Suskaičiavo penkis geriausia aerodinamika pasižyminčius šeimos automobilius

 (34)
Aerodinamikos mokslas yra vienas svarbesnių susijusių su transporto priemonių gamyba. Kuo mažesnis automobilio aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas, tuo mažesnį pasipriešinimą riedėjimui jis patiria, atitinkamai sunaudodamas mažiau energijos, o tai reiškia – taupydamas degalus, mažiau teršdamas aplinką ir panašiai.
"Mercedes-Benz CLA"
"Mercedes-Benz CLA"
© Gamintojo nuotr.

Šis rodiklis ypač svarbus kuriant sportinius automobilius, kuriems kiekviena energijos kruopelytė svarbi pasiekiant kaip įmanoma aukštesnius rezultatus. Tačiau ne ką menkesnę svarbą automobilio aerodinamika turi ir kasdieniams mūsų keturračiams.

Tad portalas „Autoevolution“ suskaičiavo penkis mažiausią aerodinaminio pasipriešinimo koeficientą turinčius šeimos automobilius.

„Mercedes-Benz CLA 180 Blue Efficiency“ (koeficientas 0,22)

Nors JAV rinkai skirto automobilio modifikacijos turi 0,28 ar 0,30 koeficientą, Europoje parduodama „Mercedes-Benz CLA“ versija pirmauja pasaulyje tarp keturdurių automobilių su mažiausiu koeficientu – 0,22. Tokį rezultatą pavyko pasiekti dėl lygaus dugno, žemos prošvaisos ir mažos apimties, smailėjančios priekinės kėbulo dalies.

„Mercedes-Benz W213 E Class“ (0,23)

"Mercedes-Benz" E klasė
"Mercedes-Benz" E klasė
© Gamintojo nuotr.

Naujoji E klasė yra ne tik 100 kilogramų lengvesnė už pirmtakę, bet ir pasižymi puikia aerodinamika, dėl kurios nereikėjo aukoti elegancijos ir savito stiliaus. Dėl to dinamiškas automobilis išsiskiria ir kukliais taršos rodikliais, pvz. 102g/km CO2 „E220 d“ versijoje. Panašu, kad „Mercedes-Benz“ šiuo metu dominuoja aerodinamikos srityje.

„Audi B9 A4“ (0,23)

Suskaičiavo penkis geriausia aerodinamika pasižyminčius šeimos automobilius
© Gamintojo nuotr.

Dar vienas vokiškas sedanas, kurio aerodinamika tiesiog puiki – naujasis „Audi A4“. 0,23 koeficiento rodiklį pavyko pasiekti dėl protingo dizaino (itin žemos stogo linijos) ir keleto triukų automobilio dugne.

„Tesla Model S“ (0,24)

"Tesla Model S"
"Tesla Model S"
© Reuters/Scanpix

Elektromobiliai aerodinamikos srityje turi svarbų pranašumą prieš iškastiniu kuru varomas mašinas – jiems nereikia radiatoriaus.

Kalbant apie „Model S“, jo lygios grindys, nuožulni stogo linija ir gerai apgalvoto dizaino veidrodėliai leido pasiekti puikų 0,24 koeficientą. Elektromobiliams aerodinamika yra išskirtinės svarbos, nes kiekvienas energijos „trupinėlis“ lemia galimą įveikti distanciją, kuri šiuo metu yra didžiausias tokių modelių iššūkis.

Sklando gandai, kad paskutinę šio mėnesio dieną pristatomas „Tesla Model 3“ turės net 0,20 koeficientą.

„Hyundai Sonata Hybrid“ (0,24)

"Hyundai Sonata Hybrid"
"Hyundai Sonata Hybrid"
© AP

Verta pažymėti, kad tokį patį koeficientą turi ir „Toyota Prius“, tačiau šis JAV rinkoje parduodamas „Hyundai“ modelis yra gerokai prieinamesnis. Be to, korėjiečiams net neprireikė taip vadinamo futuristinio dizaino šiam rezultatui pasiekti.

www.DELFI.lt
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus
 

Laisva pavara

Poezija Vilniaus švieslentėse – ne pokštas (12)

Žygimantas Kudirka trečiadienį pristatė haiku vairuotojams, kurie visas Vilniaus eismo švieslentes okupuoja nuo 23 iki 1 valandos, o vėliau leidosi į naktinę jų paiešką, kuri nepraėjo be siurprizų, rašoma sostinės savivaldybės svetainėje internete.

Automobilių pasaulis bus priverstas pasikeisti jau po ketverių metų (24)

Ar realu, kad viena iš šešių naujų transporto priemonių galėtų būti varoma elektra? Atrodo, kad tai įmanoma tik Kalifornijos Silicio slėnyje ir tik įskaičiuojant „Tesla“ automobilius. Deja, ir likusioji pasaulio dalis turės pasitempti, siekdama įvykdyti įtakingiausių pasaulio vyriausybių patvirtintus išmetamą šiltnamio efektą sukeliančių dujų (ŠESD) kiekį numatančius standartus, rašo „Autoblog“.

Įspūdingas aukcionas: už klasikinius „Jaguar“, „Alfa Romeo“ ir „Shelby“ klojo rekordines sumas (2)

Savaitgalį Kalifornijoje vyko „RM Sothebyʼs“ aukcionas, kurio metu pasiekti net trys kainų rekordai. Buvo parduotas 1955 metų lenktyninis „Jaguar D-Type Roadster“ – jis tapo pačiu brangiausiu aukcione parduodu britišku automobiliu. „Alfa Romeo 8C 2900B Lungo Spider“ aukcione tapo brangiausia kada nors parduoda prieškariu pagaminta mašina, o „Shelby Cobra 260 Roadster“ – pačiu brangiausiu kada nors aukcione parduotu amerikiečių automobiliu.

Itin retas pokemonas sukėlė įspūdingą chaosą gatvėse (78)

Panašu, kad „Pokemon Go“ žaidėjams sugauti itin retą padarą, vardu Snorlax, garbės reikalas ir didelė laimė, skelbia carscoops.com. Tai iliustruoja ir gana juokinga situacija Taivano sostinėje Taipėjuje.

J. Clarksonas nerimsta: dabar paskelbė blogiausių automobilių dešimtuką (56)

Kai į kompromisus kokybės ir komforto klausimais nesileidžiantis automobilių ekspertas ir žurnalistas bei buvęs laidos „Aukščiausia pavara“ vedėjas Jeremy Clarksonas sėda prie mašinos vairo, jos gamintojai praranda dvasios ramybę. Jo požiūris daugiau nei aiškus – automobilis neturėtų būti vien tik susisiekimo priemonė, skelbia „Autoblog“.
Facebook draugai