Ypatingas elektromobilis: be sustojimo važiavo 14 valandų

 (26)
Lichtenšteino kompanija „nanoFlowcell“ paskelbė, jog bandymų metu jos pagamintas nestadartinės konstrukcijos elektromobilis „Quantino“ be sustojimo važiavo 14 valandų. Šio, masinei gamybai jau beveik parengto prototipo pristatymas įvyko Ženevos tarptautinėje parodoje.
"nanoFlowCell Quantino"
"nanoFlowCell Quantino"
© DELFI (R.Pletkaus nuotr.)

Poligone Ciūricho mieste surengtuose bandymuose automobilį vairavo kompanijos vyriausiasis inžinierius Nunzio La Vecchia. Jis vidutiniu 74 km/val. greičiu ratu važiavo 14 valandų, imituodamas vairavimo mieste sąlygas, rašo motor.ru.

Nedidelį kupė „nanoFlowCell Quantino“ į priekį varo keturi elektros varikliai, kurių kiekvieno galia siekia po 109 AG. Variklius maitina superkondensatoriai, kuriems energiją suteikia du cirkuliaciniai akumuliatoriai, o skystas elektrolitas laikomas atskirose talpose.

Tekėdamas per specialią membraną jis sukuria elektrocheminę reakciją, generuojančią elektros srovę. Tokiu būdu, panašiai kaip vandenilinių automobilių atveju, galimos sugeneruoti elektros kiekis tiesiogiai priklauso nuo talpų dydžio, be to, tokį elektromobilį galima labai greitai pakrauti atstačius prarasto skysčio tūrį.

Po 14 val. bandymų prototipo 175 litrų talpos elektrolito bakas liko užpildytas 78 procentais. „Automobilis galėjo važiuoti toliau, tačiau, skirtingai nuo „Quantino“, mano galimybėms yra riba“, – pasakojo N. La Vecchia.

Šiuo metu kompanija vis dar skaičiuoja elektromobilio atsiperkamumą ir svarsto, ar pradėti jo gamybą nedideliu tiražu.

Tuo metu Ženevoje „nanoFlowcell“ taip pat pademonstravo koncepcinį sportinį elektromobilį „Quant F Evolution“. Jo keturi elektriniai motorai generuoja 1090 AG ir leidžia šimto kilometrų per valandą greitį pasiekti per 2,8 sekundės.

www.DELFI.lt
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Autonaujienos

Atskleidė globalų „Tesla“ planą: bus staigmenų (52)

Praėjus dešimčiai metų nuo tada, kai Elonas Muskas pirmą kartą prabilo apie savo ambicingus planus ir šviesią „Tesla“ ateitį, naktį į ketvirtadienį mūsų šalies laiku jis oficialiai pristatė antrąjį etapą, skelbia „Autocar“.

„Daimler“ pelno augimą slopino baudos ir atšaukimai

Ketvirtadienį Vokietijos koncernas „Daimler AG“ nurodė, kad jo grynasis pelnas per tris mėnesius iki birželio pabaigos kiek pakilo, tačiau augimą slopino vienkartinės išlaidos ir mažesnės „Mercedes-Benz“ automobilių gamybos padalinio pajamos.

Trečdalis „Audi“ investicijų keliaus viena kryptimi (4)

Kompanija „Audi“ ruošiasi skirti trečdalį tyrimų ir vystymo biudžeto elektromobiliams, skaitmeninėms paslaugoms bei autonomiško automobilių valdymo sistemoms. Remdamasi šaltiniais įmonės viduje apie tai skelbia naujienų agentūra „Reuters“.

„Volkswagen Group“ ataskaita atskleidžia, kaip sekasi dorotis su krize

Kaip skelbia „Volkswagen Group“ atstovai, koncerno uždarbis per pirmąjį pusmetį pakilo 7 proc., t. y. iki 7,5 mlrd. eurų. To pasiekta sumažinus „Volkswagen“ markės sąnaudas ir padidinus pardavimus Europoje. Taip pat paskelbta apie atidedamus 2,2 mlrd. eurų, kuriuos įmonė numato skirti emisijų skandalo padariniams padengti, rašoma „Automotive News“ svetainėje.

Pavojaus varpai automobilių gamintojams: teks sugalvoti kažką naujo (13)

Automobilių gamintojai palaipsniui keičia strategiją – tradicines individualias transporto priemones po truputį į šoną stumia kiti mobilumą užtikrinantys sprendimai. Remiantis naujausio tyrimo išvadomis, kurias skelbia „McKinsey Global Institute“, jie greičiausiai elgiasi labai apdairiai ir sumaniai, nes pokyčiai - jau čia pat, informuoja thetruthaboutcars.com.
Facebook draugai