R8 - retas automobilis mūsų šalyje, iki šiol jų Lietuvoje parduota tiek, kad juos galima suskaičiuoti ant poros rankų pirštų.
Į sostinę atvežtas „R8 Spyder“ yra atnaujintas modelis. Lyginant su pirmtaku, jis skiriasi pakeistais buferiais, standartinėje įrangoje esančiais naujoviškais LED žibintais ir kitais elementais. Artimųjų ir tolimųjų šviesų žibintų LED diodų juostelės įtaisytos virš dienos šviesos lemputės ir po ja, o pati dienos šviesos lemputė kartu atlieka ir signalinių šviesų (t.y., posūkio bei stop signalo) funkcijas. Be to, žibintų blokas gali šviesti posūkio kryptimi.
4,43 cm ilgio, 1660 kg sveriantis „Audi R8 Spyder“ rodsteris gali būti komplektuojamas su vienu iš dviejų variklių – 4.2 l V8 arba 5.2 l V10.
4.2 FSI variklis išvysto 430 AG (esant 7 900 aps./min.) ir maksimalų 430 Nm sukimo momentą (esant 4 500-6 000 aps./min.). Toks jėgos agregatas leidžia „Audi R8 V8 Spyder“ modeliui su su „S tronic“ pavarų dėže iki 100 km/val. įsibėgėti per 4,5 sek. ir pasiekti maksimalų 300 km/val. greitį.
Dar galingesnis V10 variklis išvysto 525 AG ir maksimalų 530 Nm sukimo momentą (esant 6 500 – 8 000 aps./min.). Rodsteris „R8 V10 Spyder“ su „S tronic“ pavarų dėže iš vietos iki 100 km/val. spurtuoja per 3,8 sek. ir pasiekia 311 km/val. maksimalų greitį (su mechanine pavarų dėže: 4,1 sek. ir 313 km/val.).
Atnaujintas „Audi R8 Spyder“ Lietuvoje siūlomas nuo 452 617 Lt. Versija su V10 varikliu kainuoja nuo 568 tūkst. Lt. Kupė modelis kiek pigesnis – jo kaina prasideda nuo 405 tūkst. Lt.