„Volkswagen“ pristatė naujos eros vienatūrį

 (26)
Nors vienatūrių automobilių populiarumas blėsta konkurencinėje kovoje pralaimint miesto visureigiams, „Volkswagen“ nemano, kad šis segmentas išsikvėpė. Vokietijos gamintojai įsitikinę, kad jam trūksta tik šiuolaikiško, modernumu alsuojančio pavyzdžio.
Koncepcinis "Volkswagen Budd-e"
© Gamintojo nuotr.

Tokiu tapti pretenduoja vokiečių sukurtas ir šią savaitę buitinės elektronikos parodoje (taip, buitinės elektronikos parodoje, joje šiemet kaip niekad gausiai dalyvauja automobilių gamintojai, pristatantys savo pasiekimus šioje srityje) „Consumer Electronics Show“ (CES) Las Vegase pristatytas elektromobilis „Budd-e“. „Volkswagen“ teigimu, taip atrodo „21-ojo amžiaus „Microbus“ – modelis, gamintas praėjusio amžiaus šeštajame dešimtmetyje.

Koncepcinis automobilis sukurtas ant modulinės platformos MEB, kurią „Volkswagen“ sukūrė specialiai elektromobilių bei įkraunamų hibridų gamybai. „Budd-e“ ilgis siekia 4597, plotis – 1940, o aukštis – 1835 mm. Ratų bazė – 3151 mm. Pagal šiuos parametrus prototipas užima vietą tarp „Touran“ ir „Multivan“.

Elektromobilio grindyse sumontuotos 101 kWh baterijos, o ant kiekvienos iš ašių „nutūpdytas“ elektrinis variklis: 135 AG galios ant priekinės ir 170 AG ant galinės. Iki 100 km/val. greičio automobilis gali įsibėgėti per 6,9 sekundės, o maksimalus greitis siekia 180 km/val.

Tačiau svarbiausia, kad vienu įkrovimu „Budd-e“ gali nuvažiuoti solidžius 533 kilometrus, o iki 80 procentų akumuliatorius galima įkrauti per pusvalandį.

Koncepcinis automobilis papuoštas LED lempomis, 21 colio skersmens aliuminio lydinio ratlankiais, energiją papildomai kaupia saulės baterijos ant stogo.

Automobilio funkcijos valdomos net trijuose lietimui jautriuose displėjuose, keletą komandų galima atlikti ir gestais, be to instaliuota pažangi balso atpažinimo sistema, sugebanti atskirti skirtingus žmones ir nustatyti, kur tiksliai jie sėdi.

Kol kas nėra aišku, kada tiksliai „Budd-e“ pasirodys serijinėje gamyboje.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

Lenktynininkų treniruočių erdvės. Lietuvos atvejis

Kur pasitreniruoti? Toks klausimas tikriausiai kyla daugeliui jaunų žmonių, kurių kraujagyslėmis sruvena ne tik eritrocitai su leukocitais, bet ir šlakelis 98 oktano benzino. Deja, atsakymas kur kas sudėtingesnis, nei gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio.

Rakštis pagrindinėje šalies magistralėje: sprendžia, ką daryti ties Kaunu (84)

Ne vienerius metus problematiškiausia magistralės A1 vieta yra ties Kaunu. Didieji darbai, kuomet magistralė taps dukart platesnė, nukelti į kitus metus. Kosmetinių priemonių, kaip pagerinti eismą ties Kleboniškio tiltais, ieškoma šiuo metu. Panašu, kad sprendimai gali nelabai patikti kauniečiams -svarstoma, kad kai kuriomis valandomis gali būti uždaryti išvažiavimai iš Jonavos gatvės į magistralę.

Sunkvežimį Berlyno išpuolyje sulaikęs elektroninis herojus: kaip jis tai padarė? (3)

Po išpuolio Berlyne žiniasklaidoje pasirodė žinutės apie tai, kad tąkart daugybę gyvybių išgelbėjo vilkike įmontuota susidūrimo prevencijos sistema. Kas tai per įranga? Ar jos veikimo algoritmas tikrai turėjo sulėtinti sunkvežimį?

Vilniuje – išskirtinių „Porsche“ modelių ekspozicija (3)

„Porsche“ automobilių gerbėjams Lietuvoje bus pristatyti net penki išskirtiniai legendinio Vokietijos sportinių automobilių koncerno kūriniai. Tiesiai į saloną Vilniuje vos kelioms dienoms iš Vokietijos bus atgabenti abejingų nepaliksiantys „Exclusive“ linijos automobiliai. Juos „Porsche“ centre, Dariaus ir Girėno g. 15, bus galima apžiūrėti tik dvi dienas – nuo gegužės 4 dienos vidurdienio iki gegužės 5 dienos 18 val., rašoma pranešime spaudai.

Vilnius sugriaudėjo: startavo didžiausias kultūrinis mototurizmo ralis (5)

Šeštadienį Ozo gatvėje Vilniuje neįprastai triukšminga. Čia 11 valandą startuoja didžiausias kultūrinis mototurizmo ralis „BMW Mototurizmo sprintas Vilnius“. Motociklininkai leidžiasi į kultūrinį ir intelektualų mototuristinį ralį po Vilniaus regioną. Kaip ir kasmet, šio ralio organizatoriai VšĮ „Motobaltija“ mototurizmo gerbėjams stengiasi pasiūlyti ne tik įdomių maršrutų, tačiau akcentuoja ir kultūriškai svarbius dalykus.
Facebook draugai