R.Bulledo tėvui Leslie naujutėlaitę ir ką tik iš gamyklos išriedėjusią mašiną padovanojo jo paties tėvai. Pats Rogeris, kuriam šiuo metu yra suėję 63 m., mašiną teigia atradęs tvarkydamas 2008 m. mirusio tėvo daiktus. Iš pradžių jis bijojo užvesti variklį, galvodamas, jog tai gali jį sugadinti, tačiau dabar nori transporto priemonę parduoti ją restauruoti pasiryžusiam asmeniui.

„Aš pripūčiau padangas, ir oras iš jų neišsileido. Gumos paviršius yra suskeldėjęs, tačiau oro kameros, nors ir neįtikėtina, yra visiškai sveikos. O tokios salono medžiaginės apdailos aš nesu regėjęs netgi muziejuose“, – teigė dabartinis automobilio savininkas.

Automobilis buvo pagamintas Birminghamo Longbridge gamykloje. Kartu su ja išsaugota „Austin 12“ vartotojo instrukcija, vieninteliam jo vairuotojui priklausęs pažymėjimas ir juodai-balta nuotrauka, kurioje transporto priemonė pavaizduota savo pirmaisiais gyvavimo metais.

„Mano seneliai šią mašiną nupirko tėčiui, kad jis galėtų juos vežioti po apylinkes“, – sakė R.Bulledas. – Čia nebuvo jokių šiandien įprastų keleivių apsaugos priemonių, tokių kaip saugos diržai, automobilis taip pat buvo palyginti mažos galios. Į gatvę jis paskutinį kartą išriedėjo 1961 metais“.

„Austin 12/4“ buvo pradėtas gaminti 1921 m.. Tai buvo antrasis po Pirmojo Pasaulinio karo Herberto Austino išleistas modelis. Jis buvo gaminamas iki pat 1940 m. – paskutinė gamybos serija buvo nusiųsta šalies karo ministerijai. Audiniais papuošti salonai buvo pakeisti paprastesniais dar 1931 m.

„Mano tėtis į pensiją išėjo būdamas 62 m. ir vis kartojo, jog vieną dieną ją sutvarkys, tačiau taip tuo ir neužsiėmė. Mes norėtume, kad ji būtų restauruota“, – sakė Rogeris.

Automobilio aukcioną organizavęs Terry Woodcockas sakė: „Vien ratai yra verti po 100 svarų kiekvienas, tai neįtikėtina. Restauravimas kainuos daugybę pinigų, tačiau kažkam tai bus malonus užsiėmimas“. Automobilio aukcionas įvyko balandžio 5 d.