Iš viso „Volkswagen“ spalį pavyko parduoti Japonijoje kiek daugiau nei 2,4 tūkst. automobilių. Rugsėjį šalyje VW pardavimai taip pat sumažėjo – daugiau nei 9 proc. Tuo tarpu rugpjūtį, palyginti su 2014 m. rugpjūčiu, iki VW automobilių gamintojos teršalų emisijų skandalo, „Volkswagen“ modelių pardavimai Japonijoje išaugo 16,4 proc.

Ši bendrovė nuo 2000 metų buvo absoliuti lyderė tarp užsienio kompanijų Japonijos automobilių rinkoje. Tačiau sausį-spalį „Volkswagen“ nukrito į trečią poziciją, užleidusi pirmąją ir antrąją vietas savo Vokietijos konkurentėms „Mercedes-Benz“ ir BMW.

VW neparduoda Japonijoje savo dyzelinių modelių, dėl kurių ir kilo pagrindinis skandalas. Tačiau pirkėjų susidomėjimui atsiliepė bendras pasitikėjimo šia marke smukimas.

„Volkswagen“ automobilių pardavimai kaimyninėje Pietų Korėjoje spalį, palyginti su analogišku 2014 m. mėnesiu, smuko 46 proc.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją