„Google“ nori, kad autonominiai automobiliai sugebėtų savarankiškai ir pasikrauti

 (11)
Skirtumas tarp autonominio automobilio, galinčio savarankiškai pasikrauti, ir tokio pat automobilio, kuris pasikrauti savarankiškai negali, iš pirmo žvilgsnio gali neatrodyti reikšmingas, vertinant pastangas, būtinas šiam veiksmui atlikti, tačiau skirtumas tikrai yra.
Autonomiškas "Google" automobilis
© AP

Šis skirtumas prilygintinas skirtumui tarp išmaniojo roboto ir to, kuriam reikia pagalbos, o juk niekam nereikalingas bejėgis robotas, nes mūsų gyvenimuose ir taip pakanka gyvųjų, kuriais tenka rūpintis, įskaitant ir mus pačius, rašo „Autoevolution“.

Taigi, norime prietaiso, galinčio savimi pasirūpinti, ypač kai viskas, ko reikia, - tai elektros energija baterijoms įkrauti.

Belaidis įkrovimas jau artimiausioje ateityje neabejotinai taps įprastiniu dalyku, o JAV federalinės komunikacijos komisijos parengti dokumentai liudija apie tai, kad technikos milžinė „Google“ vysto sistemas, būtinas suteikti autonominiam automobiliui tokias gebėjimus.

Tiesa, norint paaiškinti, kas šiuo metu vyksta, žodis „vysto“ galbūt nėra pats tinkamiausias, nes „Google“ šiam tikslui pasiekti naudojasi kitų dviejų įmonių „Hevo Power“ iš Niujorko ir „Momentum Dynamics“ iš Filadelfijos paslaugomis.

Abi šios įmonės naudoja tą patį elektros energijos belaidžio perdavimo principą, kuris paremtas po žeme esančiu siųstuvu ir priėmimo sistema, sumontuota elektromobilio apačioje.

Šis veikimo principas vadinamas rezonansine magnetine indukcija ir funkcionuoja sukurdamas vibruojantį magnetinį lauką. Šis rezultatas pasiekiamas panaudojant kintamąją srovę, perduodamą elektros grandine.

Susidaręs magnetinis laukas transporto priemonėje sumontuotoje elektros grandinėje sukuria dar vieną kintamąją srovę, kuri yra panaudojama automobilyje esančiai baterijai įkrauti.

Šiuo metu „Google“ atlieka eksperimentinius bandymus su „Momentum Dynamics“ sukurtais įkrovikliais ir deda pastangas, kad šie įkrovikliai būtų paruošti naudoti, kai autonominiai automobiliai bus pristatyti visuomenei.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Laisva pavara

Specialistai įvertino R. Karbauskio automobilį: provincijoje gali ir alpulio efektą sukelti (930)

Ketvirtadienį pagrindinės valdančiosios partijos Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos pirmininkas Ramūnas Karbauskis papildė savo interesų deklaraciją. Joje jis nurodė, kad praėjusių metų gruodžio 27 d. iš bendrovės „Kia Auto“ nusipirko prabangų automobilį „Cadillac Escalade“. „Regitroje“ automobilis registruotas šių metų sausio 13-ąją.

„Tesla“ aktyvavo beprotiškąjį „Ludicrous Plus“ režimą (10)

Šio režimo nepatariama naudoti visą laiką, nes jis pagreitina ir automobilio susidėvėjimą. „Tesla“ mėgsta stebinti savo klientus, ir šįkart patobulino savo programinę įrangą taip, kad „Ludicrous“ (į lietuvių kalbą verčiamas kaip „absurdiškas“) režimas tapo, galima sakyti, dar absurdiškesnis, rašo cnet.com.

Nufilmuota: traktoriaus pagalba BMW baigėsi netikėta nesėkme (57)

Vienam BMW savininkui Latvijoje savaitgalį labai nepasisekė: bandydamas šonaslydžio elementus, jis įvažiavo į griovį, o traktorininkas, mėgindamas jį ištempti iš griovio, nemalonią situaciją tik dar pablogino, rašo delfi.lv.

Kuo važiuosim ateityje (26)

Nors šiomis dienomis Detroite vykstantis tarptautinis Šiaurės Amerikos autosalonas vadinamas viena svarbiausių automobilių parodų pasaulyje, tokių renginių sezoną tradiciškai Las Vegase atidariusi elektronikos paroda CES šiemet sulaukė itin daug „ratuotos“ pramonės atstovų dėmesio.

Pamirškite lietuviškas piko valandas: ši spūstis pranoksta viską (28)

Kiekvieną kartą, kai anksti ryte ar po 17 valandos riedėdami automobiliu namo keikiate visą pasaulį dėl niekaip nemenkstančių spūsčių, geriau nusiraminkite. Palyginę savo kasdienes tragedijas su šiuo vaizdu, nufilmuotu iš paukščio skrydžio, suprasite, kad tikrai nėra dėl ko keikti aplinkinių.
Facebook draugai