Su tuo nesutinka techninės apžiūros (TA) įmones vienijančios asociacijos „Transeksta“ direktorius Gintautas Šlėderis. Jis piktinasi, kad jo vadovaujama asociacija yra nuolat puolama dėl vienvaldystės: „Iš tiesų milijonus litų investavusios į pastatus, įrangą TA įmonės per metus vidutiniškai gauna vos 200-400 tūkst. Lt“.

Anksčiau skelbta, kad Ūkio ministerijos Verslo aplinkos gerinimo (Saulėtekio) komisija rugpjūčio pabaigoje pateikė siūlymą TA leidimų kvotas pertvarkyti į licencijų sistemą, kad techninę apžiūrą galėtų atlikti ne tik specializuotos TA stotys, bet ir automobilių remontu užsiimančios bendrovės.

„Lietuvos rytas“ rašo, kad G.Šlėderis įsitikinęs, jog jei Vyriausybė pritars Saulėtekio komisijos siūlymams, bus žengtas žingsnis atgal – esą nereguliuojant techninės apžiūros valdytojų skaičiaus naujosios TA stotys telktųsi tik didžiuosiuose miestuose, o pakeitus galiojančią tvarką, nebūtų įmanoma iki šių metų pabaigos visose stotyse įdiegti automatinio duomenų nuskaitymo sistemos, todėl nemažą dalį patikros procedūrų tektų atlikti kontrolieriams.

„Daugelis nesupranta, kad techninės būklės priežiūra yra ne paslauga, o prievolė. Todėl čia rinkos dėsniai negalioja“, – teigė G.Šlėderis.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją