Ypatingas elektromobilis: be sustojimo važiavo 14 valandų

 (26)
Lichtenšteino kompanija „nanoFlowcell“ paskelbė, jog bandymų metu jos pagamintas nestadartinės konstrukcijos elektromobilis „Quantino“ be sustojimo važiavo 14 valandų. Šio, masinei gamybai jau beveik parengto prototipo pristatymas įvyko Ženevos tarptautinėje parodoje.
"nanoFlowCell Quantino"
© DELFI (R.Pletkaus nuotr.)

Poligone Ciūricho mieste surengtuose bandymuose automobilį vairavo kompanijos vyriausiasis inžinierius Nunzio La Vecchia. Jis vidutiniu 74 km/val. greičiu ratu važiavo 14 valandų, imituodamas vairavimo mieste sąlygas, rašo motor.ru.

Nedidelį kupė „nanoFlowCell Quantino“ į priekį varo keturi elektros varikliai, kurių kiekvieno galia siekia po 109 AG. Variklius maitina superkondensatoriai, kuriems energiją suteikia du cirkuliaciniai akumuliatoriai, o skystas elektrolitas laikomas atskirose talpose.

Tekėdamas per specialią membraną jis sukuria elektrocheminę reakciją, generuojančią elektros srovę. Tokiu būdu, panašiai kaip vandenilinių automobilių atveju, galimos sugeneruoti elektros kiekis tiesiogiai priklauso nuo talpų dydžio, be to, tokį elektromobilį galima labai greitai pakrauti atstačius prarasto skysčio tūrį.

Po 14 val. bandymų prototipo 175 litrų talpos elektrolito bakas liko užpildytas 78 procentais. „Automobilis galėjo važiuoti toliau, tačiau, skirtingai nuo „Quantino“, mano galimybėms yra riba“, – pasakojo N. La Vecchia.

Šiuo metu kompanija vis dar skaičiuoja elektromobilio atsiperkamumą ir svarsto, ar pradėti jo gamybą nedideliu tiražu.

Tuo metu Ženevoje „nanoFlowcell“ taip pat pademonstravo koncepcinį sportinį elektromobilį „Quant F Evolution“. Jo keturi elektriniai motorai generuoja 1090 AG ir leidžia šimto kilometrų per valandą greitį pasiekti per 2,8 sekundės.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

Po 40 metų pertraukos rusai planuoja iš esmės atnaujinti „Lada Niva“ (167)

Jei nekreiptume dėmesio į keletą nežymių korekcijų, galėtume tvirtinti, kad „Lada Niva“ automobilis nesikeičia jau 40 metų. Kitaip sakant, labai labai ilgai. Tačiau panašu, kad stagnacijai atėjo galas, mat rusai patvirtino, kad pradėti darbai prie naujos kartos klasikinio visureigio, rašo carscoops.com.

Naujosios kartos „Audi Q5“ – jau ir Lietuvoje (7)

Lietuvoje prasidėjo prekyba naujosios kartos „Premium“ segmento SUV modeliu „Audi Q5“. Kaip skelbiama pranešime žiniasklaidai, modelį, kuris visuomenei buvo pristatytas 2016 m. Paryžiaus autosalone, nuo sausio galima apžiūrėti, išbandyti ir įsigyti „Audi“ įgaliotųjų atstovų salonuose Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.

Atskleidė naujojo „Subaru XV“ pasaulinės premjeros datą (6)

Pirmosios kartos „Subaru XV“, orientuotas į europiečių pageidavimus ir poreikius, rinkoje pasirodė 2012 m. Pasaulinė jo premjera įvyko Frankfurto automobilių parodoje. Dabar išmušė laikas naujajai kartai, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Automobilių pramonės milžinai tiki vandenilio idėja (4)

Nors automobilių gamintojai vis daugiau lėšų skiria elektromobilių kūrimui ir tobulinimui, neatsisakoma ir vandeniliu varomo transporto idėjos. Praėjusią savaitę Davose (Šveicarija) vykusiame Pasaulio ekonomikos forume pranešta apie tai, kad įkurta Vandenilio taryba (Hydrogen Council) – organizacija, vienijanti 13 pramonės milžinų.

Baigtas tyrimas dėl tragiškos „Tesla“ avarijos: nustatė autopiloto vaidmenį (12)

JAV nacionalinė greitkelių eismo saugumo administracija (angl. The National Highway Traffic Safety Administration – NHTSA) užbaigė šešis mėnesius trukusį „Tesla“ automobilio savininko ir autonominės vairavimo sistemos entuziasto mirties aplinkybių tyrimą. Minėtas „Tesla“ savininkas žuvo važiuodamas automobiliu su pusiau autonomine valdymo sistema „Autopilot“, rašo thetruthaboutcars.com. Ši tragiška žūtis buvo pirmoji tokia, įvykusi naudojant autopiloto sistemą.
Facebook draugai