinius ir tiesiog su jais vykti namo.

Svarbu pažymėti, kad šia paslauga kol kas gali naudotis tik Geteborgo miesto gyventojai, tačiau bendrovė teigia svarstanti galimybę, pasiteisinus šiai iniciatyvai, ją pasiūlyti ir kituose šalies miestuose.

Kol kas neaišku, ar tokia pristatymo sistema saugi, ir kiek vairuotojų ja pasitiki. Laikas parodys.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)