Į Trentono gamyklą variklių blokai patenka iš Kokomo mieste esančios „Chrysler“ liejyklos ir po apdirbimo iškeliauja į Maranello gamyklą Italijoje, kur užbaigiamas variklių surinkimas ir jie sumontuojami į „Maserati“ flagmaną „Quattroporte“ ar kiek mažesnį sedaną „Ghibli“. Tai pirmasis atvejis, kuomet amerikietiškasis „Fiat Chrysler Automobiles“ sparnas gamina jėgaines sportiniams europietiškiems automobiliams.

„Fiat Chrysler Automobiles“ variklių gamybos inžinerijos vadovas Brianas Harlow pastebi, kad „Chrysler“ per dieną pagaminą apie 50 „Maserati“ skirtų variklių blokų, tačiau netrukus šis skaičius turėtų išaugti iki 80. Jis pasidžiaugė galimybe „Chrysler“ specialistams prisidėti prie modernaus ir galingo variklio gamybos ir patikino, kad čia užtikrinama aukščiausio lygio kokybė.

Trentono variklių gamyklos darbuotojai taip pat didžiuojasi jiems parodytu pasitikėjimu ir netgi papuošė gamyklą „Ferrari“ logotipu bei užrašu, skelbiančiu, kad ji atitinka šios legendinės itališkos markės standartus. Trentone buvo gaminami ir tokie legendiniai „Chrysler“ varikliai kaip I-6 konfigūracijos „Slant Six“ bei didžiausias „Chrysler“ V-8 agregatas 440. B. Harlow tikisi, kad didelis dėmesys „Maserati“ variklių kokybei leis pagerinti ir įprastinius „Chrysler“ agregatus.

Trentone gaminami 3,0 ltr. V-6 variklio blokai yra aliumininiai su įlietu plieniniu cilindrų apmušimu. B. Harlow teigė, kad apie kiekvieną detalę surenkama itin daug informacijos ir tiek liejimas, tiek blokų apdirbimas atliekami griežtai laikantis leistinų nuokrypių. Anot jo, šis dvi turbinas turintis motoras buvo sukurtas „Ferrari“ inžinierių ir jo gamyba patikėta Vokietijos bendrovei „Weber Automotive“, tačiau, smarkiai išaugus „Maserati“ pardavimams, Vokietijos gamintojas nespėjo tenkinti poreikio ir tuomet „Fiat Chrysler Automobiles“ vadovybė nusprendė, kad galima pasinaudoti turimais pajėgumais Šiaurės Amerikoje.

B. Harlow pripažino, kad „Chrysler“ įvaizdis nė iš tolo neprilygsta „Ferrari“ ar „Maserati“, tad JAV gamintojas daro viską, kad nesuterštų šių markių vardo. Anot jo, čia galima laikytis tik vieno standarto ir tai yra bekompromisis „Ferrari“ standartas. B. Harlow pasidžiaugė, kad bendravimas su „Ferrari“ inžinieriais vyko sklandžiai ir kai kurias praktikas jau pavyko perkelti į įprastinių „Chrysler“ variklių gamybą.