Tokiu tapti pretenduoja vokiečių sukurtas ir šią savaitę buitinės elektronikos parodoje (taip, buitinės elektronikos parodoje, joje šiemet kaip niekad gausiai dalyvauja automobilių gamintojai, pristatantys savo pasiekimus šioje srityje) „Consumer Electronics Show“ (CES) Las Vegase pristatytas elektromobilis „Budd-e“. „Volkswagen“ teigimu, taip atrodo „21-ojo amžiaus „Microbus“ – modelis, gamintas praėjusio amžiaus šeštajame dešimtmetyje.

Koncepcinis automobilis sukurtas ant modulinės platformos MEB, kurią „Volkswagen“ sukūrė specialiai elektromobilių bei įkraunamų hibridų gamybai. „Budd-e“ ilgis siekia 4597, plotis – 1940, o aukštis – 1835 mm. Ratų bazė – 3151 mm. Pagal šiuos parametrus prototipas užima vietą tarp „Touran“ ir „Multivan“.

Elektromobilio grindyse sumontuotos 101 kWh baterijos, o ant kiekvienos iš ašių „nutūpdytas“ elektrinis variklis: 135 AG galios ant priekinės ir 170 AG ant galinės. Iki 100 km/val. greičio automobilis gali įsibėgėti per 6,9 sekundės, o maksimalus greitis siekia 180 km/val.

Tačiau svarbiausia, kad vienu įkrovimu „Budd-e“ gali nuvažiuoti solidžius 533 kilometrus, o iki 80 procentų akumuliatorius galima įkrauti per pusvalandį.

Koncepcinis automobilis papuoštas LED lempomis, 21 colio skersmens aliuminio lydinio ratlankiais, energiją papildomai kaupia saulės baterijos ant stogo.

Automobilio funkcijos valdomos net trijuose lietimui jautriuose displėjuose, keletą komandų galima atlikti ir gestais, be to instaliuota pažangi balso atpažinimo sistema, sugebanti atskirti skirtingus žmones ir nustatyti, kur tiksliai jie sėdi.

Kol kas nėra aišku, kada tiksliai „Budd-e“ pasirodys serijinėje gamyboje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (26)