Kaip skelbiama pranešime žiniasklaidai, su naujausiais komerciniais darbininkais jau susipažino ne tik konkurso vertinimo komisijos nariai, kuriems tai – pagrindinė užduotis, bet ir autoritetingi transporto specialistai, žurnalistai ir net sportininkai.

Į Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasą naująjį „Iveco Daily“ išvairavo daugkartinis šalies automobilių ralio čempionas Vytautas Švedas, kuris, kaip pats pripažino, komercinį keturratį išbandė visapusiškai.

„Man teko, galima sakyti, visiškai naujas amplua, – sakė V. Švedas. – Nors daugiausia tenka vairuoti lenktyninius bolidus, tačiau geras vairuotojas, juolab, sportininkas turi mokėti viską. Todėl amerikų atradinėti nereikėjo, nors komercinius automobilius dažniausia tenka vairuoti tik pervežant lenktyninę techniką iš vienų varžybų į kitas ir pan.“

V. Švedą maloniai nustebino konkurso dalyvis.

„Nors tai ne lenktyninės paskirties automobilis, tačiau kiek ilgesnė patirtis prie jo vairo leido pajusti, jog jis ne tik stabilus kelyje, pakankamai saugus, bet ir greitas, – sakė V. Švedas. – Beje, greitis ir manevringumas – gana vertingos šios kategorijos automobilių savybės, nes juos eksploatuojantys kurjeriai niekad negali džiaugtis laiko pertekliumi“.

Patyręs ralio meistras su konkurso „Lietuvos komercinis automobilis 2016“ dalyviu „Iveco Daily“ vieną Kačerginės „Nemuno žiedo“ 3350 metrų ilgio trasos ratą apsuko per 1 min. 57 sek.

Šį V. Švedo pasiekimą galima laikyti nauju rekordu, nes šioje trasoje su komerciniu automobiliu niekas taip greitai dar nevažiavo.

Palyginimui priminsime, jog žiedinių lenktynių meistrai su tam pritaikyta technika džiaugiasi tą patį atstumą įveikę per 1 min. 15 ar 20 sek.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)