Žinutė „Volkswagen“ ir „Audi“ savininkams Lietuvoje – pradėta variklių koregavimo programa

 (30)
Volkswagen“ grupė informuoja automobilių savininkus Baltijos šalyse, kad pradėta į dyzelinių automobilių skandalą patekusių modelių taisymo programa. Koncerno išplatintame pranešime žiniasklaidai teigiama, jog rūpestis klientų patogumu – vienas iš svarbiausių prioritetų diegiant variklių korekcijai skirtas technines priemones.
© Reuters/Scanpix

Siekiant padidinti šių priemonių taikymo efektyvumą, probleminiai modeliai suskirstyti į kelias grupes.

Programinę įrangą planuojama koreguoti 1,2, 1,6 ir 2 litrų darbo tūrio EA189 kodo varikliams. Tokių darbų atlikimo laiko normatyvas – mažiau nei pusė valandos. Be to, 1,6 litro darbo tūrio varikliams priešais įsiurbimo kolektorių būtina įrengti srauto keitiklį. Šių darbų atlikimo laiko normatyvas, įskaitant programinės įrangos atnaujinimą – mažiau nei 45 minutės.

Įdiegus šias priemones, automobiliai visiškai atitiks galiojančius taršos standartus ir nebus jokios neigiamos įtakos variklio galiai bei degalų sąnaudoms, tikina gamintojas.

Klientų patogumui sukurtas specialus interneto tinklapis, kuriame „Volkswagen“ ir „Audi“ klientai galės pasitikrinti, ar jų automobiliams aktuali ši dyzelinių variklių korekcija. Norintys gauti išsamią informaciją klientai gali tinklapyje (http://recall.volkswagen.lt); (http://recall.audi.lt) įvesti automobilio identifikavimo numerį ir užsiregistruoti, kad su jais būtų susisiekta dėl apsilankymo „Volkswagen“/„Audi“ serviso centre, kur ir bus atliktos korekcinės priemonės. Jos atliekamos visus 2016 metus.

Šiuo metu jau prasidėjo „Volkswagen Amarok“ su 2.0 TDI varikliu patikros kampanija. Įdiegus naują variklio valdymo programinę įrangą, šis automobilis atitiks EU5 taršos standartą. „Volkswagen“ esminis tikslas – užtikrinti, kad reikiamų priemonių įdiegimas nepablogintų automobilio degalų sąnaudų, variklio keliamo triukšmo lygio ir variklio galios bei CO2 taršos parametrų. „Volkswagen Amarok“ atveju Vokietijos federalinė autotransporto žinyba patvirtino, jog šie tikslai pasiekti.

Per keletą ateinančių savaičių bus paskelbta „Volkswagen Passat“ ir kitų modelių su 2.0 turbodyzeliniais varikliais patikros kampanija. 1,2 litro darbinio tūrio automobilių patikros kampanijos numatytos antrajame šių metų ketvirtyje. Šių kampanijų ciklą užbaigs trečiajam 2016 m ketvirčiui numatyta automobilių su 1,6 l darbinio tūrio varikliais patikra.

„Volkswagen AG“ atlikto vidinio tyrimo metu dar anksčiau buvo išsiaiškinta, kad ši problema Lietuvoje aktuali 4805 „Volkswagen“ keleivinių bei 1692 komercinių automobilių, taip pat 294 „Audi“ automobiliams. Akcentuojama, kad tai automobiliai tik su EA189 modelio dyzeliniais varikliais, dėl kurių išmetamų dujų rodiklių kilo visą pasaulį apėmęs skandalas.

Automobiliai ir toliau išlieka techniškai saugūs ir be jokių apribojimų tinkami važinėjimui viešojo eismo keliais.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

„CityBee“ plečia paslaugų spektrą (9)

Automobilių ir dviračių dalinimosi paslaugas teikianti „CityBee“ plečia paslaugų spektrą: nuo šiol klientams papildomai bus teikiamos ir ilgesnės automobilių nuomos paslaugos. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, automobilį ilgesniam laikotarpiui bus galima išsinuomoti naudojantis programėle be papildomo užstato ar kelionės į specialius nuomos punktus.

Automobilių pardavėjų skaičiai nedžiugina: Lietuva – vis dar trečia nuo galo ES atskleidė, kas parduoda daugiausiai (35)

Naujų lengvųjų automobilių pardavimai Lietuvoje išlaiko stabilų augimą, rašoma pranešime žiniasklaidai. 2016 m. Lietuvoje parduota 23 tūkst. 113 naujų M1 ir N1 kategorijos automobilių, arba beveik penktadaliu (18,9 proc.) daugiau negu 2015 m., skelbia Lietuvos autoverslininkų asociacija (LAA).

2016-ųjų TOP-10 anapus Atlanto – tendencija aiški (46)

Nors naujais rekordais ar drastiškais pokyčiais ir nekvepia, 2016 metais automobilių pardavimai Jungtinėse Valstijose gamintojus kaip reikiant džiugino pardavėjus. Pigūs degalai, paprasta finansavimo sistema ir elementarus vartotojų noras pirkti padėjo automobilių gamintojams į kelius išsiųsti milijonus naujutėlaičių transporto priemonių, skelbia autoblog.com.

Buvęs „Volkswagen“ vadovas tvirtina „nežinojęs“ apie klastojimus (1)

Buvęs „Volkswagen“ (VW) vykdomasis direktorius Martinas Winterkornas pareiškė nežinojęs apie manipuliacijas išmetamųjų teršalų rezultatais, kol skandalas neiškilo į viešumą, informuoja BBC.

Vidutinis Lietuvos automobilių parko amžius nesikeičia (14)

Konferencijoje, skirtoje 2016 metų automobilių rinkos apžvalgai bei prognozėms, pranešimą skaitęs Valstybės įmonės „Regitra“ Veiklos departamento direktorius Darius Jurgutis pastebėjo, kad nors pagal registracijos prašymų duomenis kelerius metus iš eilės konstatuojamas vietinei rinkai reikšmingas, nes nuoseklus, augimas, vis dėlto viso transporto priemonių, turinčių leidimą dalyvauti viešajame eisme, parko amžius išlieka beveik nepakitęs. M1 klasės transporto priemonių vidutinis amžius siekia penkiolika metų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Facebook draugai