Šalies eismo saugumo ekspertai nusprendė, kad geriausia priemonė bus suorganizuoti „Madingų saugos diržų kampaniją“. Programos metu saugos diržai bus puošiami nacionaliniais atributais, sportiniais logotipais ir įvairių mados namų, tokių kaip „Gucci“, prekiniais ženklais.

Statistika rodo, kad tik 11 proc. JAE vairuotojų prisisega saugos diržus. Jaunieji vairuotojai pripažino, kad to nedaro vien todėl, kad jaučia spaudimą iš bendraamžių, jog tai nėra „madinga“.

„Jaunuoliai vaikosi madų. Daugumai žmonių patiktų saugos diržai su „Gucci“ ženklu arba su jų mėgstamos futbolo komandos simbolika. Daugumai patiktų ir nacionalinės vėliavos spalvos. Tad galbūt tai ir galėtų paskatinti prisisegti saugos diržus“, – JAE gyventojų poreikius vardijo viena iš akcijos organizatorių Maytha al Habsi.

Ji pridūrė, kad ateityje automobilių gamintojai esą galėtų kartu su kita mašinos įranga pirkėjams leisti rinktis ir saugos diržų spalvą. „Madingų saugos diržų kampaniją“ planuojama pradėti kai baigsis Ramadano mėnuo.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją