Tiesa, pastebima, kad ši gudrybė suveiks tik tuo atveju, jeigu automobilio pardavėjas yra vyras. JAV ir Didžiosios Britanijos tyrėjai atliko keletą eksperimentų, norėdami išsiaiškinti, kokių privalumų ir trūkumų turi moteriškas žavesys, kuris apibūdinamas kaip šiltumo, draugiškumo, žaismingumo, meilikavimosi ir seksualumo derinys.

Viename iš eksperimentų maždaug šimtas vyrų ir moterų turėjo įsivaizduoti, kad pardavinėja 750 svarų sterlingų vertės automobilį. Tuomet jiems buvo suteikta informacija apie potencialią pirkėją.

Pusei eksperimento dalyvių buvo pasakyta, kad automobiliu domisi moteris, kuri derybų metu mėgsta flirtuoti. Esą jos taktika yra atviras bendravimas, ji nevengia palinkti prie pardavėjo, paliesti jo ranką, meilikauti ir mirktelėti akimi, kai klausia dėl galutinės kainos.

Kita „pardavėjų“ pusė buvo informuota, kad pirkėja yra dalykiška.

Tyrimo rezultatai parodė, kad flirtuojančiai pirkėjai buvo suteiktas geresnis pasiūlymas, tiesa, tik iš pardavėjų vyrų. Vidutiniškai nuolaida siekė 20 proc., lyginant su tais, kurie į derybas nesileido.

Tyrėjų teigimu, flirtas ir draugiškumas gali padėti moterims nuginkluoti vyrus derybų metu, vis dėlto tai taip pat gali duoti priešingą rezultatą, jeigu damos yra per daug meilios.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (104)