Poligone Ciūricho mieste surengtuose bandymuose automobilį vairavo kompanijos vyriausiasis inžinierius Nunzio La Vecchia. Jis vidutiniu 74 km/val. greičiu ratu važiavo 14 valandų, imituodamas vairavimo mieste sąlygas, rašo motor.ru.

Nedidelį kupė „nanoFlowCell Quantino“ į priekį varo keturi elektros varikliai, kurių kiekvieno galia siekia po 109 AG. Variklius maitina superkondensatoriai, kuriems energiją suteikia du cirkuliaciniai akumuliatoriai, o skystas elektrolitas laikomas atskirose talpose.

Tekėdamas per specialią membraną jis sukuria elektrocheminę reakciją, generuojančią elektros srovę. Tokiu būdu, panašiai kaip vandenilinių automobilių atveju, galimos sugeneruoti elektros kiekis tiesiogiai priklauso nuo talpų dydžio, be to, tokį elektromobilį galima labai greitai pakrauti atstačius prarasto skysčio tūrį.

Po 14 val. bandymų prototipo 175 litrų talpos elektrolito bakas liko užpildytas 78 procentais. „Automobilis galėjo važiuoti toliau, tačiau, skirtingai nuo „Quantino“, mano galimybėms yra riba“, – pasakojo N. La Vecchia.

Šiuo metu kompanija vis dar skaičiuoja elektromobilio atsiperkamumą ir svarsto, ar pradėti jo gamybą nedideliu tiražu.

Tuo metu Ženevoje „nanoFlowcell“ taip pat pademonstravo koncepcinį sportinį elektromobilį „Quant F Evolution“. Jo keturi elektriniai motorai generuoja 1090 AG ir leidžia šimto kilometrų per valandą greitį pasiekti per 2,8 sekundės.
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (50)