„Google“ nori, kad autonominiai automobiliai sugebėtų savarankiškai ir pasikrauti

 (11)
Skirtumas tarp autonominio automobilio, galinčio savarankiškai pasikrauti, ir tokio pat automobilio, kuris pasikrauti savarankiškai negali, iš pirmo žvilgsnio gali neatrodyti reikšmingas, vertinant pastangas, būtinas šiam veiksmui atlikti, tačiau skirtumas tikrai yra.
Autonomiškas "Google" automobilis
© AP / Scanpix

Šis skirtumas prilygintinas skirtumui tarp išmaniojo roboto ir to, kuriam reikia pagalbos, o juk niekam nereikalingas bejėgis robotas, nes mūsų gyvenimuose ir taip pakanka gyvųjų, kuriais tenka rūpintis, įskaitant ir mus pačius, rašo „Autoevolution“.

Taigi, norime prietaiso, galinčio savimi pasirūpinti, ypač kai viskas, ko reikia, - tai elektros energija baterijoms įkrauti.

Belaidis įkrovimas jau artimiausioje ateityje neabejotinai taps įprastiniu dalyku, o JAV federalinės komunikacijos komisijos parengti dokumentai liudija apie tai, kad technikos milžinė „Google“ vysto sistemas, būtinas suteikti autonominiam automobiliui tokias gebėjimus.

Tiesa, norint paaiškinti, kas šiuo metu vyksta, žodis „vysto“ galbūt nėra pats tinkamiausias, nes „Google“ šiam tikslui pasiekti naudojasi kitų dviejų įmonių „Hevo Power“ iš Niujorko ir „Momentum Dynamics“ iš Filadelfijos paslaugomis.

Abi šios įmonės naudoja tą patį elektros energijos belaidžio perdavimo principą, kuris paremtas po žeme esančiu siųstuvu ir priėmimo sistema, sumontuota elektromobilio apačioje.

Šis veikimo principas vadinamas rezonansine magnetine indukcija ir funkcionuoja sukurdamas vibruojantį magnetinį lauką. Šis rezultatas pasiekiamas panaudojant kintamąją srovę, perduodamą elektros grandine.

Susidaręs magnetinis laukas transporto priemonėje sumontuotoje elektros grandinėje sukuria dar vieną kintamąją srovę, kuri yra panaudojama automobilyje esančiai baterijai įkrauti.

Šiuo metu „Google“ atlieka eksperimentinius bandymus su „Momentum Dynamics“ sukurtais įkrovikliais ir deda pastangas, kad šie įkrovikliai būtų paruošti naudoti, kai autonominiai automobiliai bus pristatyti visuomenei.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Laisva pavara

Realybės šou: kaip gimsta vairuotojas?

Kokių tik realybės šou nerodo Lietuvos televizijos... Visi tik šoka, dainuoja, laukus aria ar net mylisi. Tačiau dar niekas Marijos žemėje nerodė, kaip gimsta vairuotojas. Iki šiol. Mat tokį realybės šou rodo LNK laida „Ne vienas kelyje“, rašoma pranešime žiniasklaidai

Ar žaibuojant saugu sėdėti automobilyje? (5)

Su tikruoju pavasariu grįžta ir žaibai. Juos įdomu stebėti, tačiau reikia pasirūpinti tinkama apsauga. Specialistai visuomet pataria nestovėti prie aukštų medžių, elektros stulpų ir kitų objektų, kurie žaibą gali pritraukti. Tuo tarpu automobilis yra laikomas gana saugia vieta, nes yra gerai izoliuotas nuo žemės.

M. Schumacherio sūnui – išbandymas vairavimo mokykloje (2)

Legendinio „Formulės 1“ lenktynininko Michaelio Schumacherio sūnui Mickui šiemet sukako 18 metų. „Mercedes-Benz“ pasinaudojo šia proga ir sukūrė šmaikščią reklamą, informuoja autoevolution.com.

Naujasis „Nissan Micra“ reklamuojamas kaip tinkamiausias bankų plėšikų pasirinkimas

Kokį šiuolaikinį automobilį išsirinktų Boni ir Klaidas, jei iš praeito šimtmečio persikeltų į dabartį? Galbūt naująjį „Nissan Micra“? Bent taip, ko gero, mano automobilio kūrėjai. Mat „Nissan Micra“ reklaminiais veidais kaip tik ir pasirinkti Didžiosios depresijos laikais nusikalstama veika pagarsėjusios gangsterių poros prototipai.

Žaibiškos reakcijos vairuotojas pats nufilmavo savo antrąjį gimtadienį (10)

Akistata su sunkvežimiu – ko gero, vienas iš klaikiausių vairuotojo košmarų. Ne ką jaukiau pasijunti ir tada, kai prieš akis staiga iškyla nuo vilkiko atitrūkusi priekaba.
Facebook draugai