Suskaičiavo penkis geriausia aerodinamika pasižyminčius šeimos automobilius

 (34)
Aerodinamikos mokslas yra vienas svarbesnių susijusių su transporto priemonių gamyba. Kuo mažesnis automobilio aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas, tuo mažesnį pasipriešinimą riedėjimui jis patiria, atitinkamai sunaudodamas mažiau energijos, o tai reiškia – taupydamas degalus, mažiau teršdamas aplinką ir panašiai.
"Mercedes-Benz CLA"
"Mercedes-Benz CLA"
© Gamintojo nuotr.

Šis rodiklis ypač svarbus kuriant sportinius automobilius, kuriems kiekviena energijos kruopelytė svarbi pasiekiant kaip įmanoma aukštesnius rezultatus. Tačiau ne ką menkesnę svarbą automobilio aerodinamika turi ir kasdieniams mūsų keturračiams.

Tad portalas „Autoevolution“ suskaičiavo penkis mažiausią aerodinaminio pasipriešinimo koeficientą turinčius šeimos automobilius.

„Mercedes-Benz CLA 180 Blue Efficiency“ (koeficientas 0,22)

Nors JAV rinkai skirto automobilio modifikacijos turi 0,28 ar 0,30 koeficientą, Europoje parduodama „Mercedes-Benz CLA“ versija pirmauja pasaulyje tarp keturdurių automobilių su mažiausiu koeficientu – 0,22. Tokį rezultatą pavyko pasiekti dėl lygaus dugno, žemos prošvaisos ir mažos apimties, smailėjančios priekinės kėbulo dalies.

„Mercedes-Benz W213 E Class“ (0,23)

"Mercedes-Benz" E klasė
"Mercedes-Benz" E klasė
© Gamintojo nuotr.

Naujoji E klasė yra ne tik 100 kilogramų lengvesnė už pirmtakę, bet ir pasižymi puikia aerodinamika, dėl kurios nereikėjo aukoti elegancijos ir savito stiliaus. Dėl to dinamiškas automobilis išsiskiria ir kukliais taršos rodikliais, pvz. 102g/km CO2 „E220 d“ versijoje. Panašu, kad „Mercedes-Benz“ šiuo metu dominuoja aerodinamikos srityje.

„Audi B9 A4“ (0,23)

Suskaičiavo penkis geriausia aerodinamika pasižyminčius šeimos automobilius
© Gamintojo nuotr.

Dar vienas vokiškas sedanas, kurio aerodinamika tiesiog puiki – naujasis „Audi A4“. 0,23 koeficiento rodiklį pavyko pasiekti dėl protingo dizaino (itin žemos stogo linijos) ir keleto triukų automobilio dugne.

„Tesla Model S“ (0,24)

"Tesla Model S"
"Tesla Model S"
© Reuters/Scanpix

Elektromobiliai aerodinamikos srityje turi svarbų pranašumą prieš iškastiniu kuru varomas mašinas – jiems nereikia radiatoriaus.

Kalbant apie „Model S“, jo lygios grindys, nuožulni stogo linija ir gerai apgalvoto dizaino veidrodėliai leido pasiekti puikų 0,24 koeficientą. Elektromobiliams aerodinamika yra išskirtinės svarbos, nes kiekvienas energijos „trupinėlis“ lemia galimą įveikti distanciją, kuri šiuo metu yra didžiausias tokių modelių iššūkis.

Sklando gandai, kad paskutinę šio mėnesio dieną pristatomas „Tesla Model 3“ turės net 0,20 koeficientą.

„Hyundai Sonata Hybrid“ (0,24)

"Hyundai Sonata Hybrid"
"Hyundai Sonata Hybrid"
© AP

Verta pažymėti, kad tokį patį koeficientą turi ir „Toyota Prius“, tačiau šis JAV rinkoje parduodamas „Hyundai“ modelis yra gerokai prieinamesnis. Be to, korėjiečiams net neprireikė taip vadinamo futuristinio dizaino šiam rezultatui pasiekti.

www.DELFI.lt
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Laisva pavara

Automobilių technologijos – patogesniam gyvenimui (3)

Ar pamenate, kaip vos prieš kokius dešimt ar septynerius metus dažnas burbėdavo, kad mobilus telefonas reikalingas skambinimui, o visos jo išmaniosios funkcijos yra nesąmonė? Kaip naivu – šiandien beveik visi naudojasi multifunkcionalaus kišeninio įrenginio privalumais, lyg pamiršę, kad vos prieš kelerius metus buvo įsitikinę technologijų skeptikai.

Nufilmavo įspūdingus gamtos spąstus: pasipriešinti negalėjo nė vienas automobilis (38)

Kiekvieną kartą, kai jums kyla noras pabambėti dėl netinkamiausiu metu blogiausiu būdu užklupusios žiemos ir vėluojančių kelininkų, tiesiog pabandykite giliai įkvėpti, nusiraminti ir pagalvoti, kad galbūt kažkur kitur žmonės kovoja su dar didesniais iššūkiais nei jūsų nelemta lijundra.

Perspėja vairuotojus: pabelskite prieš važiuodami (15)

Dabar, kai atėjo šaltasis metų laikas, turbūt kiekvienas turite mažiausiai vieną draugą „Facebook“, nekantraujantį įspėti visus žmones apie pavojų, kurį kelia variklio skyriuje ar ratų nišose pasislėpę kačiukai, rašo autoevolution.com.

Dešimtys tonų, kurios kelyje paklūsta moteriškam žavesiui (16)

Nors darbų į vyriškus ar moteriškus pastaruoju metu nebedera skirstyti, yra specialybių, kuriose vienos ar kitos lyties darbuotojas atrodo neįprastai. Sunkvežimių vairuotojo kabina daug metų buvo išimtinai vyriško pasaulio dalimi. Tačiau viskas keičiasi. Ir šiandien vis dažniau galima sutikti žavią moterį, kuri vairuoja keliasdešimt tonų krovinį gabenantį vilkiką, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Į aukcioną netikėtomis aplinkybėmis pateko viena įspūdingiausių istorijoje automobilių kolekcija atgabenimui prireikė šimto autovežių (15)

„RM Sothebyʼs“ aukcione Milane buvo parduota daugiau nei 400 konfiskuotų sportinių automobilių kolekcija. Aukcionas tęsėsi tris dienas (pačios varžytinės užtruko 30 valandų), o bendra sandėrių suma siekė daugiau nei 51 mln. eurų.
Facebook draugai