„Volvo“ oficialiai pristatė universalą „V90“

 (13)
Ketvirtadienį Stokholme, Švedijoje, įvyko nekantriai laukto „Volvo V90“ pristatymas. Stilingu ir praktišku autorių vadinamas „V90“ yra naujausias „premium“ segmento automobilių gamintojo 90-osios serijos modelis, sukurtas ant tos pačios bazės su visureigiu „XC90“ ir neseniai pasirodžiusiu sedanu „S90“.
Oficialiai pristatytas "Volvo V90"
Oficialiai pristatytas "Volvo V90"
© Gamintojo nuotr.

Kaip teigiama gamintojo atstovų pranešime žiniasklaidai, sukurtas pasitelkiant nenuginčijamą „Volvo Cars“ patirtį universalų gamyboje, kurios ištakos siekia prieš daugiau nei 60 metų pradėtą „Volvo Duett“ gamybą, naujasis „V90“ akcentuoja naują žingsnį estetikoje, medžiagose ir gamybos kokybėje, kartu išsaugodamas tikro universalo prigimtį.

Naujasis „V90“ yra trečiasis, gamą vainikuojančios 90-osios serijos, modelis. Visi šios serijos automobiliai sukurti panaudojant kompanijoje specialiai sukurtą modulinę platformą („Scalable Product Architecture“ – SPA). Ji atvėrė daug naujų galimybių, leidžiančių formuoti „Volvo“ automobilių dizainą, konstrukciją ir įrangą.

Naujasis „V90“ komplektuojamas su pažangiausia, pusiau autonominio vairavimo „Pilot Assist“ sistema, pačia pažangiausia standartine saugumo įranga rinkoje, turinčia didelių gyvūnų aptikimo funkciją, nuvažiavimo nuo kelio prevencijos funkciją ir, anot kaip teigiama pranešime, klasėje pirmaujančia ryšių įranga, įskaitant išmaniojo telefono integravimą su „Apple CarPlay“.

„Volvo Cars“ taip pat daug dirbo tobulindami naujojo modelio valdymo savybes.

„Mūsų „PowerPulse“ technologija yra sukurta tam, kad suteiktų ypatingą dinamiką turbodyzeliniam varikliui, o „T8 Twin Engine“ benzinu ir elektra varoma įkraunama hibridinė jėgainė pasieks maždaug 410 AG pajėgumą ir leis, naudojant tik elektros energiją, nuvažiuoti apie 50 km atstumą“, – pranešime cituojamas dr. Peteris Mertensas, „Volvo Cars“ tyrimų ir vystymo vyriausiasis viceprezidentas.

www.DELFI.lt
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Autonaujienos

Populiariausios automobilių markės: sena meilė nerūdija (39)

Štai taip - skandalai skandalais, bet jei kam nors (arba kažkam) esi ištikimas, tau nesutrukdys niekas. Tą įrodė europiečiai – nors „Volkswagen“ skandalas dėl šio koncerno pagamintų dyzelinių modelių taršos duomenų klastojimo kilo dar pernai rugsėjį ir per tą laiką, panašu, nenuslopo, pirmąjį 2016-ųjų ketvirtį būtent Volfsburgo kilmės automobiliai buvo paklausiausi tarp pirkėjų Senajame žemyne.

„Tesla“ vadovas prognozuoja elektromobilių bumą Honkonge

Efektyvi viešojo transporto sistema, didelis gyventojų tankumas ir vietos trūkumas – vargu, ar šie veiksniai skatina Honkongo gyventojus įsigyti privačius automobilius. O aukšti transporto priemonės registravimo mokesčiai verčia išvis atsisakyti šios idėjos. Tačiau mokesčių lengvatos elektromobilių savininkams per pastaruosius dvejus metus paskatino šių priemonių skaičiaus augimą Honkonge.

Į Lietuvą užsuko „Range Rover“ kabrioletas (2)

„Inchcape Motors“ Vilniaus salone vos kelioms dienoms, gegužės 27-30 d., apsilankys britiškoji „Keturių metų laikų“ versija – pirmasis „premium“ klasės SUV kabrioletas „Range Rover Evoque Convertible“. Kaip skelbiama pranešime žiniasklaidai, nepaisant stereotipo, kad kabrioletai yra labiau įvaizdžio nei praktinio naudojimo automobiliai, „Evoque Convertible“ gali pasigirti kur kas platesniu sąrašu savybių nei įprasta „bestogių“ pasaulyje.

Naujasis „Volkswagen Tiguan“ nusileido iš padangės (13)

Ketvirtadienio vakarą iš padangės į sostinės Katedros aikštę buvo nuleistas čia keletą dienų 25 metrų aukštyje prakabojęs naujasis „Volkswagen Tiguan“. Tokiu būdu gamintojų atstovai Baltijos šalyse (analogiškas renginys vyko Rygoje ir Taline) pristatė naujos kartos miesto visureigį.

„Volkswagen“ ir „Toyota“ investicijos atskleidė naujausią tendenciją

„Volkswagen“ ir „Toyota“ investuoja į pavežėjimo paslaugų įmones. Tai naujausia automobilių gamintojų tendencija potencialias konkurentes paversti savo partnerėmis, klientėmis ir vertingų duomenų šaltiniais, skelbia „Autonews“.
Facebook draugai