Su universalo kėbulu „R-Line“ versijos iki šiol nebuvo, todėl Ženevos autosalone pristatomas konceptas atskleidžia, kad taip galėtų atrodyti toks serijinis automobilis.

Jau iš pirmo žvilgsnio „R-Line“ konceptas pastebimai skiriasi nuo „įprasto” naujojo „Golf Estate“ universalo. Į akį krinta pakeistas automobilio priekis bei šiek tiek perdirbta galinė jo dalis, masyvūs durelių slenksčiai ir 18 colių „R-Line“ ratlankiai. Salone dėmesį atkreipia anglies pluošto išvaizdos odinės sportinės sėdynės ir kiti apdailos elementai.

Po variklio gaubtu gaudžia 150 AG galios 2.0 TDI variklis. Iki 320 Nm siekiantį sukimo momentą paskirsto „4MOTION“ visų ratų pavara su nauja, penktos kartos „Haldex“ sankaba.

Kita puošmena – 18 colių „R-Line“ asortimento lengvo lydinio ratlankiai „Salvador” ir po priekiniu oro aptaku esantys aerodinaminiai elementai. Kėbulo spalva nudažytas naujoviškas „R-Line“ dizaino buferis paryškina veržlų ir sportišką šio automobilio charakterį. Galinę dalį puošia difuzorius ir chromuoti išmetimo vamzdžiai.

Už galinių sėdynių esančios bagažinės talpa – 605 litrai, nulenkus galinių sėdynių atramą, talpa padidėja iki įspūdingų 1620 litrų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)