„Google“ nori, kad autonominiai automobiliai sugebėtų savarankiškai ir pasikrauti

 (11)
Skirtumas tarp autonominio automobilio, galinčio savarankiškai pasikrauti, ir tokio pat automobilio, kuris pasikrauti savarankiškai negali, iš pirmo žvilgsnio gali neatrodyti reikšmingas, vertinant pastangas, būtinas šiam veiksmui atlikti, tačiau skirtumas tikrai yra.
Autonomiškas "Google" automobilis
Autonomiškas "Google" automobilis
© AP

Šis skirtumas prilygintinas skirtumui tarp išmaniojo roboto ir to, kuriam reikia pagalbos, o juk niekam nereikalingas bejėgis robotas, nes mūsų gyvenimuose ir taip pakanka gyvųjų, kuriais tenka rūpintis, įskaitant ir mus pačius, rašo „Autoevolution“.

Taigi, norime prietaiso, galinčio savimi pasirūpinti, ypač kai viskas, ko reikia, - tai elektros energija baterijoms įkrauti.

Belaidis įkrovimas jau artimiausioje ateityje neabejotinai taps įprastiniu dalyku, o JAV federalinės komunikacijos komisijos parengti dokumentai liudija apie tai, kad technikos milžinė „Google“ vysto sistemas, būtinas suteikti autonominiam automobiliui tokias gebėjimus.

Tiesa, norint paaiškinti, kas šiuo metu vyksta, žodis „vysto“ galbūt nėra pats tinkamiausias, nes „Google“ šiam tikslui pasiekti naudojasi kitų dviejų įmonių „Hevo Power“ iš Niujorko ir „Momentum Dynamics“ iš Filadelfijos paslaugomis.

Abi šios įmonės naudoja tą patį elektros energijos belaidžio perdavimo principą, kuris paremtas po žeme esančiu siųstuvu ir priėmimo sistema, sumontuota elektromobilio apačioje.

Šis veikimo principas vadinamas rezonansine magnetine indukcija ir funkcionuoja sukurdamas vibruojantį magnetinį lauką. Šis rezultatas pasiekiamas panaudojant kintamąją srovę, perduodamą elektros grandine.

Susidaręs magnetinis laukas transporto priemonėje sumontuotoje elektros grandinėje sukuria dar vieną kintamąją srovę, kuri yra panaudojama automobilyje esančiai baterijai įkrauti.

Šiuo metu „Google“ atlieka eksperimentinius bandymus su „Momentum Dynamics“ sukurtais įkrovikliais ir deda pastangas, kad šie įkrovikliai būtų paruošti naudoti, kai autonominiai automobiliai bus pristatyti visuomenei.

www.DELFI.lt
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Laisva pavara

Kaune – baikerių fiesta

Tradiciškai paskutinį gegužės savaitgalį Kauno baikerių klubų „Forever Free MCC” ir „Steely Pegasus MC organizuojamas“ organizuojamas renginys „Baikerių naktys” šiemet vyksta 9-tąjį kartą.

Vilniuje susirinko įspūdingų „Mercedes-Benz“ savininkai (8)

Šeštadienį „MB klubas“ vasaros sezoną atidarė tradiciniu renginiu „Mano automobilis – Mercedes-Benz“. Jame susirinko apie 120 automobilių „Mercedes-Benz“ savininkų ir šios markės gerbėjų.

Kita šalis, kurios sveiku protu nesuvoksi (16)

Nors dažniausiai sakoma, esą sveiku protu neįmanoma suvokti to, kas dedasi Rusijoje, pastarojo meto įvykiai leidžia daryti prielaidą, kad ši šalis turi rimtą varžovę – Prancūziją. Dėl planuojamų darbo rinkos reformų, kuriomis šiek tiek gerinamos darbdavių pozicijos, įsiplieskę protestai neabejotinai visiems padarys kur kas daugiau konkrečios žalos, negu numatomi samdomų darbuotojų praradimai.

B. Vanagas: kadaise didžiausia svajonė buvo vairuoti savivartį (1)

Profesionaliomis lenktynėmis Benediktas Vanagas susidomėjo sulaukęs 18 metų. Pirmasis jo automobilis kainavo 7 tūkst. eurų. Iki tol būsimasis lenktynių profesionalas septynerius metus skyrė kovos menams, o vaikystėje svajojo sėsti už didžiausio pasaulyje savivarčio „Belaz“ vairo.

Čempionų lygos finalas įelektrins Milaną

Lyderės poziciją elektromobilių rinkoje užimanti „Nissan“ kompanija šį savaitgalį elektrifikuos Milaną UEFA Čempionų lygos finalo metu. Pranešime žiniasklaidai teigiama, jog oficialios pasaulinės prestižiškiausio Europos futbolo turnyro rėmėjos vaidmenį atliekanti „Nissan“ aprūpins UEFA ir asocijuotus rėmėjus daugiau nei 100 elektromobilių, kuriais savaitgalį bus vežami į finalinį renginį atvykę svečiai ir oficialūs asmenys.
Facebook draugai