„Volkswagen“ gavo apdovanojimą už inovacijas

 (8)
Vokietijos automobilių „Auto Bild“ ir apie kompiuterius rašantis „Computer Bild Welt“ žurnalai nuo 2013 m. rengia bendrą kasmetinį konkursą „Connected Car Award“, kuriame apdovanoja pažangiausius automobilių skaitmenizacijos sprendimus ir išrenka naujoms technologijoms draugiškiausią automobilį.
"V-Charge" sistema gavo apdovanojimą
© Gamintojo nuotr.

Leidinių ekspertai suformuoja pretendentų į konkurso devynias kategorijas sąrašą, pagal kurį minėtų žurnalų ir jiems priklausančių interneto portalų skaitytojai internetiniu balsavimu išrenka kiekvienos kategorijos nugalėtoją.

2015 m. vienos iš kategorijų nugalėtoju tapo „Volkswagen“ koncerno ir mokslinių partnerių vystomas „V-Charge“ išplėstinio autonominio parkavimo projektas, grindžiamas prielaida, kad ateityje lengvasis automobilis turėtų ne tik pats susirasti parkavimo vietą, bet ir stovėjimo metu įkrauti akumuliatorius. Ši galimybė ypač svarbi įkraunamiems hibridams ir gatves netrukus užtvindysiantiems elektromobiliams, teigiama gamintojo pranešime.

Šis projektas pelnė ne tik Vokietijos, bet ir plačiosios visuomenės susidomėjimą bei pritarimą, todėl yra eksponuojamas šiuo metu Las Vegase (JAV) vykstančioje CES elektronikos parodoje, kurioje „Volkswagen“ gamintojams ir buvo įteiktas „Connected Car Award 2015“ prizas.

„V-Charge“ projekte dalyvauja „Volkswagen Group Research“ mokslinių tyrimų padalinys, Ciuriche esantis Šveicarijos Federalinis technologijų institutas, Braunšveigo technikos universitetas, elektronikos gigantas „Robert Bosch GmbH“ ir Oksfordo bei Parmos universitetai.

Kūrėjų nuomone, „V-Charge“ technologijos veikimo principas turėtų imituoti, o vėliau visiškai pakeisti šiuo metu JAV populiarią profesionalių parkuotojų paslaugą, kurią šioje šalyje teikia daugelis didesnių viešbučių, restoranų, biurų dangoraižių ir kitų stambesnių visuomeninės infrastruktūros objektų.

Atvykęs į tokią vietą, vairuotojas atiduoda raktelius profesionaliam parkuotojui, kuris pastato automobilį o vėliau atvairuoja jį atgal savininkui.

Mokslininkai kuria išmanią elektroninę sistemą, kuri leistų vairuotojui tiesiog išlipti iš automobilio, o vėliau automobilis pats nuvažiuotų į artimiausią įkrovimo aikštelę ir papildytų akumuliatoriaus įkrovą. Pilnai įkrovus akumuliatorių, automobilis taip pat automatiškai pervažiuotų į įprastą stovėjimo vietą, užleisdamas įkrovimo stotelę kitam taip pat be vairuotojo atvažiavusiam automobiliui.

Pėstieji ir kiti eismo dalyviai būtų atpažįstami išmaniomis vaizdo kameromis ir jutikliais, todėl ateities miestuose, projekto autorių nuomone, turėtų įsivyrauti šiuo metu vis dar sunkiai įsivaizduojamas „mišrusis“ eismas, kuomet šalia įprastai vairuojamų transporto priemonių saugiai važinėja ir savo paskirties vietą tiksliai pasiekia daug tokių, kuriuose niekas nesėdi prie vairo.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

„CityBee“ plečia paslaugų spektrą (9)

Automobilių ir dviračių dalinimosi paslaugas teikianti „CityBee“ plečia paslaugų spektrą: nuo šiol klientams papildomai bus teikiamos ir ilgesnės automobilių nuomos paslaugos. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, automobilį ilgesniam laikotarpiui bus galima išsinuomoti naudojantis programėle be papildomo užstato ar kelionės į specialius nuomos punktus.

Automobilių pardavėjų skaičiai nedžiugina: Lietuva – vis dar trečia nuo galo ES atskleidė, kas parduoda daugiausiai (35)

Naujų lengvųjų automobilių pardavimai Lietuvoje išlaiko stabilų augimą, rašoma pranešime žiniasklaidai. 2016 m. Lietuvoje parduota 23 tūkst. 113 naujų M1 ir N1 kategorijos automobilių, arba beveik penktadaliu (18,9 proc.) daugiau negu 2015 m., skelbia Lietuvos autoverslininkų asociacija (LAA).

2016-ųjų TOP-10 anapus Atlanto – tendencija aiški (46)

Nors naujais rekordais ar drastiškais pokyčiais ir nekvepia, 2016 metais automobilių pardavimai Jungtinėse Valstijose gamintojus kaip reikiant džiugino pardavėjus. Pigūs degalai, paprasta finansavimo sistema ir elementarus vartotojų noras pirkti padėjo automobilių gamintojams į kelius išsiųsti milijonus naujutėlaičių transporto priemonių, skelbia autoblog.com.

Buvęs „Volkswagen“ vadovas tvirtina „nežinojęs“ apie klastojimus (1)

Buvęs „Volkswagen“ (VW) vykdomasis direktorius Martinas Winterkornas pareiškė nežinojęs apie manipuliacijas išmetamųjų teršalų rezultatais, kol skandalas neiškilo į viešumą, informuoja BBC.

Vidutinis Lietuvos automobilių parko amžius nesikeičia (14)

Konferencijoje, skirtoje 2016 metų automobilių rinkos apžvalgai bei prognozėms, pranešimą skaitęs Valstybės įmonės „Regitra“ Veiklos departamento direktorius Darius Jurgutis pastebėjo, kad nors pagal registracijos prašymų duomenis kelerius metus iš eilės konstatuojamas vietinei rinkai reikšmingas, nes nuoseklus, augimas, vis dėlto viso transporto priemonių, turinčių leidimą dalyvauti viešajame eisme, parko amžius išlieka beveik nepakitęs. M1 klasės transporto priemonių vidutinis amžius siekia penkiolika metų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Facebook draugai