„Tai yra dar vienas įrodymas, kad „Volvo XC90“ sukūrėme kaip vieną saugiausių automobilių pasaulyje. Faktas, kad mes buvome įvertinti visu šimtu procentų pagalbinės saugumo įrangos kategorijoje. Žvelgiant iš pramoninės perspektyvos, „Volvo Cars“ išlieka saugumo įrangos naujovių lyderiu ir su standartine saugumo įranga dideliu atotrūkiu pirmauja konkurencinėje kovoje“,– sakė Peteris Mertensas, „Volvo Car Group“ vyriausiasis viceprezidentas tyrimams ir produkto vystymui.

„Volvo XC90“ saugumo sistemos pelnė šimto procentų įvertinimą ir tapo pirmuoju automobiliu, pelniusiu maksimalius įvertinimus dviejuose – „AEB City & AEB Interurban“ – automatinio avarinio stabdymo testuose. Automobilis taip pat yra komplektuojamas su pažangia pėsčiųjų apsaugos sistema, kurią nepriklausomos saugumo kontrolės organizacijos dar tik ketina įtraukti į savo bandymų programas. Tai dar kartą parodo, kad Švedijos automobilių gamintojas tęsia savo dominavimą ir naujovių diegimą automobilių saugumo srityje.

„Mes esame pirmasis automobilių gamintojas, pranokęs „Euro NCAP“ numatytus automatinio stabdymo kriterijus „miesto“ ir „užmiesčio“ bandymų procedūrose. „City Safety“ sistema yra viena iš pačių pažangiausių standartinių susidūrimo prevencijos sistemų, kurią galima rasti moderniuose automobiliuose. Ji skirta tam tikrose situacijose bet kuriuo paros metu apsaugoti automobilius, dviratininkus ir pėsčiuosius“, – sakė Martinas Magnussonas, vyriausiasis „Volvo Car Group“ inžinierius.

„Volvo Cars“ vykdomo projekto „Vision 2020“ tikslas – iki 2020 metų sukurti automobilius, kuriuose nei vienas žmogus nežūtų ir net nepatirtų sunkių sužalojimų. „Euro NCAP“ testuose XC90 pelnytas penkių žvaigždučių rezultatas aiškiai nurodo tęsiamą „Volvo Cars“ siekį sukurti automobilius, kurie nepateks į avarijas.

„Euro NCAP“ saugumo reitingas apima keturias skirtingas sritis – automobilyje esančių suaugusių asmenų ir vaikų, taip pat pėsčiųjų apsaugą ir saugumo įrangos įvertinimą. Daugiau apie „Euro NCAP“ saugumo reitingus skaitykite tinklalapyje www.euroncap.com.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)