Turintiems storą piniginę: ką verta pirkti 2016-aisiais

 (24)
Verslo naujienų agentūra „Bloomberg“ sudarė sąrašą pasiturintiesiems, kuriame įvardijami geriausi potencialūs pirkiniai ant keturių ratų šiais, ką tik prasidėjusiais metais. Pažymėdama, kad tobulų automobilių nėra, „Bloomberg“ atrinko 15 geriausių modelių tam tikriems gyvenimo atvejams.
"BMW 7"
"BMW 7"
© Gamintojo nuotr.

Pateikiame šį sąrašą ir DELFI skaitytojų dėmesiui.

Geriausias solidus sedanas: „BMW 750i xDrive“

Sedanas su 445 AG galios varikliu ir galintis pasiekti 100 km/val. greitį vos per 4,3 sekundės. Šis automobilis gali pats prisitaikyti prie jūsų vairavimo stiliaus, o jo technologijų paketas žengia priešakyje visų kitų. Prašmatnus ir solidus, šiuo metu jam niekas neprilysta aukščiausio lygio inžinerija.

"BMW M2 Coupe"
"BMW M2 Coupe"
© Gamintojo nuotr.

Geriausias sportiškas kupė: „BMW M2“

Mažas, tvirtas ir galingas – lyg vidutinio svorio boksininko smūgis. Vos spustelėsite akceleratorių ir daugiau nebenorėsite iš jo išlipti.

Geriausias „nepraktiškas“ kupė: „Mercedes-Benz AMG GT“

Mercedes-AMG GT
"Mercedes-AMG GT"
© AFP/Scanpix

Didžiausias sporto grynuolis, kokį kada nors yra pagaminusi „Mercedes-Benz“, galintis savo aliuminio kūną vežti apie 300 km/val. greičiu, o iki šimto pagreitėjantis per 3,7 sek. Alsuojantis dinamika – pakaba ir jos elementai sureguliuoti lenktynių režimo tikslumu. Verta pirkti, nes tai yra didžiausias vairavimo malonumas, kurį gali pasiūlyti Vokietijos gamintojas.

Geriausias „praktiškas“ kupė: „Aston Martin DB9 GT“

"Aston Martin DB9 Coupe"
"Aston Martin DB9 Coupe"
© Sipa Press/Scanpix

Preciziško it lazerio spindulys vairavimo pavyzdys. Galiniai varomi ratai, V12 atmosferinis variklis ir tik 6 laipsnių automatinė pavarų dėžė. Šimto km/val. greitis pasiekiamas per 4,5 sekundės. Trumpesnis reziumė: važiavimas juo – lyg šuolis į solidaus biudžeto veiksmo filmo gaudynių sceną.

Geriausias SUV automobilis: lygiosios tarp „Bentley Bentayga“ ir „Tesla Model X“

"Bentley Bentayga"
"Bentley Bentayga"
© Gamintojo

Masyvus „Bentley“ su 6 litrų W12 600 AG varikliu ir visais varomais ratais iki 100 km/val. gali įsibėgėti per keturias sekundes. Greičiausias pasaulyje SUV pasiekia net 300 km/val. Galima drąsiai teigti, kad jis ir pats prabangiausias. Aukščiausio lygio salonas ir pajėgumai.

Elonas Muskas pristato "Tesla Model X"
Elonas Muskas pristato "Tesla Model X"
© Reuters/Scanpix

Tuo metu „Tesla“ gali skrieti 250 km/val. greičiu, o iki 100 km/val. įsibėgėti net per 3,8 sek. Ir tai pasiekiama nesinaudojant degalinių paslaugomis. Elektromobilio akumuliatoriai vienu įkrovimu leis mėgautis automobilio privalumais 400 km.

Geriausia egzotika: „Ferrari 488 GTB“

Ferrari 488 GTB
Ferrari 488 GTB
© Gamintojo nuotr.

660 AG V8 variklis su turbinomis šiam superautomobiliui leidžia ne tik pasiekti 100 km/val. greitį vos per 3 sekundes, bet ir gerokai mažiau naudoti kuro bei teršti aplinką. Vienas iš geriausių Italijos gamintojo įspūdingos galios ir didžiausio malonumo vairuoti derinys.

Geriausias kabrioletas: „Bentley Continental GT Speed Convertible“

Bentley Continental GT Speed Convertible
Bentley Continental GT Speed Convertible
© Gamintojo nuotr.

Greičiausias keturvietis kabrioletas rinkoje šiuo metu. V12 626 AG variklis suteikia beveik trijų tonų svorio monstrui galimybę iki 100 km/val. įsibėgėti per 4 sekundes. Rankų darbo surinkimas, kur apgalvota kiekviena smulkmena – britų gamintojo pasididžiavimas.

Geriausias alternatyvaus kuro pasirinkimas: „Tesla Model S P90D“

"Tesla Model S"
"Tesla Model S"
© Reuters/Scanpix

Sedanas, kuris iki 100 km/val. bėgėjasi per sunkiai suvokiamas 2,8 sekundės, tuo metu salone esančius priversdamas patirti 1,1G perkrovas. Panašiais rodikliais pasigirti gali tik „Lamborghini Huracan“ ir „McLaren 650S“ superautomobiliai.

Elektros varikliu varomas automobilis gali vienu įkrovimu nuvažiuoti beveik 500 km, be to yra erdvus ir įrengtas ne prasčiau nei aukštesnių klasių „Mercedes-Benz“.

Geriausias automobilis, kuriame jus veža: „Bentley Mulsanne“

Bentley Mulsanne Speed
Bentley Mulsanne Speed
© Gamintojo nuotr.

Pats nominacijos pavadinimas daug pasako. Tai automobilis, kuriame jūs turite mažiausiai galvoti apie... automobilį, kuriame jus veža vairuotojas. Visą „Mulsanne“ galite įsirengti detaliai pagal savo poreikius: nuo mažiausių apdailos detalių iki spalvų ir medžiagų ar net grindų kilimėlio, kurio kutuose ranka gali paskęsti.

Miegų išblaškytojas: „Chevrolet Camaro“

Chevrolet Camaro
Chevrolet Camaro
© Gamintojo nuotr.

Sportiškiausias „Camaro“ iš visų kada nors gamintų. Iš „Corvette Stingray“ pasiskolintas 455 AG V8 motoras ir „Cadillac ATS“ mielai paskolinta pakaba. Variklis – priekyje, varomi ratai – galiniai, daugybė važiavimo režimų parinkčių ir automatiškai besireguliuojanti pakaba – viskas, ko užteks absoliučiam vairavimo džiaugsmui pajausti.

Vidutinio amžiaus krizės pasirinkimas: „Chevrolet Corvette Stingray“

„Chevrolet Corvette Stingray“
„Chevrolet Corvette Stingray“
© Gamintojo nuotr.

Aukščiau paminėtas variklis (iki 100 km/val. – per 3,8 sek. arba greičiau nei „Audi R8“, „Porsche 911 Carrera“ ar „BMW M3“), maksimalus 300 km/val. greitis, galimybė pačiam nustatyti sūkių ribą, kada perjungiama pavara. Sąrašą sudarę specialistai sako, kad nepabandęs nesuprasi - visai, kaip ir su vidutinio amžiaus krize...

Apgaulinga išvaizda: „Rolls-Royce Wraith“

Rolls-Royce Wraith
Rolls-Royce Wraith
© DELFI (T.Vinicko nuotr.)

Apibrėžimas „sportiškas“ skirtingiems žmonėms reiškia skirtingus dalykus. „Rolls-Royce“ teritorijoje tai reiškia V12 624 AG variklį 2200 kg sveriančiame, kiek ilgesniame nei 5 metrai automobilyje. Per 4,4 sekundės 100 km/val. greitį pasiekiančiame automobilyje pasijunti it privačiame lėktuve, kuriame skrenda kažkas iš karališkos šeimos asmenų.

Geriausia kolekcinė seniena: „Porsche 911“

1973 m. "Porsche 911 Carrera RS 2.7"
1973 m. "Porsche 911 Carrera RS 2.7"
© AFP/Scanpix

Aukcionų skaičiai nemeluoja: 1974-1977 metų „Porsche 911“ vertė pernai augo 154 procentais. Pagal šį rodiklį Vokietijos sportinių automobilių legendai neprilygo nei „Aston Martin“, nei „Ferrari“, nei „Lamborghini“.

Geriausia kolekcininkų naujiena: „Superformance Cobra“

Spalvingas mažasis rodsteris, kurį pagal oficialią „Shelby“ licenciją ėmė gaminti „Superformance“ kompanija, leido iki smulkiausių detalių atkurti 1960 metų „Cobra 289“ legendą. Priekyje sumontuotas „Ford“ V8 variklis, galiniai varomi ratai ir kiti technologiniai sprendimai prieš gamybą suderinami su pirkėju, kurių jau yra 4000.

www.DELFI.lt
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Laisva pavara

Socialinius tinklus apskriejo BMW fanų širdis veriantis vaizdas (43)

Socialiniuose tinkluose automobilių gerbėjai dalinasi šį pirmadienį Jungtinėse Amerikos Valstijose užfiksuotos nelaimės vaizdais, kurie ypatingai skausmingi BMW markės gerbėjų akims. Pietų Karolinos valstijoje nuo bėgių nuriedėjo traukinys iš gamyklos netoli Spartanburgo gabenęs šio Vokietijos gamintojo naujutėlius keturračius į Čarlstoną.

Automobilių technologijos – patogesniam gyvenimui (3)

Ar pamenate, kaip vos prieš kokius dešimt ar septynerius metus dažnas burbėdavo, kad mobilus telefonas reikalingas skambinimui, o visos jo išmaniosios funkcijos yra nesąmonė? Kaip naivu – šiandien beveik visi naudojasi multifunkcionalaus kišeninio įrenginio privalumais, lyg pamiršę, kad vos prieš kelerius metus buvo įsitikinę technologijų skeptikai.

Nufilmavo įspūdingus gamtos spąstus: pasipriešinti negalėjo nė vienas automobilis (41)

Kiekvieną kartą, kai jums kyla noras pabambėti dėl netinkamiausiu metu blogiausiu būdu užklupusios žiemos ir vėluojančių kelininkų, tiesiog pabandykite giliai įkvėpti, nusiraminti ir pagalvoti, kad galbūt kažkur kitur žmonės kovoja su dar didesniais iššūkiais nei jūsų nelemta lijundra.

Perspėja vairuotojus: pabelskite prieš važiuodami (23)

Dabar, kai atėjo šaltasis metų laikas, turbūt kiekvienas turite mažiausiai vieną draugą „Facebook“, nekantraujantį įspėti visus žmones apie pavojų, kurį kelia variklio skyriuje ar ratų nišose pasislėpę kačiukai, rašo autoevolution.com.

Dešimtys tonų, kurios kelyje paklūsta moteriškam žavesiui (19)

Nors darbų į vyriškus ar moteriškus pastaruoju metu nebedera skirstyti, yra specialybių, kuriose vienos ar kitos lyties darbuotojas atrodo neįprastai. Sunkvežimių vairuotojo kabina daug metų buvo išimtinai vyriško pasaulio dalimi. Tačiau viskas keičiasi. Ir šiandien vis dažniau galima sutikti žavią moterį, kuri vairuoja keliasdešimt tonų krovinį gabenantį vilkiką, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Facebook draugai