Paremtas populiariu žaidimu „I Spy“ bei technologija, kurią ištobulino skaitmeninės lauko reklamos (DOOH) ir rinkodaros specialistai iš „Ocean“, naujas reklaminis sprendimas bus naudojamas Vakarų Londone, „Holland Park“ žiedinėje sankryžoje. Jį išbandyti galės visi naujosios kartos „Renault Megane“ savininkai.

Ši sistema veikia naudodamasi kameromis, esančiomis skaitmeninės lauko reklamos platformose. Jos stebi eismą ir atpažįsta stabtelėjusių automobilių gamintoją, modelį ir spalvą – tokią informaciją suteikia registracijos numerių nuskaitymas.

Vos tik gavus reikiamą informaciją, konkrečiai vienam ar kitam vairuotojui pateikiama specializuota reklama, paremta auditorijos demografija ir informacija, aktualia konkrečiam automobiliui.

Pabrėžiama, kad sistemos duomenų bazėje jokie įrašai ar asmeninė informacija nekaupiama.

Vertinant iš reklamos perspektyvos, ši technologija padeda pasiekti norimą tikslinę pirkėjų grupę. Be to, toks sprendimas pigesnis ir labiau tausojantis gamtą nei, pavyzdžiui, lankstinukų dalinimas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)