Tokius apskaičiavimus Adamas Jonasas ir jo komanda pagrindžia tuo, kad autonominiai automobiliai suteiks žmonėms, kurie atsisako alkoholio, nes turi savo automobiliu grįžti namo, galimybę išgerti bent vienu svaiginančiu gėrimu daugiau.

Šios „Morgan Stanley“ prognozės, žinoma, pasitvirtins tik tuo atveju, jei bus priimti teisės aktai, oficialiai leidžiantys vairuotojams išgėrus sėsti į savaeigį automobilį ir užprogramuoti nuvežti juos į pasirinktą paskirties vietą.

Automobilių gamintojai turės sukurti tokius automobilius, kurie be priekaištų sugebės patys važiuoti nurodyta kryptimi, kad įtikintų įstatymų kūrėjus leisti savaeigę transporto priemonę valdyti nuo alkoholio apsvaigusiems žmonėms.

Vertinant pasauliniu mastu ir apskaičiavus, kiek vairuojančių žmonių, kurie retkarčiais išgeria alkoholio, išpopuliarėjus savaeigiams automobiliams galės per savaitę išgerti vienu alkoholiniu gėrimu daugiau, paaiškėja, kad per ateinantį dešimtmetį bendra adresuotina rinka gerokai išaugs.

Kaip pažymi „Business Insider“, tyrėjai iš „Morgan Stanley“ mano, kad vairuotojai, gyvenantys vietovėse, kur prieinama galimybė dalintis transporto priemone, gali suvartoti net daugiau nei vieną papildomą gėrimą per savaitę. Tokiomis aplinkybėmis keliuose atsirastų daugiau savaeigių automobilių, taip pat ko gero atsirastų paslaugų, suteikiančių galimybę viena autonomine transporto priemone važiuoti keliems žmonėms.

„Morgan Stanley“ tyrėjų duomenimis, didelis proveržis autonominių automobilių technologijos laukia po 2025 metų, ir tada alkoholio pramonės taip pat laukia atitinkamos galimybės.

Nežinia, kokias pasekmes tai sukels ateityje, tačiau šiais laikais vairavimas išgėrus vis dar yra rimta problema visame pasaulyje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (22)