Taip savo veiklą pradėjo mobilią reklamą siūlanti agentūra. Stendai skelbė: „Tai tikrai traukia“. Avaringumo rodikliai rodo, kad reklama tikrai veikia.

„Keliavau į susitikimą, kai pamačiau šią reklamą. Tuomet į mano automobilį iš galo rėžėsi kita mašina. Vairuotojas aiškino, kad jį sutrikdė reklama“, – sakė vairuotojas Ildaras Jurevas.

Vairuotojų nepasitenkinimo sulaukusi reklamos agentūra advtruck.ru pranešė, kad jų tikslas buvo įrodyti, kad tokia reklamos forma yra veiksminga. Jos atstovas tikino, kad įmonė padengs nuostolius visiems vairuotojams, kuriems ši reklama pridarė bėdų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (17)