„Nissan“ automobiliai prisitaikys prie vairavimo Kinijoje ypatumų

Daugiau nei kuri kita japonų automobilių gamintoja Kinijoje transporto priemonių parduodanti „Nissan Motor Co.“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su šios šalies automobilių technologijų ir tyrimų centru (China Automotive and Research Center, CATARC) dėl saugumo sistemų, tokių kaip eismo juostos laikymosi ar susidūrimo vengimo vystymo. Taip mėginama prisitaikyti prie kinų vairavimo įpročių ir sąlygų keliuose.
"Nissan Navara NP300"
"Nissan Navara NP300"
© Gamintojo nuotr.

Šios saugumo priemonės, paprastai automobilių pramonėje priskiriamos pažangiosioms pagalbos vairuotojams sistemoms, vertinamos kaip tarpinė stotelė galutinio tikslo – autonominių automobilių – link, rašo „Bloomberg“.

Pasitelkus jutiklius ir kompiuterines programas numatomi galimi nesklandumai, dėl jų įspėjama ir imamasi prevencinių priemonių. Tokiu būdu „Nissan“ siekia mažinti dėl žmogiškosios klaidos keliuose įvykstančių incidentų skaičių, tik pritaikydama šias sistemas konkrečiai eismui Kinijoje, su visomis jo ypatybėmis.

„Tikimės, kad „Nissan“ ADAS technologijos iš tiesų tiks Kinijos rinkai, o tam tikslui pasiekti turime perprasti kinų vairavimo įpročius ir eismo sąlygas“, - patikino „Nissan“ bendrovės atstovas Joyce’as Chengas.

„Tikimės parengti protokolą su „CATARC“, kur būtų apibrėžtos iš tiesų Kinijai tinkančios ADAS technologijos“, - patikino jis.

„Nissan“ duomenimis, paremtais Kinijoje atliktais tyrimais, nukrypimas nuo eismo juostos ir smūgis į užpakalinę automobilio dalį – dažnos avarijų šios šlies keliuose priežastys.

„Nissan“ pardavimai Kinijoje pernai išaugo 6,3 proc. iki 1,25 mln. vienetų ir aplenkė principines konkurentes „Toyota Motor Corp.“ bei „Honda Motor Co.“.

www.DELFI.lt
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus
 

Laisva pavara

600 motociklininkų apvažiavo žemę penkis kartus

Savaitgalį į kelius išvykę kultūrinio, pažintinio bei masiškiausio motociklininkų renginio po visą Lietuvą „Ryterna modul Mototurizmo ralis“ dalyviai per vieną dieną vienu metu apvažiavo Lietuvą visais kelias ir taip ją suvienijo. Motociklininkai keliavo per kultūros paveldo, istorinius objektus tam, kad pažintų Lietuvą, jos istoriją, žmones, jų šiandieną, taip pat parodytų visuomenei, kaip svarbu visa tai žinoti, kuriant savo šalies ateitį.

Lietuvių studentų kuriama formulė sėkmingai debiutavo tarptautinėse varžybose

Vilniaus Gedimino technikos universitete (VGTU) į komandą susibūrę jaunieji inžinerijos entuziastai kuria tai, kas Lietuvoje dar nekurta – elektrinį studentų formulės automobilį. Studentų formulė yra lenktynių klasės sportinis automobilis, kuris turi atitikti itin griežtus techninius ir saugumo reikalavimus. Šie automobiliai nedaug atsilieka ir nuo profesionalių „Formulės-1“ bolidų.

Kanadoje žmonėms su negalia pristatyti visureigiams nenusileidžiantys vežimėliai (1)

Seniau jie galėdavo išvažiuoti, geriausiu atveju, iki vaistinės ar maistų prekių parduotuvės, tačiau, panašu, kad netrukus situacija akivaizdžiai pasikeis – žmonėms su negalia bus nebebaisūs net ir tokie iššūkiai kaip pasivažinėjimas miško takeliais ar bekele.

Jubiliejinės geriausiojo vairuotojo paieškos prasideda (1)

Šiandien, kiek anksčiau nei įprasta, paskelbta dalyvių registracija į rugsėjo 3-ąją startuojantį tradicinį konkursą „Geriausias Lietuvos vairuotojas 2016“, kuris jo rengėjams ir dalyviams neeilinis, jau penkioliktasis renginio istorijoje.

Fantastiškam elektromobiliui trasoje neprilygo net „Ferrari LaFerrari“ (62)

„Ferrari“ atėjo sunkūs laikai. Superautomobilių ikonai „Ferrari LaFerrari“ iškaršti kailį veržiasi net beveik niekam nežinomi vardai. Vis dėlto šį kartą italams iššūkį metė tikrai neeilinis projektas – kaimyninės Kroatijos kompanijos „Rimac“ elektrinis hiperautomobilis.
Facebook draugai