„Volkswagen“ savo ekspozicijoje demonstruoja 25 objektus bei techninius sprendimus – nuo elektromobilių techninio aptarnavimo koncepcijų, iki autoservisų techninės įrangos ir popardaviminio aptarnavimo vadybos metodikų. Svarbią vietą ekspozicijoje užima prekybos originaliais „Volkswagen“ priedais ir naudotomis automobilių dalimis verslo sprendimai.
Kompanijos pademonstruotas aukštos įtampos diagnostikos prietaisas apdovanotas VAS 6558A inovacijų prizu remonto ir diagnostikos įrangos kategorijoje.

„Volkswagen“ bendrovės parodos stendas tematiškai suskirstytas į tris dalis: „Rinkos koncepcijos”, „Kokybės valdymas” ir „Personalo vadyba”.

„Rinkos koncepcijų” dalyje svarbią vietą užėmė programinis sprendimas „InCar Customer Communication (i3C)”. Tai šiuo metu jau veikiančios (Vokietijoje – nuo praeito mėnesio) išmaniesiems mobiliesiems įrenginiams skirtos „Volkswagen Service App” programėlės atnaujinimas ir išplėtimas. Šis programinis plėtinys kaupia kliento automobilio elektroninių sistemų bei jutiklių duomenis, kuriuos siunčia „Volkswagen“ specialistams, ir, remiantis šia informacija, klientui siūlomi suasmeninti, t.y., jo turimam konkrečiam automobiliui optimizuoti patarimai ir paslaugos.

Taupesnius klientus turėtų sudominti „Economy Parts” – pigesnės atsarginės dalys. Stenduose eksponuojamas gausus pigesnių dalių pasirinkimas.

Kitas įdomus kompanijos stende pristatomas objektas – aktyvių pardavimų skatinimui skirtas tarptautinio serviso marketingo instrumentas, pagrįstas individualiu požiūriu į klientą ir skirtas serviso rinkos aprėpties didinimui.

„Kokybės valdymo” dalyje eksponuojamos tokios inovacijos, kaip ateities elektromobilių autoserviso koncepcija – vizija, kurią materialiai reprezentuoja neseniai sukurtas aukštos įtampos diagnostikos prietaisas VAS 6558A, įvertintas šių metų parodos „Automechanika 2012“ inovacijų prizu remonto ir diagnostikos įrangos kategorijoje. Šis kompaktiškas prietaisas turi visas elektromobilių įtampos matavimo funkcijas.

Parodoje taip pat pristatoma sėkmingai jau įdiegta ir daugelio viso pasaulio įgaliotųjų „Volkswagen“ atstovų servisuose naudojama autoremonto dirbtuvėms skirta diagnostinės įrangos sistema „Offboard Diagnostic Information System (ODIS)”.

„Cross” – dar viena sistema, tik šį kartą tai – Vokietijos rinkai skirta įgaliotųjų atstovų valdymo sistema. Parodoje demonstruojama pažangiomis funkcijomis papildyta naujausia sistemos versija.

„Personalo vadybos” dalyje pristatytas atnaujintas Mažmeninės prekybos patirties pasaulio čempionatas, kuriame nuo šiol galės varžytis ne tik pačių automobilių pardavėjai, bet ir dalių pardavėjai bei autoservisų vadybininkai.

„Audi“ stende – ateities servisas

Parodoje „Automechanika 2012“ „Audi AG“ bendrovė supažindina su pažangiausiais serviso sprendimais.

Didelis dėmesys skiriamas neseniai pristatytų hibridinių Audi automobilių remontui. Premium segmento hibridinių automobilių „Audi Q5 hybrid quattro“, „A6 hybrid“ ir „A8 hybrid“ remontas gerokai skiriasi nuo kitų įprastų ir ankstesnių kartų automobilių remonto – reikia visiškai naujo tipo įrankių ir prietaisų bei didesnių darbuotojų įgūdžių.

Rengiantis greitai prasidėsiančiai masinei vien tik elektra varomų elektromobilių gamybai, galėsiančių visiškai pakeisti benzininius ir neturinčių dabartinei elektromobilių kartai būdingų apribojimų, labai svarbu parengti kvalifikuotus elektrikus. Tokiuose elektromobiliuose naudojama aukštos įtampos elektros srovė, kai tuo tarpu šios kartos elektromobiliuose ir įprastuose automobiliuose pritaikytos žemos įtampos elektros technologijos. Visa tai pareikalaus naujų autoelektrikų įgūdžių ir net visiško persikvalifikavimo.

Parodos „Automechanika 2012“ „Audi“ stende demonstruojami įvairūs perėjimo prie aukštos įtampos srovės keliamų iššūkių įveikimo būdai, pateikiamos naujos autoelektrikų mokymo bei kvalifikacijos kėlimo gairės.

Naujausios kartos „Audi“ automobiliuose kaip niekada plačiai naudojamas aliuminis. Iš aliuminio gaminami ne tik automobilių sparnai, bet ir rėmo dalys ar net visas rėmas (kai kuriuose modeliuose), o taip pat daug pakabos dalių. Parodos stenduose „Audi“ specialistai pristato su aliumininėmis kėbulo ir kitomis dalimis reikalingus naujoviškus įrankius bei įrangą.

Dėmesio taip pat vertas su uždegimo rakteliu susietas programinės ir aparatinės įrangos kompleksas „Audi Service Key”. Tai jau antroji šio komplekso versija. Jeigu anksčiau užvedimo raktelis buvo naudojamas tik kaip laikmena, į kurį įrašomi automobilio parametrai, diagnostinės įrangos parodymai ir planinių serviso darbų tvarkaraštis, tai antrosios kartos sistema visus šiuos duomenis perkelia į internetą bei centralizuotas bendrovės serviso duomenų bazes, o taip pat nustato apsilankymų autoservise eiliškumą, galimą trukmę ir pan.

Taigi, ši sistema netrukus visiškai pakeis popierinę serviso knygelę su įrašais rašikliu ir įmonės spaudais.

„Automechanika“ rengiama kas antrus metus ir yra viena didžiausių tokio pobūdžio parodų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)