Valomo kanalo Paryžiuje dugne – netikėti radiniai

 (15)
Pirmą kartą po 15 metų pertraukos Prancūzijos sostinės Paryžiaus pareigūnai nusprendė išvalyti vieną iš garsiausių miesto kanalų – Sen Marteno kanalą. Nusekus vandeniui, paaiškėjo, kad kanalas – savotiškos autentiškų motorolerių ir dviračių kapinės, skelbia „Autoevolution“.
Valydami kanalą prancūzai aptiko dviračių ir motorolerių kapinyną
Valydami kanalą prancūzai aptiko dviračių ir motorolerių kapinyną
© AP

Dar 1825 metais paties Napoleono užsakymu iškastas kanalas buvo naudojamas vandeniui ir prekėms į Paryžių plukdyti. Jo ilgis – apie 4,5 kilometro. Nors tikslui, kuriam ir buvo pastatytas, jis nenaudojamas jau seniai, Sen Marteno kanalas ir šiai dienai išlieka vienu iš mėgstamiausių turistų objektų, juo visus metus smalsuolius plukdo baržos.

Faktas, kad tokius kanalus būtina reguliariai valyti, nieko nestebina. Darbų ėmęsi darbininkai tikėjosi, kad dugne ras pačių įvairiausių ir keisčiausių daiktų.

Prieš iš kanalo išleidžiant vandenį, buvo perkeltos visos jame gyvenančios žuvys. Tai, ką kanalo dugne pamatė darbininkai, nustebino net ir visko mačiusius.

Spėjama, kad motorolerius paliko vagys

Kanalą valę darbininkai Sen Marteno kanalo dugne rado daugybę motorolerių, dviračių ir padangų, kurie kanale atsidūrė per pastaruosius 15 metų.

Netoliese kanalo gyvenantys žmonės sako, kad dauguma iš kanalo dugno ištrauktų motorolerių greičiausiai vogti. Dažniausiai šios dviratės transporto priemonės vagiamos kitiems nusikaltimams daryti, tvirtina vietiniai.

Dažniausiai, kai nusikaltėliams pavyksta pabėgti, šios transporto priemonės tiesiog nuskandinamos kanale. Palikti jas gatvėje pernelyg rizikinga, nes teismo medicinos ekspertams jos gali padėti gana nesunkiai rasti nusikaltėlius. Vanduo – puiki terpė jiems paslėpti.

Skelbiama, kad Sen Marteno kanalo valymo darbai Prancūzijos savivaldybei kainavo 9,5 mln. eurų.

www.DELFI.lt
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Laisva pavara

Lietuvos dizaineris sukūrė automobilio ir motociklo hibridą (9)

Šiemet „Jaunojo dizainerio prizą“ produkto dizaino kategorijoje pelnęs Vilniaus dailės akademijos bakalauras Lukas Avėnas publikai pristatė koncepcinį triratį motociklą AKO, sujungiantį geriausias motociklų bei automobilių savybes. Išskirtines savybes šiai transporto priemonei suteikia ne tik palinkstanti važiuoklė, bet ir transporto priemonės išorėje esantis variklis bei kiti inovatyvūs dizaino sprendimai, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Drąsus „Kamaz“ vairuotojas atskleidė ypatingas sunkvežimio galimybes (50)

Apie 10 tonų sveriantis „Kamaz“ sunkvežimis – ką galima nuveikti su tokia mašina? Na, visų pirma, tai jau įrodyta, galima laimėti legendinį Dakaro ralį. Ką dar? Pasirodo, jeigu prie vairo sėdi tikras pramuštgalvis, juo galima skrieti asfalto trasomis, leidžiant šėlioti galiniams ratams.

Palangos automobilių stilius (II): ką vairuoja poilsiautojai (32)

Vasarai įsibėgėjus didžiausiame šalies pajūrio kurorte kas dieną daugėja poilsiautojų. Į Palangą suvažiuoja vasarotojai tiek iš visos Lietuvos, tiek iš aplinkinių šalių.

Avarijos dilema: aukoti keleivį ar pėsčiuosius? (40)

Mums nuolat kartoja, kad gana netolimoje ateityje mus saugiai ir patogiai vežios savarankiški automobiliai. Kelionės metu galėsime nevaržomi stebėti besikeičiantį kraštovaizdį, skaityti knygas ar tiesiog nusnausti. Pečių nebeslėgs atsakomybių našta ir būtinybė priimti sprendimus, skelbia thetruthaboutcars.com.

Lenkijoje nuo vairuotojo pabėgęs tramvajus sukėlė sąmyšį (12)

Tokio atvejo nepamena netgi ne tik Lenkijos Lodzės miesto senbuviai, bet ir tramvajų vairuotojai. Penktadienio ankstų rytą, kai vairuotojas išlipęs iš dviejų vagonų sąstato ėmė jį apžiūrinėti, šis nei iš šio, nei iš to pradėjo savarankiškai važiuoti. Dar daugiau. Jis pervažiavo per sankryžas, pėsčiųjų perėjas ir net du kartus pakeitė gatvę.
Facebook draugai