Ypatingas elektromobilis: be sustojimo važiavo 14 valandų

 (26)
Lichtenšteino kompanija „nanoFlowcell“ paskelbė, jog bandymų metu jos pagamintas nestadartinės konstrukcijos elektromobilis „Quantino“ be sustojimo važiavo 14 valandų. Šio, masinei gamybai jau beveik parengto prototipo pristatymas įvyko Ženevos tarptautinėje parodoje.
"nanoFlowCell Quantino"
"nanoFlowCell Quantino"
© DELFI (R.Pletkaus nuotr.)

Poligone Ciūricho mieste surengtuose bandymuose automobilį vairavo kompanijos vyriausiasis inžinierius Nunzio La Vecchia. Jis vidutiniu 74 km/val. greičiu ratu važiavo 14 valandų, imituodamas vairavimo mieste sąlygas, rašo motor.ru.

Nedidelį kupė „nanoFlowCell Quantino“ į priekį varo keturi elektros varikliai, kurių kiekvieno galia siekia po 109 AG. Variklius maitina superkondensatoriai, kuriems energiją suteikia du cirkuliaciniai akumuliatoriai, o skystas elektrolitas laikomas atskirose talpose.

Tekėdamas per specialią membraną jis sukuria elektrocheminę reakciją, generuojančią elektros srovę. Tokiu būdu, panašiai kaip vandenilinių automobilių atveju, galimos sugeneruoti elektros kiekis tiesiogiai priklauso nuo talpų dydžio, be to, tokį elektromobilį galima labai greitai pakrauti atstačius prarasto skysčio tūrį.

Po 14 val. bandymų prototipo 175 litrų talpos elektrolito bakas liko užpildytas 78 procentais. „Automobilis galėjo važiuoti toliau, tačiau, skirtingai nuo „Quantino“, mano galimybėms yra riba“, – pasakojo N. La Vecchia.

Šiuo metu kompanija vis dar skaičiuoja elektromobilio atsiperkamumą ir svarsto, ar pradėti jo gamybą nedideliu tiražu.

Tuo metu Ženevoje „nanoFlowcell“ taip pat pademonstravo koncepcinį sportinį elektromobilį „Quant F Evolution“. Jo keturi elektriniai motorai generuoja 1090 AG ir leidžia šimto kilometrų per valandą greitį pasiekti per 2,8 sekundės.

www.DELFI.lt
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Autonaujienos

„Tesla“ vadovas prognozuoja elektromobilių bumą Honkonge

Efektyvi viešojo transporto sistema, didelis gyventojų tankumas ir vietos trūkumas – vargu, ar šie veiksniai skatina Honkongo gyventojus įsigyti privačius automobilius. O aukšti transporto priemonės registravimo mokesčiai verčia išvis atsisakyti šios idėjos. Tačiau mokesčių lengvatos elektromobilių savininkams per pastaruosius dvejus metus paskatino šių priemonių skaičiaus augimą Honkonge.

Į Lietuvą užsuko „Range Rover“ kabrioletas (2)

„Inchcape Motors“ Vilniaus salone vos kelioms dienoms, gegužės 27-30 d., apsilankys britiškoji „Keturių metų laikų“ versija – pirmasis „premium“ klasės SUV kabrioletas „Range Rover Evoque Convertible“. Kaip skelbiama pranešime žiniasklaidai, nepaisant stereotipo, kad kabrioletai yra labiau įvaizdžio nei praktinio naudojimo automobiliai, „Evoque Convertible“ gali pasigirti kur kas platesniu sąrašu savybių nei įprasta „bestogių“ pasaulyje.

Naujasis „Volkswagen Tiguan“ nusileido iš padangės (13)

Ketvirtadienio vakarą iš padangės į sostinės Katedros aikštę buvo nuleistas čia keletą dienų 25 metrų aukštyje prakabojęs naujasis „Volkswagen Tiguan“. Tokiu būdu gamintojų atstovai Baltijos šalyse (analogiškas renginys vyko Rygoje ir Taline) pristatė naujos kartos miesto visureigį.

„Volkswagen“ ir „Toyota“ investicijos atskleidė naujausią tendenciją

„Volkswagen“ ir „Toyota“ investuoja į pavežėjimo paslaugų įmones. Tai naujausia automobilių gamintojų tendencija potencialias konkurentes paversti savo partnerėmis, klientėmis ir vertingų duomenų šaltiniais, skelbia „Autonews“.

Amerikiečių sportinis svajonių trejetas nustebino saugumo testuose (1)

„Insurance Institute for Highway Safety“ (IIHS), viena iš dviejų svarbiausių saugumo bandymų organizacijų Jungtinėse Valstijose, patikrino šioje šalyje populiariausias galingų sportinių automobilių klasės mašinas.
Facebook draugai