Volvo Cars saugumo centro atstovai teigė, kad jų tikslas – sukurti automobilį, kuris apskritai nepateks į avarijas. Ir šioje srityje atlikta nemažai darbų – kompanijos specialistai sukūrė ir įdiegė nemažai saugumo sistemų, tame tarpe technologijų, kurios neleistų eismo dalyviams susidurti.

Švedų kompanija teigia turinti savo tyrėjų komandą, kuri analizuoja įvykusius eismo įvykius ir pateikia pasiūlymų, ką daryti, kad būtų išvengta vienos ar kitos avarijos, kaip automobilyje įdiegtos sistemos galėtų padėti vairuotojui.

Be visų kitų saugumo sistemų bus naudojama ir „debesų“ pagrindu veikianti įspėjimo apie slidžią kelio dangą funkcija, taip pat aktyviai rengiamo autopiloto sistema.

Vienu naujausių Volvo pasiekimų, kalbant apie automobilių saugumą – tai apsaugos priemonių kompleksas, neleidžiantis nuvažiuoti nuo kelio, ir automatinio stabdymo funkcija, važiuojant pro sankryžą.

Nuvažiavimo nuo kelio apsaugos sistema ne tik reguliuos saugos diržų įtempimo lygį, taip maksimaliai prispaudžiant žmogų prie sėdynės. Siekiant išvengti stuburo pažeidimų, tarp sėdynės saugos pagalvių ir rėmo įdiegti specialūs elementai. Jie mechaniškai deformuoja sėdynę ir sumažino žmogų veikiančias vertikalias jėgas, kurios susidaro, automobiliui kietai nusileidus ant žemės po to, kai nuvažiuojama nuo kelio.

Apsaugos sankryžose sistema numato, kad automobilis pradės automatiškai stabdyti, jei žmogus norės išvažiuoti į priešpriešinę eismo juostą, kai ja juda kita transporto priemonė. Tokios situacijos paprastai susidaro miestų gatvėse.