Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, vidurdienį startavę iš Kauno technologijos universiteto studentų miestelio, lenktynių dalyviai mėgino kuo greičiau pasiekti savivaldybės pastatą Laisvės alėjoje. Greičiausiai, vos per 8 min. 40 sek., tai pavyko padaryti dviratininkui. 26 km/val. vidutiniu greičiu trasą įveikęs kaunietis Mindaugas Pekarskas prisipažino ant dviračio praleidžiantis kur kas daugiau laiko nei prie automobilio vairo: „Per metus automobiliu nuvažiuoju apie 4 tūkst. kilometrų, o dviračiu numinu bent dukart ilgesnį kelią“.

Tą pačią bemaž 4 km distanciją sėkmingai įveikė ir antrą vietą lenktynėse užėmė „Kauno maratono klubo“ narys ir treneris R. Kančys. Jis finišą pasiekė per 10 min. 55 sek.

„Viskas pavyko puikiai. Tai buvo visai gera treniruotė. Nors Kaunas didelis, bet daugelį vietų čia galima gan patogiai pasiekti tiesiog pėsčiomis“, – kalbėjo prieš mėnesį iš Rio de Žaneiro grįžęs olimpinio maratono dalyvis R. Kančys.

Gausybės žiūrovų plojimų sulaukęs vienas pajėgiausių Lietuvos ilgųjų distancijų bėgikų netrukus po finišo vėl bėgte pasileido atgal į namus, mat kelių kilometrų trasa improvizuotose lenktynėse jam pasirodė gerokai per trumpa.

Prie automobilio vairo sėdusiam žinomam ralio ir žiedinių lenktynių dalyviui Deividui Jociui teko laikytis visų Kelių eismo taisyklių. Jam skirtas maršrutas nuo KTU miestelio driekėsi Gričiupio, Pašilės, K. Baršausko ir Tunelio gatvėmis, Vytauto prospektu, Kęstučio, Maironio, K. Donelaičio ir L. Sapiegos gatvėmis. Be to, siekdami simuliuoti maksimaliai tikroviškas sąlygas, vairuotojui teko surasti vietą automobiliui pastatyti ir sumokėti už stovėjimą. Prie finišo linijos jis atėjo pėsčias.

„Trečia vieta irgi neblogas rezultatas, – juokavo profesionalus lenktynininkas D. Jocius, prieš savaitę iškovojęs antrą vietą Elektrėnų ralyje. – Važiuoti sekėsi visai šauniai – kone visose sankryžose švietė žali šviesoforų signalai. Vis dėlto reikia pripažinti, kad miesto gatvės – ne vieta lenktynėms ir čia privalu paisyti taisyklių. Kauno gatvės net vidurdienio transporto sraute įveikiamos be jokių keblumų. Galbūt vakarinio piko metu spūsčių būtų daugiau. Tad išties visiems siūlau po mūsų miestą dažniau pasivaikščioti pėsčiomis ir nestverti kiekvienąkart automobilio raktelių.“

Jei automobilio kelionė nuo Studentų gatvės iki Laisvės alėjos netruko nė 15 minučių, tai visuomeninio transporto keleivė Eglė Krikštaponytė užtruko tik keliomis minutėmis daugiau.

„Į viešojo transporto stotelę autobusas atvyko tiksliai tą minutę, kaip buvo nurodyta to maršruto grafike. Nesunkiai radau vietą atsisėsti. Buvo patogu ir pakankamai operatyvu. Kai kur net stabtelėjusias automobilių kolonas aplenkėme. Lenktynėse likau ketvirta, bet tokia vieta neatspindi tikrojo rezultato. Autobusas – tikrai geras pasirinkimas“, – apibendrino keleivė.

Improvizuotos eismo dalyvių lenktynės paskelbė įžangą į penktadienį startavusią ir iki rugsėjo 22 dienos Kaune vyksiančią Darnaus judumo savaitę. Šeštadienį visi kauniečiai kviečiami į tradicinį Kauno dviratininkų paradą, kuris šįkart prasidės kiek neįprastai: prieš pajudėdami į gatves, dalyviai pirmiausiai sudalyvaus masinėje fotosesijoje, kuri 16.30 val. vyks K. Donelaičio gatvėje. Fotografai iš aukštai įamžins skirtingas transporto priemones ir mėgins vaizdžiai įrodyti, jog pavieniui važinėtis automobiliais neapsimoka.

Jungdamasis prie visos Europos judumo savaitės Kaunas taip pat siekia diegti bei populiarinti aplinkai draugiškas transporto priemones, o sykiu ir skatinti gyventojus susisiekimui rinktis ne vien automobilius, bet ir alternatyvas. Daugiau informacijos apie savaitės programoje numatytus renginius skelbiama internete darnusjudumas.kaunas.lt

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)