„Volkswagen“ pristatė naujos eros vienatūrį

 (26)
Nors vienatūrių automobilių populiarumas blėsta konkurencinėje kovoje pralaimint miesto visureigiams, „Volkswagen“ nemano, kad šis segmentas išsikvėpė. Vokietijos gamintojai įsitikinę, kad jam trūksta tik šiuolaikiško, modernumu alsuojančio pavyzdžio.
Koncepcinis "Volkswagen Budd-e"
© Gamintojo nuotr.

Tokiu tapti pretenduoja vokiečių sukurtas ir šią savaitę buitinės elektronikos parodoje (taip, buitinės elektronikos parodoje, joje šiemet kaip niekad gausiai dalyvauja automobilių gamintojai, pristatantys savo pasiekimus šioje srityje) „Consumer Electronics Show“ (CES) Las Vegase pristatytas elektromobilis „Budd-e“. „Volkswagen“ teigimu, taip atrodo „21-ojo amžiaus „Microbus“ – modelis, gamintas praėjusio amžiaus šeštajame dešimtmetyje.

Koncepcinis automobilis sukurtas ant modulinės platformos MEB, kurią „Volkswagen“ sukūrė specialiai elektromobilių bei įkraunamų hibridų gamybai. „Budd-e“ ilgis siekia 4597, plotis – 1940, o aukštis – 1835 mm. Ratų bazė – 3151 mm. Pagal šiuos parametrus prototipas užima vietą tarp „Touran“ ir „Multivan“.

Elektromobilio grindyse sumontuotos 101 kWh baterijos, o ant kiekvienos iš ašių „nutūpdytas“ elektrinis variklis: 135 AG galios ant priekinės ir 170 AG ant galinės. Iki 100 km/val. greičio automobilis gali įsibėgėti per 6,9 sekundės, o maksimalus greitis siekia 180 km/val.

Tačiau svarbiausia, kad vienu įkrovimu „Budd-e“ gali nuvažiuoti solidžius 533 kilometrus, o iki 80 procentų akumuliatorius galima įkrauti per pusvalandį.

Koncepcinis automobilis papuoštas LED lempomis, 21 colio skersmens aliuminio lydinio ratlankiais, energiją papildomai kaupia saulės baterijos ant stogo.

Automobilio funkcijos valdomos net trijuose lietimui jautriuose displėjuose, keletą komandų galima atlikti ir gestais, be to instaliuota pažangi balso atpažinimo sistema, sugebanti atskirti skirtingus žmones ir nustatyti, kur tiksliai jie sėdi.

Kol kas nėra aišku, kada tiksliai „Budd-e“ pasirodys serijinėje gamyboje.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

Naujos kartos „Ford Fiesta ST“ leis rinktis važiavimo stilių (1)

„Ford Performance“ penktadienį pristatė naujos kartos „Ford Fiesta ST“, kurio širdimi tapo visiškai naujas trijų cilindrų, 1,5 litrų darbinio tūrio turbininis „EcoBoost“ variklis. Kompaktiškas ir lengvas variklis generuoja 200 AG bei 290 Nm sukimo momentą ir leidžia „fiestai“ iki 100 km/val. greičio įsibėgėti per 6,7 sekundės.

Šoktelėjęs prancūzų kompanijos pelnas palengvins „Opel“ įsigijimą (2)

Pernai net 18 proc. šoktelėjęs „Peugeot“, „Citroen“ ir DS modelius gaminančio koncerno „PSA Group“ pelnas įrodo, kad Prancūzijos automobilių gamintojas išgyvena tikrą pakilimą, be to, gali pagrįstai siekti įsigyti „General Motors“ priklausančias sunkioje padėtyje atsidūrusias Europos bendroves.

Netikėtas posūkis: „Google“ kontroliuojanti kompanija apkaltino „Uber“ vagyste (1)

Lenktynėse siekiant sukurti autonominius automobilius ketvirtadienį įvyko netikėtas posūkis: „Google“ kontroliuojanti kompanija „Alphabet“ pateikė ieškinį prieš pavėžėjimo paslaugas teikiančią bendrovę „Uber“ ir kaltina ją technologijos vagyste.

Debiutuoja galingiausia „Porsche Panamera“ versija (3)

Kovo pradžioje startuosiančioje Ženevos automobilių parodoje sportinių automobilių gamintojas „Porsche“ pademonstruos naują „Panamera Turbo S E-Hybrid“ modelį, kuris taps galingiausiu „Panamera“ serijos automobiliu. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, tai pirmas kartas, kai modelių linijos flagmanu tampa hibridinis automobilis, ir tai žymi vokiečių koncerno teikiamą svarbą elektriniams automobilių sprendimams.

Pristatytas naujosios kartos „Hyundai i30 Wagon“ (6)

Šiemet tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje bus pristatytas naujosios kartos „Hyundai i30 Wagon“. Kaip skelbiama pranešime žiniasklaidai, naujasis „i30“ šeimos narys išlaiko nesenstantį savo penkiadurio giminaičio dizainą, o universalo kėbulas prideda lankstumo.
Facebook draugai