„Kai buvo sukurta „Toyota 2000 GT“, man buvo 11 metų ir man ji labai patiko. Tuomet pasakiau: „Kai užaugsiu noriu vairuoti kažką panašaus“. Mano svajonė išsipildė, kai „Toyota 2000 GT“ vairavau senovinių automobilių ralyje. Tai buvo tikrai puiki patirtis. Noriu, kad jauni žmonės išvydę sportinį „Toyota“ automobilį pajustų tokį pat troškimą. Noriu lenktynių trasos jaudulį perkelti į mūsų automobilius, kuriuos būtų smagu vairuoti“, – sakė „Toyota Motor“ prezidentas Akio Toyoda.

Būtent 2000 GT modelis įrodė, kad Japonijos kompanija gali gaminti ne tik praktiškus, bet ir sportiškus automobilius. „Toyota“ tikisi, kad dabar „FT-86“ padės iš naujo užsitarnauti tokią pat reputaciją.

Galiniais ratais varomas koncepcinis „Toyota FT-86“ modelis yra 4235 mm ilgio, 1795 mm pločio ir 1270 mm aukščio, važiuoklės bazė – 2570 mm. Gamintojų teigimu, po variklio gaubtu sumontuotas „Boxer“ tipo benzininis jėgos agregatas, kuris suderintas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže, tačiau jie neatskleidžia jokių techninių duomenų.

„Toyota“ šį sportinio automobilio projektą vysto kartu su „Subaru“, kuris Ženevoje demonstruoja taip pat būsimo šios markės sportinio modelio koncepciją „Boxer Sports Car Architecture“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją