Ypatingas elektromobilis: be sustojimo važiavo 14 valandų

 (26)
Lichtenšteino kompanija „nanoFlowcell“ paskelbė, jog bandymų metu jos pagamintas nestadartinės konstrukcijos elektromobilis „Quantino“ be sustojimo važiavo 14 valandų. Šio, masinei gamybai jau beveik parengto prototipo pristatymas įvyko Ženevos tarptautinėje parodoje.
"nanoFlowCell Quantino"
© DELFI (R.Pletkaus nuotr.)

Poligone Ciūricho mieste surengtuose bandymuose automobilį vairavo kompanijos vyriausiasis inžinierius Nunzio La Vecchia. Jis vidutiniu 74 km/val. greičiu ratu važiavo 14 valandų, imituodamas vairavimo mieste sąlygas, rašo motor.ru.

Nedidelį kupė „nanoFlowCell Quantino“ į priekį varo keturi elektros varikliai, kurių kiekvieno galia siekia po 109 AG. Variklius maitina superkondensatoriai, kuriems energiją suteikia du cirkuliaciniai akumuliatoriai, o skystas elektrolitas laikomas atskirose talpose.

Tekėdamas per specialią membraną jis sukuria elektrocheminę reakciją, generuojančią elektros srovę. Tokiu būdu, panašiai kaip vandenilinių automobilių atveju, galimos sugeneruoti elektros kiekis tiesiogiai priklauso nuo talpų dydžio, be to, tokį elektromobilį galima labai greitai pakrauti atstačius prarasto skysčio tūrį.

Po 14 val. bandymų prototipo 175 litrų talpos elektrolito bakas liko užpildytas 78 procentais. „Automobilis galėjo važiuoti toliau, tačiau, skirtingai nuo „Quantino“, mano galimybėms yra riba“, – pasakojo N. La Vecchia.

Šiuo metu kompanija vis dar skaičiuoja elektromobilio atsiperkamumą ir svarsto, ar pradėti jo gamybą nedideliu tiražu.

Tuo metu Ženevoje „nanoFlowcell“ taip pat pademonstravo koncepcinį sportinį elektromobilį „Quant F Evolution“. Jo keturi elektriniai motorai generuoja 1090 AG ir leidžia šimto kilometrų per valandą greitį pasiekti per 2,8 sekundės.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

„General Motors“ pelnas krito pardavus „Opel“ (1)

Detroite įsikūrusi automobilių bendrovė „General Motors“ (GM) paskelbė, kad šių metų antrojo ketvirčio grynasis pelnas krito 58 proc. dėl nuostolių, patirtų pardavus padalinį Europoje, ir vienkartinių išlaidų, susijusių su bendrovės pasitraukimu iš kai kurių Azijos rinkų, informuoja „MarketWatch“.

Ketvirtinis „Mitsubishi“ pelnas augo atsigavus pardavimams

Japonijos automobilių gamybos koncerno „Mitsubishi Motors“ veiklos pelnas pirmąjį metų ketvirtį išaugo keturgubai, lyginant su praėjusiais metais, kai, bendrovei prisipažinus dėl sąmoningo kai kurių automobilių degalų sąnaudų duomenų sumažinimo, pardavimai Japonijos rinkoje ženkliai smuko. Tai informuoja agentūra „Reuters“.

Sunkvežimių pardavimų augimas Lietuvoje sulėtėjo (3)

Ilgą laiką buvęs vienas sparčiausių visoje Europos Sąjungoje (ES), sunkvežimių pardavimų augimas Lietuvoje sulėtėjo, rodo Europos automobilių gamintojų asociacijos ACEA duomenys.

Fizinė ir virtuali simuliacija – reikalinga kombinacija autonominių automobilių kūrime

Vystydami savivaldžių automobilių sistemas, „Groupe Renault“ specialistai derina ekstensyvias virtualios simuliacijos bandymų sesijas su fizinėmis automobilių testų programomis. „Renault“ koncernas puoselėja planus tapti pirmuoju automobilių gamintoju, iki 2020-ųjų metų galinčiu pasiūlyti iš dalies autonominę vairavimo sistemą, nereikalaujančią iš vairuotojo stebėti kelią ar laikyti rankomis vairą važiuojant tam tikruose sankcionuotuose bendrojo naudojimo kelių ruožuose, ir dirba prie savivaldžių sistemų diegimo savo modelių gamoje.

BMW neigia dalyvavęs karteliniame susitarime (1)

Vokietijos automobilių gamintoja „Bayerische Motoren Werke AG“ (BMW) kategoriškai neigia pranešimus žiniasklaidoje dėl savo tariamo dalyvavimo karteliniame automobilių gamintojų susitarime.
Facebook draugai