„Google“ nori, kad autonominiai automobiliai sugebėtų savarankiškai ir pasikrauti

 (11)
Skirtumas tarp autonominio automobilio, galinčio savarankiškai pasikrauti, ir tokio pat automobilio, kuris pasikrauti savarankiškai negali, iš pirmo žvilgsnio gali neatrodyti reikšmingas, vertinant pastangas, būtinas šiam veiksmui atlikti, tačiau skirtumas tikrai yra.
Autonomiškas "Google" automobilis
© AP / Scanpix

Šis skirtumas prilygintinas skirtumui tarp išmaniojo roboto ir to, kuriam reikia pagalbos, o juk niekam nereikalingas bejėgis robotas, nes mūsų gyvenimuose ir taip pakanka gyvųjų, kuriais tenka rūpintis, įskaitant ir mus pačius, rašo „Autoevolution“.

Taigi, norime prietaiso, galinčio savimi pasirūpinti, ypač kai viskas, ko reikia, - tai elektros energija baterijoms įkrauti.

Belaidis įkrovimas jau artimiausioje ateityje neabejotinai taps įprastiniu dalyku, o JAV federalinės komunikacijos komisijos parengti dokumentai liudija apie tai, kad technikos milžinė „Google“ vysto sistemas, būtinas suteikti autonominiam automobiliui tokias gebėjimus.

Tiesa, norint paaiškinti, kas šiuo metu vyksta, žodis „vysto“ galbūt nėra pats tinkamiausias, nes „Google“ šiam tikslui pasiekti naudojasi kitų dviejų įmonių „Hevo Power“ iš Niujorko ir „Momentum Dynamics“ iš Filadelfijos paslaugomis.

Abi šios įmonės naudoja tą patį elektros energijos belaidžio perdavimo principą, kuris paremtas po žeme esančiu siųstuvu ir priėmimo sistema, sumontuota elektromobilio apačioje.

Šis veikimo principas vadinamas rezonansine magnetine indukcija ir funkcionuoja sukurdamas vibruojantį magnetinį lauką. Šis rezultatas pasiekiamas panaudojant kintamąją srovę, perduodamą elektros grandine.

Susidaręs magnetinis laukas transporto priemonėje sumontuotoje elektros grandinėje sukuria dar vieną kintamąją srovę, kuri yra panaudojama automobilyje esančiai baterijai įkrauti.

Šiuo metu „Google“ atlieka eksperimentinius bandymus su „Momentum Dynamics“ sukurtais įkrovikliais ir deda pastangas, kad šie įkrovikliai būtų paruošti naudoti, kai autonominiai automobiliai bus pristatyti visuomenei.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Laisva pavara

Paprastas sprendimas išsprendė didelę Kauno dviratininkų problemą (5)

Dviratininkų galvos skausmą, kaip nuo Jonavos gatvėje įsikūrusio Kauno kempingo nusigauti į Kleboniškio mišką, išsprendė nauja jungtis. 400 metrų ilgio asfaltuotas takas pakeitė iki tol krūmokšniais apaugusį nesvetingą šaligatvį, o dviratininkų saugumą užtikrina netoli tilto įrengta saugi perėja su įspėjamaisiais ženklais, rašoma savivaldybės pranešime žiniasklaidai.

Aiškinosi, ar Europos vairuotojai pasiruošę persėsti į savivaldžius automobilius (3)

Sparčiai tobulėjančios technologijos suteiks galimybę įlipti į automobilį, nustatyti kryptį ir atsipalaiduoti, nes automobilis vairuoja pats. Tai gali būti ateities mobilumas, kurį užtikrins autonominės transporto priemonės, todėl „Goodyear“ jau dabar padeda vairuotojams, mąstantiems apie rytdienos kelius, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Amerikietis parduoda vietą eilėje naujai „Teslai“ įsigyti (3)

„eBay“ atsirado skelbimas, kad parduodama vieta eilėje naujam elektromobiliui „Tesla Model 3“ įsigyti. Pirkėjas galės susikomplektuoti automobilį pagal savo skonį, kadangi šio modelio gamyba dar nepradėta, praneša motor.ru.

Motociklas vaiduoklis šiurpino praeivius: o kur jo vairuotojas? (29)

Nufilmuotas neįprastas vaizdelis – Paryžiaus greitkeliu skrieja motociklas, tačiau nematyti jo vairuotojo, skelbia „The Daily Mail“. Motociklą be vairuotojo įamžino pro šalį važiavusio automobilio keleivis.

Genialus baltarusių planas: ims pinigus už galimybę padirbėti traktorių gamykloje (43)

Minsko traktorių gamykloje sugalvotas labai originalus naujos darbo jėgos pritraukimo būdas: pasukioti veržles prie konvejerio greitai galės bet kuris, to pageidaujantis. Už šį malonumą, beje, teks dar ir sumokėti, kad ir ne didelį, bet vis dėlto 9 Baltarusijos rublių (kiek daugiau nei 4 eurai) mokestį.
Facebook draugai