„Citroen C4“ – šokantis robotas

Ši reklama pasirodė 2006-iais ir daugelis manė, kad tai išties „kietas“ ir naujoviškas būdas pristatyti automobilį. Tačiau praėjus 3 metams ir reklaminį filmuką žiūrint iš naujo, atrodo, kad sumanymas transformuoti automobilį į miesto dykynėje šokantį robotą buvo prastas sumanymas.

„Renault 21“ – pagarba pabėgėliui

Kas nutiko prancūzams ir jų gaminamų automobilių reklamoms? Ši atrodo kiek trenktai ir grėsmingai. Joje rodoma, kaip mažyčio „Renault“ automobilio vairuotojas pabėga nuo blogą linkinčio „Pavojingojo žmogaus“ (8-ajame dešimtmetyje populiaraus TV serialo herojaus) spąstų.

„Plymouth Sundance/Dodge Shadow“ – Celine Dion pasirodymas

Reklamos siužetas primityvus – Celine Dion sukiojasi aplink bene nuobodžiausią visų laikų automobilį.

„Rover Austin“ – nevykęs britų aktoriaus vaidmuo

Šioje reklamoje žinomas britų aktorius Michaelas Barrymore'as suvaidino automobilių pardavėją ir greitakalbe bando išberti šio modelio privalumus – galinio lango valytuvas, stoglangis, radijas, kasečių grotuvas ir spalvų pasirinkimas nuo baltos iki pilkos.

„Datsun Black Gold 280“ – lengvo turinio erotika

Ūsuotas vyras, mergina, bučinys... Tai JAV susukta reklama, skatinanti pirkti Japonijoje pagamintą sportinį automobilį, tačiau iš tiesų vaizdas labiau primena erotinį filmuką.

„Ford“ – neaiškios paskirties reklama

1986 m. „Ford“ sukūrė reklamą, kurioje lieka neaišku, ką gamintojai norėjo pasakyti. Įdomu, ar kas nors galėjo ramiai ištverti šią nuobodybę vien tik tam, kad pabaigoje būtų pranešta, jog „Ford“ – automobiliai, turintys ateitį“?

„Plymouth Duster“ – automobilis čia nereikalingas

Peržiūrėjus reklamą, belieka spėlioti, ką jos kūrėjai norėjo pasakyti, tačiau dėl vieno aišku – automobilis čia nėra svarbiausias.

„Austin Montego 1.6 L“ – automobilio dvikova su sunkvežimiu

Reklamos kūrėjai bando parodyti, kad „Montego“ modelio vairuotojas yra arogantiškas, įžūlus ir nekenčiantis moterų. Ir dar – jis mėgsta lenktyniauti su sunkvežimiu.

„Ford Windstar“ – automobilis gali teleportuotis

Šis automobilis buvo blogas, bet reklama – dar baisesnė. Peržiūrėjus filmuką galima suprasti, kad modelį pristatanti Susan Lucci (TV serialo „Visi mano vaikai“ žvaigždė) visada norėjo būti teleportuota.

„Leyland“ – daugiau klausimų nei atsakymų

Šioje reklamoje galima rasti tiek daug klausimų ir labai mažai atsakymų. Kodėl žmogus, stovintis prie Eifelio bokšto, kalba itališku akcentu? Kodėl iš mažyčio automobiliuko išlipa keturi, arabų kraštus simbolizuojantys vyrai? Ar tikrai TR7 modelis skleidė tokį keistą garsą? Ar „Dolomite Sprint“ buvo už dviratį lėtesnis automobilis?

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)