Suskaičiavo penkis geriausia aerodinamika pasižyminčius šeimos automobilius

 (34)
Aerodinamikos mokslas yra vienas svarbesnių susijusių su transporto priemonių gamyba. Kuo mažesnis automobilio aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas, tuo mažesnį pasipriešinimą riedėjimui jis patiria, atitinkamai sunaudodamas mažiau energijos, o tai reiškia – taupydamas degalus, mažiau teršdamas aplinką ir panašiai.
"Mercedes-Benz CLA"
© Gamintojo nuotr.

Šis rodiklis ypač svarbus kuriant sportinius automobilius, kuriems kiekviena energijos kruopelytė svarbi pasiekiant kaip įmanoma aukštesnius rezultatus. Tačiau ne ką menkesnę svarbą automobilio aerodinamika turi ir kasdieniams mūsų keturračiams.

Tad portalas „Autoevolution“ suskaičiavo penkis mažiausią aerodinaminio pasipriešinimo koeficientą turinčius šeimos automobilius.

„Mercedes-Benz CLA 180 Blue Efficiency“ (koeficientas 0,22)

Nors JAV rinkai skirto automobilio modifikacijos turi 0,28 ar 0,30 koeficientą, Europoje parduodama „Mercedes-Benz CLA“ versija pirmauja pasaulyje tarp keturdurių automobilių su mažiausiu koeficientu – 0,22. Tokį rezultatą pavyko pasiekti dėl lygaus dugno, žemos prošvaisos ir mažos apimties, smailėjančios priekinės kėbulo dalies.

„Mercedes-Benz W213 E Class“ (0,23)

"Mercedes-Benz" E klasė
"Mercedes-Benz" E klasė
© Gamintojo nuotr.

Naujoji E klasė yra ne tik 100 kilogramų lengvesnė už pirmtakę, bet ir pasižymi puikia aerodinamika, dėl kurios nereikėjo aukoti elegancijos ir savito stiliaus. Dėl to dinamiškas automobilis išsiskiria ir kukliais taršos rodikliais, pvz. 102g/km CO2 „E220 d“ versijoje. Panašu, kad „Mercedes-Benz“ šiuo metu dominuoja aerodinamikos srityje.

„Audi B9 A4“ (0,23)

Suskaičiavo penkis geriausia aerodinamika pasižyminčius šeimos automobilius
© Gamintojo nuotr.

Dar vienas vokiškas sedanas, kurio aerodinamika tiesiog puiki – naujasis „Audi A4“. 0,23 koeficiento rodiklį pavyko pasiekti dėl protingo dizaino (itin žemos stogo linijos) ir keleto triukų automobilio dugne.

„Tesla Model S“ (0,24)

"Tesla Model S"
"Tesla Model S"
© Reuters/Scanpix

Elektromobiliai aerodinamikos srityje turi svarbų pranašumą prieš iškastiniu kuru varomas mašinas – jiems nereikia radiatoriaus.

Kalbant apie „Model S“, jo lygios grindys, nuožulni stogo linija ir gerai apgalvoto dizaino veidrodėliai leido pasiekti puikų 0,24 koeficientą. Elektromobiliams aerodinamika yra išskirtinės svarbos, nes kiekvienas energijos „trupinėlis“ lemia galimą įveikti distanciją, kuri šiuo metu yra didžiausias tokių modelių iššūkis.

Sklando gandai, kad paskutinę šio mėnesio dieną pristatomas „Tesla Model 3“ turės net 0,20 koeficientą.

„Hyundai Sonata Hybrid“ (0,24)

"Hyundai Sonata Hybrid"
"Hyundai Sonata Hybrid"
© AP / Scanpix

Verta pažymėti, kad tokį patį koeficientą turi ir „Toyota Prius“, tačiau šis JAV rinkoje parduodamas „Hyundai“ modelis yra gerokai prieinamesnis. Be to, korėjiečiams net neprireikė taip vadinamo futuristinio dizaino šiam rezultatui pasiekti.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Laisva pavara

Baikerių akcija „Rolling Thunder“ Vašingtone: prisiminti karo belaisviai ir dingusieji

Lietingo sekmadienio (gegužės 28 d.) ryto ramybę Vašingtone sudrumstė tūkstančiai baikerių, dalyvaujančių kasmetiniame važiavime „Rolling Thunder“.

Baikerių linksmybės sudrebino Kauną (8)

Šeštadienį prekybos miestelio „Urmas“ teritorijoje baikeriai pradėjo tradicinę, jau 10-tą kartą minimą šventę „Baikerių naktys“. Vėliau renginys persikėlė ir iki pat paryčių tęsis Kauno rajone esančiuose Jadagonyse.

Vilniuje vėl susirinko įspūdingų „Mercedes-Benz“ savininkai papildyta rinkimų rezultatais (3)

Šeštadienį „Ogmios miesto“ didžioji automobilių stovėjimo aikštelė (Verkių g. 29, Vilnius) virto į didžiulę „Mercedes-Benz“ automobilių ekspoziciją po atviru dangumi. Čia „MB klubas“ surengė tradicinę kasmetę vasaros sezono atidarymo šventę „Mano automobilis – Mercedes-Benz“.

Garsiai dainuoti vairuojant – ne tik smagu, bet ir sveika

Automobilių gamintojas „Ford“ bei garso ir programinės įrangos paslaugų įmonė „Harman“ surėmė pečius bendrai veiklai. Dar praėjusį rudenį įmonės paskelbė, kad nuo 2017 metų „Ford“ automobiliuose bus pradėta montuoti aukščiausios kokybės, unikali ir visiškai nauja „Bang&Olufsen Play“ garso sistema, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Vilniaus žiedinių sankryžų nuotraukos sužavėjo internautus (1)

Žiedinės sankryžos pelnytai gali būti vadinamos išskirtinio estetinio patrauklumo civilinės inžinerijos šedevrais, ypač žvelgiant į jas iš viršaus. Išskirtiniais miesto ornamentais tampantys keliai suformuoja tobulus apskritimus, kuriuos dažnai įrėmina dėmesio vertas gamtovaizdis, tobulai derantis su urbanistiniais elementais.
Facebook draugai