Ji nustatys veiksmų planą, padėsiantį sutrumpinti modelių gyvavimo ciklą, dabar trunkantį septynerius metus, kadangi įvairios technologijos (informacinės, pramogų bei elektrinių variklių) reikalauja dažnesnių atnaujinimų. Modernių technologijų poreikis nuolat auga – JAV prezidentas Barackas Obama pabrėžė šalies gamintojų kuriamos technologijos, leisiančios automobiliams dalintis informacija ir taip išvengti grūsčių bei incidentų, svarbą.

„Volkswagen“ darbo grupė yra gamintojo pastangų, siekiant sumažinti išlaidas ir iki 2017 m. padidinti to paties pavadinimo markės veiklos efektyvumą 5 mlrd. eurų (virš 17 mlrd. litų), padarinys. Sutaupyti siekiama mažinant pirkimų bei gamybos išlaidas, o taip pat kuriant paprastesnes konstrukcijas. „Volkswagen“ grupėje dirba beveik 575 tūkst. darbuotojų, daugiau nei pas bet kurį kitą automobilių gamintoją. Didelę darbuotojų atlyginimams išleidžiamą sumą siekiama kompensuoti skirtingoms markėms naudojant bendras komplektuojančias dalis ir gamybos išlaidas.

Ketinant išleisti į rinką autonomiškus automobilius gamintojams tenka programinės įrangos kūrimui skirti ne mažiau dėmesio nei automobilio inžinerijai, teigė „Nissan Motor“ atstovas Maartenas Sierhuisas.

Dėl nuožmios konkurencijos Europoje ir didelių išlaidų kuriant naujus modelius, tokius kaip naujosios kartos „Passat“, „Volkswagen“ markės marža 2014 m. I ketvirtį smuko iki vos 1,8 proc. (prieš metus ji siekė 2,4 proc.). Gamintojas siekia, jog ši marža ilgainiui pakiltų iki 6 proc. Palyginimui, „Hyundai“ marža siekia net 9 proc.

„Volkswagen“ grupės vadovas Martinas Winterkornas nori didinti metinių pardavimų apimtis bei 2014 m. pirmą kartą viršyti 10 mln. vnt. ribą – 4 metais anksčiau nei planuota. Gamintojas per ateinančius metus ketina pristatyti 100 naujų ar atnaujintų modelių siekdamas iki 2018 m. aplenkti pasaulinį lyderį „Toyota Motor“. Pelno augimas gyvybiškai svarbus „Volkswagen“, kadangi automobilių gamintojai susiduria su vis didesniais iššūkiais dėl griežtėjančio išmetamųjų dujų reguliavimo, besikeičiančių mobilumo tendencijų miestuose bei didelėmis išlaidomis kuriant elektromobilius. M.Winterkornas pripažino, jog be tvirto finansinio pagrindo bet kuri strategija yra pasmerkta žlugti.