DELFI skaitytojai gali sekti motociklininko kelionę – bus publikuojamas keliautojo dienoraštis, o tikslią jo buvimo vietą galima matyti žemėlapyje apačioje. A. Bubino kelionė jau persirito į antrą pusę.

Pateikiame naują A.Bubino kelionės dienoraščio įrašą (rugpjūčio 7 d., 16 val. Lietuvos laiku).

Šiuo metu esu už Novosibirsko ir judu į numatytą nakvynės vietą Kemerove. Nuo kelionės pradžios jau esu nuvažiavęs 8400 km.

Praėjusi diena buvo sunki, teko daug pavargti. Pravažiavus Čeliabinską didžiausiu nuotykiu tapo maršrutas į Omską. Įdomu tai, kad vienintelis normalus kelias į šį miestą veda per Kazachstaną, ta atkarpa yra nedidelė, mažiau nei 200 km. Taip yra todėl, kad kelias buvo nutiestas dar Sovietų Sąjungos laikais, kai niekam nerūpėjo, kurios respublikos teritorija eina kelias. Todėl norint pasiekti Omską, teko rinktis iš dviejų variantų: arba kirsti Kazachstaną ir dviejuose muitinės postuose praleisti mažiausiai apie 5-6 valandas, arba važiuoti aplinkui.

Pasirinkau antrąjį variantą. Prieš akis pasirodė didelis dulkių debesis, iš kurio išvažinėjo ir į jį nėrė sunkvežimiai. Važiuojant tuo aplinkkeliu pasitiko įspėjamasis ženklas, skelbiantis, jog čia kelias yra sutrūkinėjęs, o greičio apribojimas – 40 km/val. Toks kelias driekėsi 40 km. Jo nepavadintum net miško keliuku – jis tarsi subombarduotas. Vis dėlto net ir važiuodamas 30 km/val. greičiu visus lenkiau kaip stovinčius, visi graudžiai žiūrėjo su pavydu, kad aš taip greitai važiuoju. Tą vakarą pasiekiau Išimą, ten atsitiktinai sutikau vietinį baikerį, kuris ir priėmė nakčiai. Šiek tiek sušalau, nes vakare jau gerokai atvėso, tad jaučiuosi peršalęs, skauda gerklę.

Praėjusi diena, kai nuvažiavau apie 1000 km, kaip reikiant išvargino – gana ilgai teko galinėtis su stipriu vėju, itin daug dėmesio reikalauja prasta kelio danga. Galima važiuoti arba lėtai arba greičiau, bet tuomet tenka daug dirbti ir visus nelygumus amortizuoti kojomis. O tai nuvargina. Be to, atsiliepia ir miego trūkumas, ir daug dienų, praleistų kelionėje.

Šiandien kelias buvo geresnis, todėl jau esu nuvažiavęs daugiau nei 1000 km ir dar laukia apie 200 km iki Kemerovo. Nors iš pradžių ketinau daugiau laiko skirti poilsiui ir pernakvoti Novosibirske, kur šį savaitgalį vyks didžiulė baikerių šventė, bet prieš pat šį miestą vėl netikėtai sutikau kitą baikerį iš Kemerovo, kuris pasiūlė pernakvoti pas jį. Be to, noriu pasiekti šį tašką, priešingu atveju gali būti sunku ketvirtadienį iki darbo dienos pabaigos spėti į Krasnojarską, kur viename servise manęs laukia labiau bekelės sąlygoms skirtos „Continental“ padangos.

Visiems ačiū už palaikymą, iki rytojaus!


Duomenis pateikia „Altas“

Per kiek laiko nuvažiuos 15 000 km?

Lietuvio keliautojo maršrutas iš Portugalijos į Vladivostoką driekiasi per Ispaniją, Prancūziją, Vokietiją, Lenkiją, Lietuvą, Latviją, kur Aidas kirs Rusijos sieną ir per šios milžiniškos valstybės miestus Maskvą, Kazanę, Čeliabinską, Omską, Novosibirską, Krasnojarską, Irkutską, Čitą, Chabarovską skinsis kelią iki kelionės galutinio tikslo Vladivostoko.

O kaip manote jūs, DELFI skaitytojai, per kiek laiko A. Bubinui pavyks nuvažiuoti nuo Lisabonos iki Vladivostoko? Savo atsakymą galite įrašyti žemiau esančios apklausos lange, arčiausiai tiesos buvusiems skaitytojams atiteks vertingi turizmo prekių parduotuvės Expedition.lt įsteigti prizai. Pirmos vietos laimėtojas gaus „GoPro Hero3“ kamerą, už antrą vietą atiteks „Ferrino“ miegmaišis ir „Thermos“ gertuvė, o trečios vietos laimėtojas bus apdovanotas „Ferrino“ miegmaišiu. Nepamirškite įrašyti kontaktinės informacijos!


Atsakymų lauksime iki rugpjūčio 9 d. vakaro. Vienas dalyvis atsakyti į klausimą gali vieną kartą. Jeigu A. Bubinui nepavyks pasiekti numatyto finišo ir kelionė bus nutraukta – prizų laimėtojus išaiškinsime burtų keliu.

Keliaukite kartu su Aidu ir naujienas sekite portale DELFI!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (19)