Praėjusį sekmadienį vienintelėje Lietuvoje „Nemuno žiedo“ lenktynių trasoje vyko „Sprinto ir slalomo čempionato“ pirmas etapas, sukvietęs 62 greičio mėgėjus ir nemažą būrį žiūrovų.
Sprinto ir slalomo čempionato pirmas etapas Nemuno žiede. L.Šilkaičio nuotr.

Kaip sakė šio renginio organizatoriai – lenktynės yra puiki galimybė kiekvienam Lietuvos vairuotojui tobulinti savo vairavimo įgūdžius vėsiu oru. Ir tikrai, greta daugiau nei 300 AG turinčių „Mitsubishi Lancer EVO“ bei „Subaru Impreza STI“ savo vietą rado ir šeimyniniai vienatūriai, ir mažalitražiai miesto automobiliai.

Lenktynės vyko dvejose trasose. Mažojoje, 900 metrų slalomo trasoje, galima buvo pasijausti taip, lyg būtum miesto spūstyje. Ir buvo galima puikiai parodyti savo vairavimo įgūdžius net ir neturint galingo automobilio. Dažniausiai vairuotojai karštakošiai tokiose trasose pridaro klaidų, o laimi išmintingai vairuojantys, laiku stabdantys ir tinkamu metu pasukantys vairuotojai.

Pirmąją vietą šiose lenktynėse užėmė Tadas Petronis, trasą įveikęs per 54 sekundes. Pirmas, vairuojantis visais keturiais ratais varomą automobilį, buvo taip pat T. Petronis, vairuojantis priekiu varomą automobilį – Tadas Ingelevičius. O greičiausiu vairuotoju, vairuojančiu galine ašimi varomą automobilį tapo Jonas Skrebūnas.

O sprinto trasa buvo skirta labiau patyrusiems vairuotojams. Ji driekėsi tiek miškingais asfaltuotais „Nemuno žiedo“ trasos pakraščiais, tiek pačia trasa. Joje, kaip ir įprastiniuose keliuose, buvo ir šlapio, ir slidaus asfalto, ir sausų, automagistralę primenančių trasos ruožų. Keturių kilometrų ilgio trasoje saugiose tiesiosiose maksimalus greitis siekė net iki 160 km/val. Pavojingiausiose vietose buvo įrengtos greičio gesinimo zonos.

Ilgojoje sprinto trasoje buvo galima pamatyti ir retų automobilių. Lietuvoje labai retai sutinkamas, jau ne pirmos jaunystės, „Datsun“ suko ratus su keliomis kartomis jaunesniais automobiliais. Tačiau gera nuotaika ir puikus oras leido vairuotojams džiaugtis kiekviena trasoje praleista akimirka.

Sprinto lenktynėse ant aukščiausio pakylos laiptelio lipo Rokas Steponavičius, 4 kilometrų vingiuotą trasą įveikęs per 2 minutes ir 22 sekundes. Visais keturiais ratais varomų ratų klasėje geriausią laiką parodė Ugnius Žiedavičius. Gausiausios, priekiniais ratais varomos, klasės nugalėtoju tapo Andrius Lukoševičius. Galiniais ratais varomų automobilių klasėje konkurencijos neturėjo Lukas Švedas su reta „Toyota MR2“, automobiliu, kuriame variklis įmontuotas už vairuotojo sėdynės.

Be pačių lenktynių, į renginį atvykę žiūrovai galėjo apžiūrėti „Juta Racing“ komandos „Porsche“ ir „Renault“ sportinius bolidus. Visą vasarą su jais buvo kovojama Europos trasose, kur nuskinta ne viena pergalė.

Kitas „Nemuno žiedo sprinto ir slalomo čempionato“ etapas vyks lapkričio 25 dieną. Renginio organizatoriai slapta tikisi „gamtos pokštų“, kurie dalyviams leistų save išbandyti ir važiuojant esant nekasdienėms vairavimo sąlygoms. „Nemuno žiedas“ taip pat kviečia dalyvauti ir visus norinčius tobulinti savo vairavimo įgūdžius. Kaip sakė jau apsilankę renginio dalyviai – tam pakanka standartinio automobilio ir kokybiškų padangų.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kai praeitis susiduria su ateitimi – naujas, bet jau klasikinis „Infiniti“ atrodo fantastiškai

Tikri automobilių entuziastai retai kada renkasi transporto priemones pagal praktiškumą. Emocija...

Ar elektromobiliai iš tiesų visiškai neteršia aplinkos? (57)

Praūžus „dyzelgeito“ skandalui, nemažai žmonių nusprendė pasirinkti aplinkai mažiau...

Brangiausi pasaulio automobiliai (7)

Šiuolaikinis gyvenimas dažnam yra neįsivaizduojamas be nuosavo automobilio. Keliaujama į darbą,...

Rusijos policijai – netikėtas „Kalašnikov“ produktas (56)

Koncernas „ Kalašnikov “ pristato naują savo produktą – „Iž“ modeliu paremtą elektrinį...

Užpatentuota nanotechnologija, leidžianti įtrūkimams kelio dangoje užsitraukti patiems (4)

Panašu, kad kelio duobės jau netolimoje ateityje gali likti tik slogus prisiminimas, tvirtina...

Top naujienos

Neseniai po rekonstrukcijos atidarytoje „Maximoje“ – sujudimas: evakuojami pirkėjai (148)

Vilniuje vos prieš dešimt dienų po keturis mėnesius trukusio atnaujinimo atidarytoje Mindaugo g....

Artėja visiškas Saulės užtemimas: kaip į tai reaguos gyvybė Žemėje (60)

Veikiausiai girdėjote, kad rugpjūčio 21 dieną įvyks Saulės užtemimas. Tūkstančiai žmonių...

Šią savaitę orai nelepins: skėčio reikės beveik kasdien

Šią savaitę skėčių beveik nepaleisime iš rankų, ypač savaitės pradžioje. Antroje savaitės...

Vilniaus oro uosto tako remontas – tik pradžia (30)

Laiku baigtas Vilniaus oro uosto tako remontas buvo tik pradžia – per artimiausius kelerius metus...

Lietuva apsisprendė – pažadas NATO bus įgyvendintas, bet džiaugsmą lydi nerimo signalai (1229)

Kitąmet Lietuva pirmą sykį per pastaruosius du dešimtmečius gynybai skirs 2 proc. BVP –...

Šešis ne savo vaikus auginanti moteris: dabar apsisukti ir išeiti negaliu (7)

Pasibeldus į vieno iš „ SOS vaikų kaimo “ namelio duris, pirmasis mane lojimu pasitinka prie...

R. Valatka. Pagonišką nuotykių ilgesį aitrina nedegantys kumečių laiškai iš praeities (341)

Aksominis sezonas. Turėjo baigtis su Žoline. Bet nesibaigė. Užplūdusi šiluma ir akivaizdžiai...

Nematyta Anykščių pusė: daug netikėtų atradimų – vos per vieną dieną (33)

Anykščiai – miestas siurprizas. Tarp ežerų ir miškų įsikūręs nedidelis miestelis jau nuo...

Ar žinote, kuo gali baigtis per trumpos atostogos? (6)

Sakoma, dar­­bas iš bež­džio­nės pa­da­rė žmo­gų. O ką dar­bas be po­il­sio...

6 stiliaus patarimai moterims su didele krūtine (20)

Bičiulės su mažesne krūtine kas kartą varto akis, kai skundžiatės savo apvaliomis formomis? Jos...