Sunku patikėti, bet Vokietijos gamintojui tai dvigubas išbandymas: pagaminti elektrinę transporto priemonę, stokojančią aerodinaminių savybių dėl į viršų iškeltos, du žmones talpinančios kabinos, ir sveriančią ženkliai daugiau, kadangi tokia išsikišusi kabina privalo būti dar ir neperšaunama.

Praėjusiais metais „Mercedes-Benz“ darbavosi prie šio projekto ir siūlė Popiežiaus automobiliui pritaikyti kompanijos gaminamą hibridinį M-klasės modelį, kuris vien varomas elektros varikliu galėtų lėtai judėti ne daugiau kaip 25 km/val. greičiu.

„Mercedes-Benz“ siūlo M-klasės hibridą su šešių cilindrų varikliu, kuris pagal Aplinkos Apsaugos Agentūros (EPA) reitingą sunaudoja apie 9 litrus kuro 100 km. Per pirmuosius praėjusių metų mėnesius gamintojas JAV pardavė mažiau nei 100 šio modelio hibridinių automobilių.