Praėjusį šeštadienį „Porsche“ 40 išrinktųjų surengė koncertą. Nors Vatikanas neatskleidžia, kiek pinigų uždirbo iš šio renginio, tačiau keliautojų klubo „Porsche Travel Club“ nariai, kurie dalyvavo šiame renginyje už bilietą sumokėjo po 5000 eurų. „Porsche“, reklamuodamas renginį jo dalyviams žadėjo dviejų dienų kelionę po Italiją „Porsche“ automobiliais, o kaip renginio kulminaciją - nepakartojamą koncertą Mikelandželo dekoruotų lubų freskų apsuptyje.

Klasikinės muzikos koncerte dainavo ir Romos Santa Čečilija choras, po to vyko išskirtinė ekskursija po Vatikano muziejus, o renginio kulminacija – vakarienė vienoje iš Vatikano salių tarp Mikelandželo ir Rafaelio kūrinių.
Kaip teigiama renginio aprašyme, tokia galimybė pasitaiko tik kartą gyvenime. „The Telegraph“ duomenimis, visi bilietai į šį renginį rinktiniams klientams buvo parduoti akimirksniu. Beje, popiežius šiame renginyje nedalyvavo.

Siksto koplyčioje koncertai vyko ir anksčiau, tačiau iki šiol tai buvo bažnytiniai renginiai.

Pranešime teigiama, kad tai pirmas kartas per šios koplyčios šešių šimtų metų gyvavimą, kai joje vyksta privatus komercinis renginys. Vatikanas nekomentuoja, ar šioje šventovėje planuojama daugiau analogiškų koncertų.

Siksto koplyčią kasmet aplanko daugiau kaip 6 milijonai turistų.

Laida „Piko minutės“ transliuojama darbo dienomis 7.20 val.