„Volvo“ oficialiai pristatė universalą „V90“

 (13)
Ketvirtadienį Stokholme, Švedijoje, įvyko nekantriai laukto „Volvo V90“ pristatymas. Stilingu ir praktišku autorių vadinamas „V90“ yra naujausias „premium“ segmento automobilių gamintojo 90-osios serijos modelis, sukurtas ant tos pačios bazės su visureigiu „XC90“ ir neseniai pasirodžiusiu sedanu „S90“.
Oficialiai pristatytas "Volvo V90"
© Gamintojo nuotr.

Kaip teigiama gamintojo atstovų pranešime žiniasklaidai, sukurtas pasitelkiant nenuginčijamą „Volvo Cars“ patirtį universalų gamyboje, kurios ištakos siekia prieš daugiau nei 60 metų pradėtą „Volvo Duett“ gamybą, naujasis „V90“ akcentuoja naują žingsnį estetikoje, medžiagose ir gamybos kokybėje, kartu išsaugodamas tikro universalo prigimtį.

Naujasis „V90“ yra trečiasis, gamą vainikuojančios 90-osios serijos, modelis. Visi šios serijos automobiliai sukurti panaudojant kompanijoje specialiai sukurtą modulinę platformą („Scalable Product Architecture“ – SPA). Ji atvėrė daug naujų galimybių, leidžiančių formuoti „Volvo“ automobilių dizainą, konstrukciją ir įrangą.

Naujasis „V90“ komplektuojamas su pažangiausia, pusiau autonominio vairavimo „Pilot Assist“ sistema, pačia pažangiausia standartine saugumo įranga rinkoje, turinčia didelių gyvūnų aptikimo funkciją, nuvažiavimo nuo kelio prevencijos funkciją ir, anot kaip teigiama pranešime, klasėje pirmaujančia ryšių įranga, įskaitant išmaniojo telefono integravimą su „Apple CarPlay“.

„Volvo Cars“ taip pat daug dirbo tobulindami naujojo modelio valdymo savybes.

„Mūsų „PowerPulse“ technologija yra sukurta tam, kad suteiktų ypatingą dinamiką turbodyzeliniam varikliui, o „T8 Twin Engine“ benzinu ir elektra varoma įkraunama hibridinė jėgainė pasieks maždaug 410 AG pajėgumą ir leis, naudojant tik elektros energiją, nuvažiuoti apie 50 km atstumą“, – pranešime cituojamas dr. Peteris Mertensas, „Volvo Cars“ tyrimų ir vystymo vyriausiasis viceprezidentas.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

Fizinė ir virtuali simuliacija – reikalinga kombinacija autonominių automobilių kūrime

Vystydami savivaldžių automobilių sistemas, „Groupe Renault“ specialistai derina ekstensyvias virtualios simuliacijos bandymų sesijas su fizinėmis automobilių testų programomis. „Renault“ koncernas puoselėja planus tapti pirmuoju automobilių gamintoju, iki 2020-ųjų metų galinčiu pasiūlyti iš dalies autonominę vairavimo sistemą, nereikalaujančią iš vairuotojo stebėti kelią ar laikyti rankomis vairą važiuojant tam tikruose sankcionuotuose bendrojo naudojimo kelių ruožuose, ir dirba prie savivaldžių sistemų diegimo savo modelių gamoje.

BMW neigia dalyvavęs karteliniame susitarime (1)

Vokietijos automobilių gamintoja „Bayerische Motoren Werke AG“ (BMW) kategoriškai neigia pranešimus žiniasklaidoje dėl savo tariamo dalyvavimo karteliniame automobilių gamintojų susitarime.

Kas 9-as į šalį įvežamas automobilis turės būti sunaikintas (27)

Nuo šių metų liepos 3 d. Lietuvos muitinei patikrinus apie 1,3 tūkst. naudotų automobilių, iš jų, pirminiais duomenimis, 149 – arba 11 proc. – pripažinti atliekomis. Tai reiškia, kad pastarieji į Lietuvą importuoti automobiliai turi būti sunaikinti arba sutvarkyti kaip atliekos.

Amerikietiškų automobilių importuotojai šaukia SOS: mūsų verslas žlugdomas (373)

Daužtų automobilių, atgabentų iš JAV, remontu užsiimantys verslininkai šaukia SOS. Liepą daugelis tokių automobilių pradėti vertinti kaip atliekos ir jų nebegalima išvežti iš uosto. Taip esą žlugdomas jų verslas.

„Ford“ samdo uostymo ekspertus, kad įtiktų naujų automobilių kvapo nemėgstantiems kinams (4)

Vakarų Kinijoje esančioje laboratorijoje, kurioje pristatyta stiklinių buteliukų, stovi įvairiausi prietaisai, kompanija „Ford Motor“ pasitelkė dar vieną būdą pritraukti daugiau pirkėjų – uoslę.
Facebook draugai