„Google“ nori, kad autonominiai automobiliai sugebėtų savarankiškai ir pasikrauti

 (11)
Skirtumas tarp autonominio automobilio, galinčio savarankiškai pasikrauti, ir tokio pat automobilio, kuris pasikrauti savarankiškai negali, iš pirmo žvilgsnio gali neatrodyti reikšmingas, vertinant pastangas, būtinas šiam veiksmui atlikti, tačiau skirtumas tikrai yra.
Autonomiškas "Google" automobilis
Autonomiškas "Google" automobilis
© AP

Šis skirtumas prilygintinas skirtumui tarp išmaniojo roboto ir to, kuriam reikia pagalbos, o juk niekam nereikalingas bejėgis robotas, nes mūsų gyvenimuose ir taip pakanka gyvųjų, kuriais tenka rūpintis, įskaitant ir mus pačius, rašo „Autoevolution“.

Taigi, norime prietaiso, galinčio savimi pasirūpinti, ypač kai viskas, ko reikia, - tai elektros energija baterijoms įkrauti.

Belaidis įkrovimas jau artimiausioje ateityje neabejotinai taps įprastiniu dalyku, o JAV federalinės komunikacijos komisijos parengti dokumentai liudija apie tai, kad technikos milžinė „Google“ vysto sistemas, būtinas suteikti autonominiam automobiliui tokias gebėjimus.

Tiesa, norint paaiškinti, kas šiuo metu vyksta, žodis „vysto“ galbūt nėra pats tinkamiausias, nes „Google“ šiam tikslui pasiekti naudojasi kitų dviejų įmonių „Hevo Power“ iš Niujorko ir „Momentum Dynamics“ iš Filadelfijos paslaugomis.

Abi šios įmonės naudoja tą patį elektros energijos belaidžio perdavimo principą, kuris paremtas po žeme esančiu siųstuvu ir priėmimo sistema, sumontuota elektromobilio apačioje.

Šis veikimo principas vadinamas rezonansine magnetine indukcija ir funkcionuoja sukurdamas vibruojantį magnetinį lauką. Šis rezultatas pasiekiamas panaudojant kintamąją srovę, perduodamą elektros grandine.

Susidaręs magnetinis laukas transporto priemonėje sumontuotoje elektros grandinėje sukuria dar vieną kintamąją srovę, kuri yra panaudojama automobilyje esančiai baterijai įkrauti.

Šiuo metu „Google“ atlieka eksperimentinius bandymus su „Momentum Dynamics“ sukurtais įkrovikliais ir deda pastangas, kad šie įkrovikliai būtų paruošti naudoti, kai autonominiai automobiliai bus pristatyti visuomenei.

www.DELFI.lt
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Laisva pavara

Kad išgelbėtų automobilį, 81-erių senolis stojo prieš didžiulį bulių (6)

Ko tik mes nepadarome dėl savo automobilių... Paprastai mes juos reguliariai plauname, retkarčiais, kai kas nors jų viduje ima tarškėti ir barškėti, nugabename remontui. Trumpai tariant, rūpinamės kaip tik galime, rašo autoevolution.com.

Automobilių žurnalistai priėmė istorinio modelio iššūkį (8)

Žymus keliautojas ir žurnalistas Vitoldas Milius vėl leidosi į ypatingą žygį. Kartu su operatoriumi Aidu Bubinu, fotožurnalistu Vytautu Pilkausku ir DELFI redaktoriumi Ramūnu Pletkumi nuotykių ieškotojas tradicinę kelionę į kas dvejus metus rudenį Paryžiuje vykstančią tarptautinę automobilių parodą pavertė netradiciniu išbandymu.

M. LeBlancas pasirašė kontraktą du sezonus vesti „Aukščiausią pavarą“ (5)

Britanijos nacionalinis transliuotojas BBC paskelbė, kad buvęs televizijos serialo „Draugai“ (Friends) žvaigždė Mattas LeBlancas pasirašė kontraktą du sezonus vesti populiarią laidą apie automobilius „Aukščiausia pavara“ (Top Gear).

Jie ateina: greitkeliai, kuriuose vairuotojai taps nepageidaujami (90)

Vašingtone artimiausiu metu bus pristatytos naujos kelių, kuriais riedės savarankiški automobiliai, taisyklės. Ekspertų teigimu, toks sprendimas gali lemti drastiškus pokyčius: tiesiog nebeliks praėjusio amžiaus archetipinės sąvokos – vairuotojas, skelbia „Bloomberg“.

Skatina taupų ir saugų vairavimą (8)

Spalio 15-ąją šalies keliais vyks ekonominis žygis automobiliais, kurio dalyvių pagrindinis tikslas – renginio organizatorių numatytą maršrutą įveikti ne tik saugiai, bet ir sunaudojant kaip įmanoma mažiau degalų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Facebook draugai