„Nissan“ automobiliai prisitaikys prie vairavimo Kinijoje ypatumų

Daugiau nei kuri kita japonų automobilių gamintoja Kinijoje transporto priemonių parduodanti „Nissan Motor Co.“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su šios šalies automobilių technologijų ir tyrimų centru (China Automotive and Research Center, CATARC) dėl saugumo sistemų, tokių kaip eismo juostos laikymosi ar susidūrimo vengimo vystymo. Taip mėginama prisitaikyti prie kinų vairavimo įpročių ir sąlygų keliuose.
"Nissan Navara NP300"
"Nissan Navara NP300"
© Gamintojo nuotr.

Šios saugumo priemonės, paprastai automobilių pramonėje priskiriamos pažangiosioms pagalbos vairuotojams sistemoms, vertinamos kaip tarpinė stotelė galutinio tikslo – autonominių automobilių – link, rašo „Bloomberg“.

Pasitelkus jutiklius ir kompiuterines programas numatomi galimi nesklandumai, dėl jų įspėjama ir imamasi prevencinių priemonių. Tokiu būdu „Nissan“ siekia mažinti dėl žmogiškosios klaidos keliuose įvykstančių incidentų skaičių, tik pritaikydama šias sistemas konkrečiai eismui Kinijoje, su visomis jo ypatybėmis.

„Tikimės, kad „Nissan“ ADAS technologijos iš tiesų tiks Kinijos rinkai, o tam tikslui pasiekti turime perprasti kinų vairavimo įpročius ir eismo sąlygas“, - patikino „Nissan“ bendrovės atstovas Joyce’as Chengas.

„Tikimės parengti protokolą su „CATARC“, kur būtų apibrėžtos iš tiesų Kinijai tinkančios ADAS technologijos“, - patikino jis.

„Nissan“ duomenimis, paremtais Kinijoje atliktais tyrimais, nukrypimas nuo eismo juostos ir smūgis į užpakalinę automobilio dalį – dažnos avarijų šios šlies keliuose priežastys.

„Nissan“ pardavimai Kinijoje pernai išaugo 6,3 proc. iki 1,25 mln. vienetų ir aplenkė principines konkurentes „Toyota Motor Corp.“ bei „Honda Motor Co.“.

www.DELFI.lt
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Laisva pavara

Lietuvis įveikė Europą vienu prisėdimu (7)

Keliautojui ir motociklininkui Aidui Bubinui pakluso įspūdingas rekordas. Lietuvis vienu prisėdimu – be miego ir poilsio – motociklu įveikė daugiau nei 5500 km atstumą nuo šiauriausio Europos taško Nordkappo iki piečiausio – Tarifos. Tikslą tilpti į 60 valandų jis viršijo su kaupu, ketvirtadienį finišavęs po simboliškų 55 val. ir 55 min. kelionės.

Lietuvos dizaineris sukūrė automobilio ir motociklo hibridą (14)

Šiemet „Jaunojo dizainerio prizą“ produkto dizaino kategorijoje pelnęs Vilniaus dailės akademijos bakalauras Lukas Avėnas publikai pristatė koncepcinį triratį motociklą AKO, sujungiantį geriausias motociklų bei automobilių savybes. Išskirtines savybes šiai transporto priemonei suteikia ne tik palinkstanti važiuoklė, bet ir transporto priemonės išorėje esantis variklis bei kiti inovatyvūs dizaino sprendimai, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Drąsus „Kamaz“ vairuotojas atskleidė ypatingas sunkvežimio galimybes (67)

Apie 10 tonų sveriantis „Kamaz“ sunkvežimis – ką galima nuveikti su tokia mašina? Na, visų pirma, tai jau įrodyta, galima laimėti legendinį Dakaro ralį. Ką dar? Pasirodo, jeigu prie vairo sėdi tikras pramuštgalvis, juo galima skrieti asfalto trasomis, leidžiant šėlioti galiniams ratams.

Palangos automobilių stilius (II): ką vairuoja poilsiautojai (34)

Vasarai įsibėgėjus didžiausiame šalies pajūrio kurorte kas dieną daugėja poilsiautojų. Į Palangą suvažiuoja vasarotojai tiek iš visos Lietuvos, tiek iš aplinkinių šalių.

Avarijos dilema: aukoti keleivį ar pėsčiuosius? (40)

Mums nuolat kartoja, kad gana netolimoje ateityje mus saugiai ir patogiai vežios savarankiški automobiliai. Kelionės metu galėsime nevaržomi stebėti besikeičiantį kraštovaizdį, skaityti knygas ar tiesiog nusnausti. Pečių nebeslėgs atsakomybių našta ir būtinybė priimti sprendimus, skelbia thetruthaboutcars.com.
Facebook draugai