Šiuo metu daugiau kaip 14 tūkst. Hanoverio gamyklos darbuotojų surinkinėja „Volkswagen T5“ ir „Amarok“ markių lengvuosius krovininius automobilius bei surenka ir dažo „Porsche Panamera“ kupė dalis. Šis VW padalinys laikomas didžiausiu transporto priemonių surinkimo tašku.

Tiesa, šiuo metu gamykla dirba tik 70 proc. pajėgumu, teigia fabriko valdybos vadovas Thomasas Zwiebleris. Jis nurodo tokį sumažėjimą įvykus dėl to, kad Europos rinkose sumažėjo komercinių transporto priemonių poreikis.

Gamykla taip pat gali prarasti ir VW priklausančios „Porsche“ užsakymus modeliui „Panamera“ 2016 surinkinėti. Bendrovė gali perkelti šių automobilių gamybą į Leipcigą.

„Mums reikia papildomų modelių, ne tik „VW T5“, – ragino Th. Zwiebleris. Jis taip pat ragino skirti Hanoverio gamyklai šį užsakymą 2014 metų viduryje, kai bus svarstomas galimas laikinųjų darbuotojų darbo sutarčių atnaujinimas.

„Volkswagen“ atstovas spaudai atsisakė komentuoti Th. Zwieblerio pasisakymus, planus dėl naujųjų modelių surinkimo ar pastarųjų poveikio darbo vietoms.

Anksčiau smukusi naujų automobilių paklausa Europos rinkose nuo praėjusio rugsėjo ėmė kilti.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)