Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, ant žemės Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje jis irgi bus nuleistas tuo pačiu metu. Vieną populiariausių ir geriausiai parduodamų mūsų šalyje automobilių bus galima paliesti ir apžiūrėti ketvirtadienį, gegužės 26-osios dienos vakarą.
Naujasis „Tiguan“, kaip teigia automobilio gamintojai – „Volkswagen“ koncerno atstovai, ne tik pasirengęs leistis į nuotykius, jis pats yra nuotykis. Tai įrodo ir reklamos kompanija, kurią Baltijos šalyse surengė „Volkswagen“ atstovai Baltijos šalyse „Moller Baltic Import“.
Po žvilgančiu baltu atlasu kol kas nesimato nei naujojo „Tiguan“ proporcijų, nei stataus priekio, nei iškilių arkų nei dizaino detalių, kurias žada gamintojai. Ir vis dėlto, virš Katedros aikštės pakibęs, kol kas supakuotas miesot visureigis nuo pat ryto traukia praeivių akį.
„Kurdami naująjį „Tiguan“, inžinieriai ir dizaineriai žengė milžinišką žingsnį į priekį. Tai – ypatinga „Volkswagen“ naujiena, ypatingas automobilis. Išskirtiniu pristatymu siekėme atkreipti šio modelio gerbėjų dėmesį“, – sako „Moller Baltic Import“ pardavimo vadovas Baltijos šalyse Justas Nekrošius.
2007 metais debiutavęs pirmosios kartos „Tiguan“ markės automobilis keletą metų išsilaikė populiariausių Lietuvoje kompaktinių SUV automobilių trejetuke. Iš viso 170 pasaulio šalių tokios markės automobilių buvo parduota daugiau kaip 2,8 milijonai vienetų. Pagal pardavimus „Tiguan“ markės automobiliai užima 2 vietą Europoje ir 6-ąją Baltijos šalyse.
Teigiama kad antrosios kartos „Tiguan“ dar prieš pristatymą Baltijos šalyse užsisakė jau 102 pirkėjai.
Šį visureigį išbandė ir „Motorų“ žurnalistas Jurgis Paplaitis. Apie jo įspūdžius galite paskaityti čia.