Ekonominis sunkmetis koreguoja mūsų išlaidas, keičia vartojimo įpročius ir verčia taupyti kiekviename žingsnyje. Tačiau yra sričių, kuriose perdėtas taupumas gali būti pavojingas. Viena iš jų – mūsų automobilis. Dažnai į automobilių serviso įmones vairuotojai suka tik būtinybės verčiami ir galvodami, kad nėra didelio skirtumo, kokias dalis naudoja automobilį remontuojantis meistras. Tačiau nuo to gali priklausyti ne tik automobilio funkcionalumas, bet ir jo vairuotojo bei keleivių saugumas.
© Bendrovės nuotr.

„2009-ieji atgaivino vairuotojų įpročius, kuriuos jau buvome pamiršę. Vairuotojai ir vėl ėmė taupyti automobilių remonto sąskaita. Dabar daugelis jų priversti atliekamą litą investuoti į degalų baką, o ne į automobilio priežiūrą, – teigė bendrovės „Moller Auto” serviso vadovas Gediminas Metelionis. – Suprasdami mūsų klientų poreikį taupyti, tačiau tuo pat metu užtikrinti maksimalų savo automobilio saugumą, mes jiems siūlome didelių nuolaidų perkant originalias „Volkswagen“ ir „Audi“ automobilių dalis.“

Pranešime žiniasklaidai rašoma, kad „Volkswagen“ ir „Audi“ servisai Vilniuje nuo kovo 15 dienos mažina čia parduodamų originalių dalių kainas. Mažiausia nuolaida originalioms dalims – 15 proc., tačiau yra ir tokių, kurių kainos sumažėjo perpus ar net daugiau. Pavyzdžiui, „Volkswagen“ variklio paskirstymo dirželio komplektas, kainavęs 818,01 Lt, šiandien tekainuoja tik 490 Lt. Kone perpus pigiau dabar kainuoja ir „Audi A6“ vandens siurblys su tarpine – tik 285,72 Lt.

„Nereikia pamiršti, kad atpigus „Volkswagen“ ir „Audi“ originalioms dalims, sumažės ir bendra automobilio remonto sąskaita, – tvirtina bendrovės „Keturi žiedai“ serviso vadovas Rimantas Kvederavičius. – Be to mūsų klientui bus suteikta atliktų darbų dvejų metų garantija be ridos apribojimo. To pasiūlyti negali joks kitas servisas.“

Pranašumas – suteikiama garantija

Sumažinus originalių „Audi“ ir „Volkswagen“ detalių kainas, jos beveik susilygino su neoriginalių dalių kaštais. Tačiau jų kokybę ir toliau skiria milžiniška praraja. Kodėl taip yra?

„Atsivėrus Europos Sąjungos sienoms, į Lietuvą plūstelėjo pigios automobilių dalys. Tačiau jos nuvylė ne vieną vairuotoją. Deja, kai taupai ten, kur taupyti nepatartina, dažnai tenka mokėti du kartus, – sakė G. Metelionis. – Mat toli gražu ne visos automobilių dalys, nors ir gražiai įpakuotos, yra originalios. Ne visoms gali būti suteikta garantija“.

Pasak R. Kvederavičiaus, kvalifikuotos pagalbos ir aptarnavimo vairuotojai gali tikėtis tik autorizuotuose servisuose. Mat jie disponuoja pačia šviežiausia informacija apie atsargines dalis ir „Audi“ bei „Volkswagen“ automobilių remonto technologijas. Šias žinias autorizuoti servisai gauna tiesiogiai iš gamintojo. Nemažiau svarbu, kad čia visi remonto darbai atliekami remiantis tik automobilio gamintojo pateiktais remonto darbų aprašymais, naudojant tam reikalingą specialią įrangą ir specialius įrankius.

Pranešime rašoma, kad dar vienas svarbus autorizuoto serviso pranašumas tas, kad tik jame teikiama 2 metų garantija meistrų atliktiems darbams ir jų sumontuotoms dalims. Net ir pasibaigus 2 metų garantijos galiojimo laikotarpiui (eksploatuojant automobilį 3-5 metus) lojaliems autorizuoto serviso klientams gali būti kompensuojama iki 100 proc. sugedusių automobilio agregatų/dalių remonto kaštų. Tokių agregatų/dalių sąrašą sudaro tokios svarbios ir nemažai kainuojančios detalės ir agregatai, kaip pavarų dėžės, valdymo blokai, reduktoriai, vairo kolonėlės ir t.t.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Vilniuje riaumojo galingieji „Mercedes-AMG“ automobiliai (15)

Šį pirmadienį Vilniuje vyko „ Mercedes-Benz StarExperience“ renginys, kurio metu buvo...

Kinijos „Great Wall Motor“ planuose – „Fiat Chrysler“ įsigijimas

Kinijos automobilių gamintojas „ Great Wall Motor “ svarsto galimybę įsigyti koncerną „ Fiat...

A. Merkel: Vokietijos automobilių kompanijų vadovai nenusipelno didžiulių išmokų

Daugiamilijoninės išmokos didžiųjų Vokietijos automobilių gamintojų vadovams yra...

Gatvėse užfiksuotas naujasis „BMW X2“

Rugsėjį numatyta „ BMW X2“ pristatymo diena nenumaldomai artėja. Apie tai priminė į...

Apklausa: vokiečiai vis skeptiškiau vertina „dyzeliukus“ (35)

Vokietijos automobilių pirkėjai vis skeptiškiau vertina automobilius su dyzeliniais varikliais,...

Top naujienos

Paėmusieji būsto paskolas viliojami galimybe sutaupyti nemenką sumą (56)

Tūkstančiai šalies gyventojų įsigydami nuosavą būstą skolinosi pinigų iš bankų....

Kiek studentai mokės už nuomą Kaune (5)

Kaunas , kaip ir kiti šalies miestai, šiemet sulauks kiek mažiau studentų nei ankstesniais...

S. Skvernelis nemato pagrindo kalbėti apie pirmalaikius rinkimus (58)

Šiuo metu kalbėti apie pirmalaikius parlamento rinkimus nėra jokio pagrindo, sako premjeras...

Sankcijų Kryme ir Donbase sulaukęs asmuo tapo Rusijos pasiuntiniu JAV (94)

Pirmadienį, rugpjūčio 21 d., Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas paskyrė Anatolijų Antonovą...

Tokio saulės užtemimo nebuvo visą šimtmetį: neapsieita be kuriozų

Vienoje rančoje Oregone – pirmoje JAV valstijoje, galėjusioje stebėti retą visišką saulės...

„Alfa Romeo Stelvio“: perėja į vairuotojo pasaulį (24)

2757 metrų aukštyje Italijos kalnuose, netoli Šveicarijos, esanti perėja, kurioje – net 48-ių...

Orai: pajusime tikrą rudens alsavimą (24)

Iki pat savaitės pabaigos šalyje išsilaikys gaivūs orai , dažnai varvės dangus, įsismarkaus...

Atstumta kalytė prarado gyvenimo džiaugsmą: laimei, ją pastebėjo geras žmogus (7)

Liepos mėnesį palikdami savo 5-erių metų augintinę Manhatano gyvūnų priežiūros centre,...

Traukinys Maskva-Vladivostokas: lietuviai juo vyko, tikėdamiesi nuotykių ir problemų (314)

Šią vasarą aš – Tadas, ir mano brolis Mantas, atostogoms nusprendėme pasirinkti kiek...