Pranešime spaudai pabrėžiama, kad labai išaugo pardavimai Šiaurės Amerikoje – 26,2 proc., o JAV pardavimų augimas sudarė 34,2 proc. Be to, „Volkswagen“ sulaukė didelės sėkmės Azijos-Ramiojo vandenyno regione, kur pardavimai padidėjo 23,3 proc. ir pirmą kartą pasiekė 3 mln. automobilių.

Europoje, priešingai, buvo užfiksuotas pardavimų sumažėjimas. Vakarų Europoje, išskyrus Vokietiją, pardavimai sudarė 6,5 proc., Pietų Europoje – 0,3 proc. Vokietijoje pardavimai išaugo 1,9 proc., o Vidurio ir Rytų Europoje – 17,6 proc. Pranešime spaudai ypač išryškinama sėkmė Rusijoje, kur buvo parduota 317,7 tūkst. automobilių, t. y. 38,8 proc. daugiau nei prieš metus.

Kalbant apie konkrečių prekinių ženklų pardavimus, „Volkswagen“ pardavė 5,7 mln. automobilių. „Audi“ markės automobilių buvo parduota 1,46 mln. vnt., „Škoda“ – 939 tūkst. vnt., „Seat“ – 321 tūkst. vnt., „Porsche“ – 59,5 tūkst. vnt.

Pernai pardavimų augimu išsiskyrė kelios didelės automobilių kompanijos. „Hyundai“ per 12 mėnesių pardavė 7,12 mln. transporto priemonių, t. y. 8 proc. daugiau nei prieš metus. Panašu, kad didžiausia pasaulyje automobilių gamintoja vėl taps „Toyota“, kurios negalutiniais duomenimis, 2012 m. buvo parduota 9,7 mln. automobilių, t. y. 22 proc. daugiau, palyginti su 2011 m.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)