Jame rašoma, jog naujasis „Crafter“ turi važiuoklę, kuri buvo iš naujo sukurta su elektromechaniniu vairo mechanizmu, efektyviais ir optimizuotais tiek ilgoms kelionėms, tiek ir eismui mieste varikliais, gerai apgalvotais pakrovimo sprendimais, ergonomiška vairuotojo aplinka ir daugybe jam padedančių sistemų.

Naujajam „Crafter“ siūlomas itin platus variacijų spektras, įskaitant ir didelio tonažo versijas. Furgono ir „Kombi“ variantais naujasis „Crafter“ parduodamas įvairaus ilgio (5986 mm, 6836 mm arba – furgonas – ir 7391 mm) ir aukščio (2355 mm, 2590 mm arba – furgonas – ir 2798 mm).

Be to, galimi ir atviri variantai su vienguba arba dviguba kabina bei su arba be kėbulo sprendimų, pvz.: kaip pikapas, su furgono tipo kėbulu arba su išvertimo mechanizmu.

Naujojo „Crafter“ priekiniais ratais varomas variantas gali turėti iki 18,4 m3 krovininės erdvės su leistinu 3–4 tonų bendruoju krovinių svoriu. 1380 mm krovinių plotis tarp ratų gaubtų ir 4855 mm didžiausias krovinių skyriaus ilgis, anot gamintojų, suteikia „Crafter“ geriausią krovininę erdvę šioje transporto priemonių klasėje.

Naująjį „Crafter“ lengva pakrauti dėl 1311 mm stumdomųjų durų, mažiausio 570 mm slenksčio priekiniais ratais varomose versijose ir pasirinktino 270° galinių durų atidarymo. Naujasis „Crafter“ pateikia protingą krovinių tvirtinimo sprendimą: krovinį galima įtvirtinti iš visų pusių – tiesiogine šių žodžių prasme. Patentuoti avialinijų profilių inkaravimo bėgiai integruoti sienose, pertvaroje, stoge ir ant grindų.

Važiuoklė, sukurta visiškai naujai ir ištobulinta iki smulkiausių detalių, pasižymi patogia „McPherson“ priekine pakaba ir penkiais skirtingais kietos galinės ašies variantais bei parabolinėmis spyruoklėmis, kurios kai kuriose versijose pakeistos progresinėmis spyruoklėmis.

Pirmą kartą šiame rinkos segmente įdiegtas elektromechaninis vairo mechanizmas leidžia itin gerai ir saugiai valdyti transporto priemonę, suteikia optimalias manevravimo galimybes. Dėl pagerėjusio valdymo ženkliai sumažėja CO2 išmetalų.

Negana to, optimizuota ir vairuotojo aplinka. Galima užsisakyti tris skirtingus pasirinktinos ergonomiškos sėdynės su pakaba, gavusios AGR (Vokietijos medikų „Kampanijos už sveikas nugaras“) ženklą, variantus su pritaikoma atrama stuburui ir masažo funkcija. Tarp naujojo „Crafter“ standartinių funkcijų yra elektriniai langai, centrinis užraktas su belaidžiu nuotolinio valdymo pulteliu ir praktiškai bei ergonomiškai sukurta daiktinė su vieta mobiliajam telefonui, nešiojamajam kompiuteriui, planšetei.

Dėl elektromechaninio vairo, pirmą kartą naudojamo šioje klasėje, ši transporto priemonė leidžia naudoti neįtikėtinai daug aktyvių pagalbinių vairuotojo sistemų, tokių kaip aktyvi išlikimo juostoje sistema („Lane Assist“), automobilio statymo pagalbinė sistema („Park Assist“) ir priekabos valdymo pagalbinė sistema („Trailer Assist“).

Tarp kitų pagalbinių sistemų (kai kurios – pasirinktinės) yra „ACC Follow to Stop“ prisitaikanti kelionės valdymo sistema, „Front Assist“ avarinio stabdžio sistema, standartinė „Automatic Post-Collision Braking System“, taip pat standartinė šoninio vėjo pagalbinė sistema, vairuotojo įspėjimo sistema, automatinė tolimųjų ir artimųjų šviesų valdymo sistema „Light Assist“ ir daugybė kitų.

Tarp pasyvių saugos sistemų yra – šalia priekinių, šoninių ir galvos oro pagalvių vairuotojui ir priekyje sėdinčiam keleiviui – atbulinės eigos kamera, „Rear Traffic Alert“, jutiklinė šonų apsaugos sistema, specialiai sukurta naujajam „Crafter“.

„Modular Diesel Platform“ („MDB“) paremti EU6 varikliai buvo patobulinti ir specialiai pritaikyti naujajam „Crafter“, atsižvelgiant į didelius komercinei transporto priemonei keliamus reikalavimus. 2.0 l TDI dyzelinis variklis „EA 288 Commercial“, patobulintas specialiai „Crafter“, EU6 rinkoje bus parduodamas su trimis skirtingais galios variantais priekiniais ratais varomai transporto priemonei: 75 kW (102 AG), 103 kW (140 AG) arba kaip „BiTurbo TDI“ – 130 kW (177 AG).

Pranešime žiniasklaidai žadama, kad naujasis „Crafter“ taip pat pasižymės savo tvirtumu ir atsparumu nusidėvėjimui, mažomis priežiūros ir aptarnavimo išlaidomis, o visa tai kartu per transporto priemonės gyvavimo ciklą sumažins bendras įrangos naudojimo sąnaudas (TCO).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (16)