Sekmadienį Kaune „Žalgirio“ arenoje, kurioje vyko ir automobilių paroda „Kauno autodienos“, paskelbti ir apdovanoti pasibaigusio konkurso „Geriausias Lietuvos vairuotojas 2016“ laureatai.
Geriausio vairuotojo konkursas 2016
© V. Pilkausko nuotr.

Pagrindinį prizą – Susisiekimo ministro taurę ir „Geriausiojo Lietuvos vairuotojo 2016“ titulą iškovojo vilnietis, BTA draudimo atstovas Kęstutis Taškūnas, įtikinamai laimėjęs finalą ir iš viso pelnęs 170 taškų, rašoma organizatorių pranešime.

Ši vilniečio pergalė nei renginio organizatoriams, nei varžovams nebuvo netikėta. Kęstutis iš penkiolikos jau įvykusių tokių konkursų dalyvavo net 13-oje. 2010 metais, beje, irgi Kaune, jis pirmąsyk iškovojo geriausiojo titulą, po to trejus metus paeiliui užėmė antrąsias vietas, ne kartą yra tapęs konkurso prizininku.

„Tokie renginiai, kaip šios geriausiojo vairuotojo paieškos, labai naudingi ne tik dalyvaujantiems juose, nes norom nenorom priverčia atnaujinti kelių eismo žinias, domėtis automobiliais, tobulinti praktinius vairavimo įgūdžius“, - iškart po apdovanojimo sakė konkurso laimėtojas K. Taškūnas.

Su šia pergale laureatą nuoširdžiai sveikino ir taurę įteikė Susisiekimo viceministras Saulius Girdauskas, projekto koordinatorius Valdas Valiukevičius, konkurso nugalėtojo draugai ir varžovai.

„Geriausia Lietuvos vairuotoja 2016“ nominuota vilnietė Olga Židovlenkova, surinkusi 104 balus, o bendroje finalininkų įskaitoje užėmusi 12-ą vietą.

Olgai atiteko Lietuvos automobilių kelių direkcijos taurė, kurią konkurso nugalėtojai įteikė LAKD pavaldžios VĮ „Kauno regiono keliai“ direktorių pavaduojantis Tomas Mockus.

Moterų įskaitoje Olga pranoko Jovitą Danienę, Solveigą Dambrauskaitę, Giedrę Kuprienę, Mildą Žukauskienę ir Eriką Tvaskaitę.

Bendroje finalininkų įskaitoje antras liko vilnietis Vytas Bilinskas, surinkęs 149 balus.

Trečiąją vietą su 131 balu pelnė dar vienas sostinės atstovas Karolis Daujotas, o po 126 balus surinko Andrius Sinkevičius, prieš kelis metus džiaugęsis ir geriausiojo vairuotojo titulu, ir Gediminas Jankauskas. Pagal konkurso nuostatus ketvirtoji vieta atiteko Andriui, atskirose finalo rungtyse pelniusiam daugiau aukštesnių vietų.

Prizininkų šešetuką užbaigė Robertas Litvaitis, kurio žinios įvertintos 123 balais ir tik 2 balais pranokęs Aurelijų Dailidonį.

Renginio finale, skirtingai nei atrankos etapuose, į jį patekę varžėsi ne dviejose, o net aštuoniose rungtyse. Iš jų bene didžiumai dalyvių bent jau iš pirmo žvilgsnio daugiausia streso kėlė „Toyota Hilux“ su priekaba, kurią teko vairuoti gana ankštoje aikštelėje. Todėl, suprantama, ši rungtis pareikalavo nemenkų įgūdžių.

Kita užduotis – vairuoti šį japonų gamintojų visureigį sunaudojant kuo mažiau degalų. Svarbus ir dar vienas šios rungties parametras – laikas, per kurį įveikta trasa. Būtent šie du komponentai ir lėmė „Hilux Eco“ slalomo rungties laimėtoją, kuriuo tapo ne tik ekonomiškumo pradžiamokslį išstudijavęs, bet ir gana greitai važiavęs konkurso laimėtojas K. Taškūnas, pranokęs arčiausiai jo finišavusius A. Dailidonį, V. Bilinską ir kitus.

Tikru kelių eismo taisyklių žinovu pripažintas R. Litvaitis, kurio žinias ir guvią orientaciją teisėjai įvertino 32 balais. Po 20 balų pelnė K. Daujotas, Dominykas Danys ir K. Taškūnas.

Finalo dalyviams teko pademonstruoti ir praktines techninio išsilavinimo žinias – iš 22 išdėliotų „Toyota“ automobilių detalių atrinkti ir tiksliai įvardinti 10. Geriausio mechaniko titulas atiteko V. Bilinskui, surinkusiam 20 balų. Po 18 balų pelnė net septyni jo varžovai.

Pagal techninės apžiūrų reikalavimus geriausiai automobilį parengė A. Sinkevičius, nedaug nuo jo atsiliko K. Taškūnas, V. Bilinskas, Miroslav Račkovskij ir kiti.

Konkurso dalyviai demonstravo ir medicininį išsilavinimą – iš daugelio vaistų rūšių bei pirmosios medicininės pagalbos priemonių jie privalėjo pilnai sukomplektuoti automobilio vaistinėlę, kurią daugelis vairuotojų neretai atveria tik prispirti neatidėliotinų aplinkybių.

Konkursantų medicinos žinias vertino autoritetingi viešosios įstaigos „d&dm“ specialistai, geriausia šios srities žinove pripažinę J. Danienę, kurios žinios įvertintos 20 balų. 17 balų pelnė A. Sinkevičius, po 16 – K. Taškūnas ir V. Bilinskas.

Finalinių varžytuvių programoje buvo net tokia neįprasta, dalyviams įvairių minčių sukėlusi rungtis, kaip specialūs „girto žmogaus“ akiniai, kuriuos pateikė profesionali vairuotojų mokykla „ARV-Auto“ ir kuriuos užsidėjus dvejinasi bei liejasi vaizdai. O su tais akiniais reikėjo ir automobilį parkuoti. Daugelis neslėpė, jog lengva tikrai nebuvo...

Konkurso nugalėtojai ir prizininkai be pagrindinių taurių išsivežė ir galybę renginį priminsiančių „Toyota“, „Neste“, „Regitra“ ir kitų konkurso rėmėjų dovanų.

Ne tik konkursantams, bet ir žiūrovams malonų siurprizą pateikė „Laisvalaikio dovanos“, finalo dieną pasiūliusios išbandyti sparčiai populiarėjančią „Easy Drift“ pramogą. Ją greičiausiai perpratusių laukė „Laisvalaikio dovanų“ prizai, iš kurių bene labiausiai viliojantis – super automobilių „Ferrari 360 Spider” ir „Lamborghini Gallardo“ vairavimo pramoga.

Tokia laimė nusišypsojo konkurso finalo dalyviui Benediktui Bočkui.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Rusijos policijai – netikėtas „Kalašnikov“ produktas (44)

Koncernas „ Kalašnikov “ pristato naują savo produktą – „Iž“ modeliu paremtą elektrinį...

Užpatentuota nanotechnologija, leidžianti įtrūkimams kelio dangoje užsitraukti patiems (4)

Panašu, kad kelio duobės jau netolimoje ateityje gali likti tik slogus prisiminimas, tvirtina...

Neįmanoma taps įmanoma – elektriniai sunkvežimiai jau greitai važinės dideliais atstumais (37)

Elektromobilius jau galima nustoti vadinti ateitimi – jie jau čia, veikia puikiai ir esmines bėdas...

Kaip kuriamas ateities automobilis: „Audi“ parodė eksperimentą (2)

Ateityje automobiliai patys važinės po miestus, vairuotojas taps keleiviu ir važiuodamas galės...

Sukurtas pirmasis pasaulyje biologiškai suyrantis automobilis (11)

Biologiškai suyrančios medžiagos pramonėje yra naudojamos vis dažniau. Visgi, nors gamintojai...

Top naujienos

Ispanijoje įvykdyta dar viena ataka: nušauti penki teroristai, vilkėję mirtininkų liemenes sužeisti septyni žmonės (286)

Ispanijos pajūrio kurorte Kambrilse penktadienį paryčiais automobiliui „Audi“ įsirėžus į...

E. Jakilaitis: paskutinė mano laida, kurią rekomendavau pažiūrėti šeimai, buvo su R. Karbauskiu (40)

Trečius metus iš eilės DELFI vykdomame projekte „Lietuvos įtakingiausieji 2017“...

Lėktuvnešio apsauga kelia abejonių: ant jo nutūpęs dronas liko nepagautas (45)

„HMS Queen Elizabeth“ lėktuvnešis – naujas, modernus ir didelis Jungtinės Karalystės...

Keisis atliekų tvarkymas: pokyčius pajus kiekvienas gyventojas

Visame pasaulyje, taip pat ir Lietuvoje, greitai augant vartojimui planuojama, kaip spręsti sparčiai...

Papasakojo, kaip išsirinkti skaniausius vaisius ir daržoves

8 iš 10 Lietuvos gyventojų vaisių ir daržovių kokybę vertina remdamiesi vien jų išvaizda....

Apklausa: konservatoriai jau lenkia valstiečius (167)

Opoziciniai konservatoriai pagal populiarumą aplenkė valdančiąją Lietuvos valstiečių ir...

Požymiai, kad jūsų svoris normalus ir nereikia daugiau lieknėti (9)

Kartais aklavietė lieknėjant yra ženklas, kad reikia gero postūmio toliau savo tikslui pasiekti....

Antiglobalizmas – naujasis kvailių socializmas (91)

Remiantis nusistovėjusia ekonomikos teorija, globalizacija „pakelia visas valtis“ ir turi...

Įtampa Vokietijoje auga: prieš rinkimus – spaudimas automobilių gamintojams (7)

Vokietijos pastangos atsitiesti po vadinamojo „dyzelgeito“ skandalo gali labai greitai virsti...