Elektromobiliai ir elektriniai motociklai – nors ir ne dažnos, tačiau jau pilnavertės transporto priemonės. Elektros technologijos skinasi kelią ir į automobilių sporto pasaulį. Svariu argumentu čia tampa ne tik draugiškumas aplinkai, bet ir įspūdingos techninės charakteristikos. Tiesiog žvėriškos elektrinių motoro sukimo momento charakteristikos sužavi ir didžiausius ekstremalus, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Elektrinis motociklas
© LKF

Elektriniai bolidai jau skinasi kelią į lenktynių trasas. Štai FIA dar prieš trejetą metų palaimino „Formula E“ čempionatą, elektrinių motociklų žiedinių lenktynių era prasidėjo dar anksčiau, 2009-ais metais, kai legendinėse „Isle of Man TT“ lenktynėse startavo atskira elektrinių motociklų klasė. Elektrinių motociklų potencialą puikiai suvokė Lietuvos kartingo bendruomenei puikiai žinomas žmogus Andrius Stepanavičius, kuris šiais metais į mūsų šalį atvežė elektrinius „KTM Freeride E-SM“ supermoto motociklus, skirtus važiuoti keliu ir lengva bekele.

Dabar jų galimybes netoli sostinės įsikūrusiame „E.Power Park“, kurio pagrindinė idėja yra vien elektrinės pramogos, gali išbandyti kiekvienas norintis.

„Įsitikinusiems, kad niekada neišdrįs sėsti ant motociklo, galiu garantuoti: KTM elektra varomam motociklui atsispirti neįmanoma. Jis, kaip ir visos elektra varomos priemonės, labai paprastai valdomas, mat neturi sankabos, nereikia galvoti, kada perjungti bėgį, kaip švelniai atleisti sankabos svirtelę, nėra „kojinio“ užvedimo, stabdžių svirtelės sumontuotos ant vairo kaip dviratyje, nėra jokio blaškančio triukšmo, tad telieka susitelkti į važiavimą ir šturmuoti trasos viražus“, – aiškino A. Stepanavičius.

Beje, elektros ir greičio derinių kokteilis kartingo aistruolį viliojo jau senokai. Tad dar pernykštį pavasarį jis rimtai nusprendė imtis elektrinių gokartų.

„Jų 8 kW variklio galios užteks ir patyrusiems adrenalino ieškotojams – 80 km/val. greitį jie pasiekia vos per 6 sekundes. Na, o mokyti mažuosius lenktynininkus jie irgi yra itin patogūs ir saugūs. Juose yra ir saugos diržai, ir saugos lankas virš krėslo, pirmųjų pasibandymų trasoje metu galima riboti karto galią. Be to, juos daug paprasčiau valdyti, nei analogišką benzininę techniką.

Tačiau tai buvo tik pradžia. Nes mano vizija buvo ne tik kartai, bet ir kitos elektra varomos transporto priemonės. Tad šiais metais mūsų parkas pasipildė labai rimtais elektriniais motociklais. Tokios „adrenalino mašinos“ švarios, nekelia jokio akustinio diskomforto. Ir tai mus ganėtinai svarbu. Juk mes esame įsikūrę šalia Trakų plento, visiems automanams puikiai žinomoje aikštelėje šalia „Pilialaukio“ restorano, tad naudodami tik elektrinius kartus ir motociklus mes nesukeliame jokių nepatogumų aplinkiniams,“ – savo pastebėjimais dalinasi „E. Power Park“ įkūrėjas A. Stepanavičius.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

JAV pristatytas triratis elektromobilis

Ši triratė elektra varoma transporto priemonė tapo dešimtmetį trukusio išradėjo Marko...

Visureigių ABC. Kam reikia rėmo, „palėtintojo“ ir „snorkelio“? (4)

Ar prisimenate GSM eros pradžioje populiarų anekdotą apie mobiliojo tinklo aprėptį, kurio herojai...

„Memel Motor Fest 2017“ – automobilių vasaros sezono uždarymas

Šių metų birželio pradžioje, kartu su „ Klaipėda JAZZ“ festivaliu, uostamiesčio...

Kai praeitis susiduria su ateitimi – naujas, bet jau klasikinis „Infiniti“ atrodo fantastiškai

Tikri automobilių entuziastai retai kada renkasi transporto priemones pagal praktiškumą. Emocija...

Ar elektromobiliai iš tiesų visiškai neteršia aplinkos? (61)

Praūžus „dyzelgeito“ skandalui, nemažai žmonių nusprendė pasirinkti aplinkai mažiau...

Top naujienos

Traukinys Maskva-Vladivostokas: lietuviai juo vyko, tikėdamiesi nuotykių ir problemų (78)

Šią vasarą aš – Tadas, ir mano brolis Mantas, atostogoms nusprendėme pasirinkti kiek...

Sezoninį darbą pasirinko dėl neįprastos priežasties: šis įdarbinimas buvo pats svarbiausias (7)

Dauguma jaunuolių sezoninį darbą renkasi dėl paprastų priežasčių, vieni nori užsidirbti...

Eksperimentas: 7 absoliutaus pritarimo vyrui dienos (9)

Kas bus, jei ištisą savaitę pamėginsime pritarti bet kokiam vyro sprendimui? Eksperimentas, kurį...

Tris kartus už nuosavus tvirtesni dantys – per parą (24)

„ Dantys per vieną valandą – dantys vienai valandai“, – anksčiau ironizuodavo...

Rusijos propagandos gniaužtuose atsidūrusios šalies atstovė: žmonės mąsto, emigruoti ar dar palaukti (259)

Jauna moteris, buvusi kandidatė Moldovos prezidento rinkimuose Maia Sandu yra pasiryžusi...

Žvaigždžių gretos byra: Europos čempionatas – be būrio elitinių žaidėjų (9)

Savaitgalį vos per 24 valandas iš Europos krepšinio čempionato žaidėjų sąrašo buvo...

Į susišaudymo Vilniuje sūkurį pateko ir S. Stavickis-Stano (93)

Pirmadienio vakarą Vilniuje , Antakalnio gatvėje, aidėjo šūviai. Policijos duomenimis, tarp...

Vilniuje esančioje Antakalnio gatvėje aidėjo šūviai papildyta 20.44 (78)

Šiandien Vilniuje aidėjo šūviai. Antakalnio gatvėje esančioje kavinėje tarp susipykusių...

Vilniaus viešnamiuose – meilės pažinčių svetainėse ieškančios užsienietės (52)

Iš jaunų merginų prostitucijos pralobti užsigeidę sutuoktiniai nutarė eiti lengviausiu keliu –...

Duonos gamintojai pasišovė išsaugoti lietuviškos ruginės duonos tradicijas (19)

Lietuva nuo seno visame pasaulyje garsėja ruginės duonos gamybos tradicijomis. Vis dėlto...