Suskaičiavo penkis geriausia aerodinamika pasižyminčius šeimos automobilius

 (34)
Aerodinamikos mokslas yra vienas svarbesnių susijusių su transporto priemonių gamyba. Kuo mažesnis automobilio aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas, tuo mažesnį pasipriešinimą riedėjimui jis patiria, atitinkamai sunaudodamas mažiau energijos, o tai reiškia – taupydamas degalus, mažiau teršdamas aplinką ir panašiai.
"Mercedes-Benz CLA"
"Mercedes-Benz CLA"
© Gamintojo nuotr.

Šis rodiklis ypač svarbus kuriant sportinius automobilius, kuriems kiekviena energijos kruopelytė svarbi pasiekiant kaip įmanoma aukštesnius rezultatus. Tačiau ne ką menkesnę svarbą automobilio aerodinamika turi ir kasdieniams mūsų keturračiams.

Tad portalas „Autoevolution“ suskaičiavo penkis mažiausią aerodinaminio pasipriešinimo koeficientą turinčius šeimos automobilius.

„Mercedes-Benz CLA 180 Blue Efficiency“ (koeficientas 0,22)

Nors JAV rinkai skirto automobilio modifikacijos turi 0,28 ar 0,30 koeficientą, Europoje parduodama „Mercedes-Benz CLA“ versija pirmauja pasaulyje tarp keturdurių automobilių su mažiausiu koeficientu – 0,22. Tokį rezultatą pavyko pasiekti dėl lygaus dugno, žemos prošvaisos ir mažos apimties, smailėjančios priekinės kėbulo dalies.

„Mercedes-Benz W213 E Class“ (0,23)

"Mercedes-Benz" E klasė
"Mercedes-Benz" E klasė
© Gamintojo nuotr.

Naujoji E klasė yra ne tik 100 kilogramų lengvesnė už pirmtakę, bet ir pasižymi puikia aerodinamika, dėl kurios nereikėjo aukoti elegancijos ir savito stiliaus. Dėl to dinamiškas automobilis išsiskiria ir kukliais taršos rodikliais, pvz. 102g/km CO2 „E220 d“ versijoje. Panašu, kad „Mercedes-Benz“ šiuo metu dominuoja aerodinamikos srityje.

„Audi B9 A4“ (0,23)

Suskaičiavo penkis geriausia aerodinamika pasižyminčius šeimos automobilius
© Gamintojo nuotr.

Dar vienas vokiškas sedanas, kurio aerodinamika tiesiog puiki – naujasis „Audi A4“. 0,23 koeficiento rodiklį pavyko pasiekti dėl protingo dizaino (itin žemos stogo linijos) ir keleto triukų automobilio dugne.

„Tesla Model S“ (0,24)

"Tesla Model S"
"Tesla Model S"
© Reuters/Scanpix

Elektromobiliai aerodinamikos srityje turi svarbų pranašumą prieš iškastiniu kuru varomas mašinas – jiems nereikia radiatoriaus.

Kalbant apie „Model S“, jo lygios grindys, nuožulni stogo linija ir gerai apgalvoto dizaino veidrodėliai leido pasiekti puikų 0,24 koeficientą. Elektromobiliams aerodinamika yra išskirtinės svarbos, nes kiekvienas energijos „trupinėlis“ lemia galimą įveikti distanciją, kuri šiuo metu yra didžiausias tokių modelių iššūkis.

Sklando gandai, kad paskutinę šio mėnesio dieną pristatomas „Tesla Model 3“ turės net 0,20 koeficientą.

„Hyundai Sonata Hybrid“ (0,24)

"Hyundai Sonata Hybrid"
"Hyundai Sonata Hybrid"
© AP

Verta pažymėti, kad tokį patį koeficientą turi ir „Toyota Prius“, tačiau šis JAV rinkoje parduodamas „Hyundai“ modelis yra gerokai prieinamesnis. Be to, korėjiečiams net neprireikė taip vadinamo futuristinio dizaino šiam rezultatui pasiekti.

www.DELFI.lt
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Laisva pavara

Kad išgelbėtų automobilį, 81-erių senolis stojo prieš didžiulį bulių (7)

Ko tik mes nepadarome dėl savo automobilių... Paprastai mes juos reguliariai plauname, retkarčiais, kai kas nors jų viduje ima tarškėti ir barškėti, nugabename remontui. Trumpai tariant, rūpinamės kaip tik galime, rašo autoevolution.com.

Automobilių žurnalistai priėmė istorinio modelio iššūkį (9)

Žymus keliautojas ir žurnalistas Vitoldas Milius vėl leidosi į ypatingą žygį. Kartu su operatoriumi Aidu Bubinu, fotožurnalistu Vytautu Pilkausku ir DELFI redaktoriumi Ramūnu Pletkumi nuotykių ieškotojas tradicinę kelionę į kas dvejus metus rudenį Paryžiuje vykstančią tarptautinę automobilių parodą pavertė netradiciniu išbandymu.

M. LeBlancas pasirašė kontraktą du sezonus vesti „Aukščiausią pavarą“ (5)

Britanijos nacionalinis transliuotojas BBC paskelbė, kad buvęs televizijos serialo „Draugai“ (Friends) žvaigždė Mattas LeBlancas pasirašė kontraktą du sezonus vesti populiarią laidą apie automobilius „Aukščiausia pavara“ (Top Gear).

Jie ateina: greitkeliai, kuriuose vairuotojai taps nepageidaujami (90)

Vašingtone artimiausiu metu bus pristatytos naujos kelių, kuriais riedės savarankiški automobiliai, taisyklės. Ekspertų teigimu, toks sprendimas gali lemti drastiškus pokyčius: tiesiog nebeliks praėjusio amžiaus archetipinės sąvokos – vairuotojas, skelbia „Bloomberg“.

Skatina taupų ir saugų vairavimą (8)

Spalio 15-ąją šalies keliais vyks ekonominis žygis automobiliais, kurio dalyvių pagrindinis tikslas – renginio organizatorių numatytą maršrutą įveikti ne tik saugiai, bet ir sunaudojant kaip įmanoma mažiau degalų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Facebook draugai