„Volkswagen“ pristatė naujos eros vienatūrį

 (26)
Nors vienatūrių automobilių populiarumas blėsta konkurencinėje kovoje pralaimint miesto visureigiams, „Volkswagen“ nemano, kad šis segmentas išsikvėpė. Vokietijos gamintojai įsitikinę, kad jam trūksta tik šiuolaikiško, modernumu alsuojančio pavyzdžio.
Koncepcinis "Volkswagen Budd-e"
Koncepcinis "Volkswagen Budd-e"
© Gamintojo nuotr.

Tokiu tapti pretenduoja vokiečių sukurtas ir šią savaitę buitinės elektronikos parodoje (taip, buitinės elektronikos parodoje, joje šiemet kaip niekad gausiai dalyvauja automobilių gamintojai, pristatantys savo pasiekimus šioje srityje) „Consumer Electronics Show“ (CES) Las Vegase pristatytas elektromobilis „Budd-e“. „Volkswagen“ teigimu, taip atrodo „21-ojo amžiaus „Microbus“ – modelis, gamintas praėjusio amžiaus šeštajame dešimtmetyje.

Koncepcinis automobilis sukurtas ant modulinės platformos MEB, kurią „Volkswagen“ sukūrė specialiai elektromobilių bei įkraunamų hibridų gamybai. „Budd-e“ ilgis siekia 4597, plotis – 1940, o aukštis – 1835 mm. Ratų bazė – 3151 mm. Pagal šiuos parametrus prototipas užima vietą tarp „Touran“ ir „Multivan“.

Elektromobilio grindyse sumontuotos 101 kWh baterijos, o ant kiekvienos iš ašių „nutūpdytas“ elektrinis variklis: 135 AG galios ant priekinės ir 170 AG ant galinės. Iki 100 km/val. greičio automobilis gali įsibėgėti per 6,9 sekundės, o maksimalus greitis siekia 180 km/val.

Tačiau svarbiausia, kad vienu įkrovimu „Budd-e“ gali nuvažiuoti solidžius 533 kilometrus, o iki 80 procentų akumuliatorius galima įkrauti per pusvalandį.

Koncepcinis automobilis papuoštas LED lempomis, 21 colio skersmens aliuminio lydinio ratlankiais, energiją papildomai kaupia saulės baterijos ant stogo.

Automobilio funkcijos valdomos net trijuose lietimui jautriuose displėjuose, keletą komandų galima atlikti ir gestais, be to instaliuota pažangi balso atpažinimo sistema, sugebanti atskirti skirtingus žmones ir nustatyti, kur tiksliai jie sėdi.

Kol kas nėra aišku, kada tiksliai „Budd-e“ pasirodys serijinėje gamyboje.

www.DELFI.lt
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

„Volkswagen“ pelnė pasididžiavimo nekeliantį apdovanojimą (8)

Vokiečių gamintojas pelnė Ig Nobelio chemijos apdovanojimą ir už tai dėkoti turėtų vis dar nenurimusiam skandalui. Anot Ig Nobelio organizatorių, šie apdovanojimai įteikiami už „nuopelnus“, priverčiančius žmones nusijuokti, o tada susimąstyti.

Naujos detalės „Volkswagen" emisijų klastojimo skandale: visos pastangos nuėjo perniek (1)

„Volkswagen" pastangos suvaldyti emisijų klastojimo skandalo pasekmes nuėjo perniek, kai „Audi", didžiausio bendrovės pelno šaltinio, gamybos vadovas atsistatydino dėl sąsajų su skandalu. Apie tai praneša „Bloomberg".

„Hyundai Motor“ profsąjunga surengė pirmą visuotinį streiką per 12 metų (1)

Didžiausios Pietų Korėjos įmonės „Hyundai Motor“ profsąjunga pirmadienį, įstrigus deryboms dėl darbo atlyginimo, surengė pirmą visuotinį streiką per 12 metų, informuoja naujienų agentūra „Reuters“.

Kiek kainuoja JAV automobilio pritaikymas Europoje (45)

Ne vienas lietuvis, kada nors turėjęs arba turintis iš Jungtinių Amerikos Valstijų importuotą automobilį, yra susidūręs su privalomu kai kurių detalių (pvz., žibintų) keitimo problema. Pasirodo, techniniai skirtumai tarp JAV ir Europos rinkoms pritaikytų automobilių kainuoja ne tik mašinos savininkui, bet ir patiems gamintojams.

Amerikiečiai liaupsina „Tesla Model S“ – gavo dar vieną titulą (19)

Jungtinių Amerikos Valstijų aplinkos apsaugos agentūra (EPA) patvirtino, kad naujoji „Tesla Model S“ modifikacija su galingesne baterija „P100D“ vienu įkrovimu gali įveikti 507 kilometrų distanciją. Tai reiškia, kad amerikiečių elektromobilis šiuo metu yra didžiausią atstumą galintis įveikti aplinkos neteršiantis automobilis pagal šios agentūros skaičiavimus, skelbia „Electrek“.
Facebook draugai