„Volkswagen“ pristatė naujos eros vienatūrį

 (26)
Nors vienatūrių automobilių populiarumas blėsta konkurencinėje kovoje pralaimint miesto visureigiams, „Volkswagen“ nemano, kad šis segmentas išsikvėpė. Vokietijos gamintojai įsitikinę, kad jam trūksta tik šiuolaikiško, modernumu alsuojančio pavyzdžio.
Koncepcinis "Volkswagen Budd-e"
Koncepcinis "Volkswagen Budd-e"
© Gamintojo nuotr.

Tokiu tapti pretenduoja vokiečių sukurtas ir šią savaitę buitinės elektronikos parodoje (taip, buitinės elektronikos parodoje, joje šiemet kaip niekad gausiai dalyvauja automobilių gamintojai, pristatantys savo pasiekimus šioje srityje) „Consumer Electronics Show“ (CES) Las Vegase pristatytas elektromobilis „Budd-e“. „Volkswagen“ teigimu, taip atrodo „21-ojo amžiaus „Microbus“ – modelis, gamintas praėjusio amžiaus šeštajame dešimtmetyje.

Koncepcinis automobilis sukurtas ant modulinės platformos MEB, kurią „Volkswagen“ sukūrė specialiai elektromobilių bei įkraunamų hibridų gamybai. „Budd-e“ ilgis siekia 4597, plotis – 1940, o aukštis – 1835 mm. Ratų bazė – 3151 mm. Pagal šiuos parametrus prototipas užima vietą tarp „Touran“ ir „Multivan“.

Elektromobilio grindyse sumontuotos 101 kWh baterijos, o ant kiekvienos iš ašių „nutūpdytas“ elektrinis variklis: 135 AG galios ant priekinės ir 170 AG ant galinės. Iki 100 km/val. greičio automobilis gali įsibėgėti per 6,9 sekundės, o maksimalus greitis siekia 180 km/val.

Tačiau svarbiausia, kad vienu įkrovimu „Budd-e“ gali nuvažiuoti solidžius 533 kilometrus, o iki 80 procentų akumuliatorius galima įkrauti per pusvalandį.

Koncepcinis automobilis papuoštas LED lempomis, 21 colio skersmens aliuminio lydinio ratlankiais, energiją papildomai kaupia saulės baterijos ant stogo.

Automobilio funkcijos valdomos net trijuose lietimui jautriuose displėjuose, keletą komandų galima atlikti ir gestais, be to instaliuota pažangi balso atpažinimo sistema, sugebanti atskirti skirtingus žmones ir nustatyti, kur tiksliai jie sėdi.

Kol kas nėra aišku, kada tiksliai „Budd-e“ pasirodys serijinėje gamyboje.

www.DELFI.lt
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Autonaujienos

Populiariausios automobilių markės: sena meilė nerūdija (36)

Štai taip - skandalai skandalais, bet jei kam nors (arba kažkam) esi ištikimas, tau nesutrukdys niekas. Tą įrodė europiečiai – nors „Volkswagen“ skandalas dėl šio koncerno pagamintų dyzelinių modelių taršos duomenų klastojimo kilo dar pernai rugsėjį ir per tą laiką, panašu, nenuslopo, pirmąjį 2016-ųjų ketvirtį būtent Volfsburgo kilmės automobiliai buvo paklausiausi tarp pirkėjų Senajame žemyne.

„Tesla“ vadovas prognozuoja elektromobilių bumą Honkonge

Efektyvi viešojo transporto sistema, didelis gyventojų tankumas ir vietos trūkumas – vargu, ar šie veiksniai skatina Honkongo gyventojus įsigyti privačius automobilius. O aukšti transporto priemonės registravimo mokesčiai verčia išvis atsisakyti šios idėjos. Tačiau mokesčių lengvatos elektromobilių savininkams per pastaruosius dvejus metus paskatino šių priemonių skaičiaus augimą Honkonge.

Į Lietuvą užsuko „Range Rover“ kabrioletas (2)

„Inchcape Motors“ Vilniaus salone vos kelioms dienoms, gegužės 27-30 d., apsilankys britiškoji „Keturių metų laikų“ versija – pirmasis „premium“ klasės SUV kabrioletas „Range Rover Evoque Convertible“. Kaip skelbiama pranešime žiniasklaidai, nepaisant stereotipo, kad kabrioletai yra labiau įvaizdžio nei praktinio naudojimo automobiliai, „Evoque Convertible“ gali pasigirti kur kas platesniu sąrašu savybių nei įprasta „bestogių“ pasaulyje.

Naujasis „Volkswagen Tiguan“ nusileido iš padangės (13)

Ketvirtadienio vakarą iš padangės į sostinės Katedros aikštę buvo nuleistas čia keletą dienų 25 metrų aukštyje prakabojęs naujasis „Volkswagen Tiguan“. Tokiu būdu gamintojų atstovai Baltijos šalyse (analogiškas renginys vyko Rygoje ir Taline) pristatė naujos kartos miesto visureigį.

„Volkswagen“ ir „Toyota“ investicijos atskleidė naujausią tendenciją

„Volkswagen“ ir „Toyota“ investuoja į pavežėjimo paslaugų įmones. Tai naujausia automobilių gamintojų tendencija potencialias konkurentes paversti savo partnerėmis, klientėmis ir vertingų duomenų šaltiniais, skelbia „Autonews“.
Facebook draugai