Vienas interviu atskleidė, ką Rusijos turtuoliai graibsto krizės metu

 (36)
Nepaisant ekonominės krizės ir bendros sudėtingos situacijos automobilių rinkoje, Rusijoje graibstyte graibstomi prabangūs „Lamborghini“ markės automobiliai. 2016 metais Rusijos rinkai skirta 25 automobilių kvota jau išparduota. Šiuo metu galima įsigyti automobilius, kurie autosalonus pasieks tik 2017 metais. Tokią informaciją interviu Lenta.ru atskleidė generalinis „Lamborghini Maskva“ direktorius Sergejus Mordovinas.
Rusijoje labai laukiamas "Lamborghini Urus"
© AP

„Lamborghini“ superautomobilių gamyba griežtai kontroliuojama ir ribojama. 2015 metais minėtosios markės mašinų pardavimai, lyginant su 2014 metais, išaugo 31 proc. Iš viso visame pasaulyje bendrovė pardavė 3245 automobilius, didžiausia rinka šiai dienai išlieka Amerika.

Už užsisakytus automobilius jau sumokėję pirkėjai mašinas gaus tik po metų. Kaip teigia S. Mordovinas, jau gauti du užsakymai automobiliams, kurie bus pristatyti tik 2017 metais. Be to, pirkėjai iš Rusijos labai domisi būsimuoju visureigiu „Lamborghini Urus“, kuriuo bus imta prekiauti tik 2018 metais.

„Klientai kovoja, kuriam atiteks garbė tapti pirmuoju, įsigijusiu tokį visureigį Rusijoje“, – paaiškino „Lamborghini Maskva“ generalinis direktorius.

Automobilių salone Ženevoje kovo 3-13 dienomis bus pristatytas naujas „Lamborghini“ modelis, kuris, kaip spėjama vadinsis „Centenario“, o orientacinė kaina sieks 1,75 mln. eurų.

„Jos dar niekas nematė, o visame pasaulyje jau parduota 40 tokių automobilių. Šiuo metu, norint užsisakyti tokią mašiną, reikia įnešti 500 tūkst. eurų įnašą. Rusijoje jau yra du klientai, kuriuos domina būtent šis modelis, bet jie dar nori pamatyti bent nuotraukas. Tai prekės ženklas-paslaptis“, – pridūrė S. Mordovinas.

Lamborghini Huracan“ modelio kaina Rusijoje dėl nusilpusios valiutos dabar siekia 17 mln. rublių (0,2 mln. Eur), o „Aventador“ – 25 mln. rublių (0,29 mln. Eur).

DELFI jau rašė, kad pernai prabangių automobilių pardavimai Rusijoje augo net 2,3 karto ir pasiekė 1157 vienetus. To priežastimi taip pat gali būti smarkiai kritęs rublio kursas.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

„Mazda“ pardavimai Europoje augo 12 proc. (1)

Japonijos automobilių gamintojas „Mazda Motor Corporation“ Europos rinkoje jau ketvirtus metus iš eilės fiksuoja dviženklį pardavimų augimą. Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, pernai šioje rinkoje parduota beveik 240 tūkst. automobilių – 12 proc. daugiau nei 2015-aisiais. Bendra Europos automobilių rinka pernai augo 6 proc.

„General Motors“ investuos 1 mlrd. dolerių

JAV automobilių gamintoja planuoja investuoti vieną milijardą JAV dolerių ir sukurti per tūkstantį darbo vietų keliose JAV veikiančiose gamybos įmonėse, rašo įtakingas laikraštis „The Wall Street Journal“ (WSJ), remdamasis dviem su gamintojos planais susipažinusiais šaltiniais. Tačiau kokiose konkrečiai gamyklose korporacija sukurs darbo vietų – nepranešama.

Į Lietuvą trumpam užsuko sportiškasis „Audi RS 3 LMS“ (2)

Šį savaitgalį Vilnių pasiekė ypatingas, tik prieš kelis mėnesius visam pasauliui pristatytas, sportinis „Audi RS 3 LMS“ modelis. Išraiškingų kėbulo linkių automobilis į Lietuvą atvežtas norint Lietuvos ir Latvijos „Audi“ tinklo darbuotojams metinėje šio automobilių gamintojo konferencijoje pristatyti vieną naujausių „Audi Sport“ padalinio darbų, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Porsche“ salonui Vilniuje – gamintojo įvertinimas (1)

Bendrovei „Prime Auto“, atstovaujančiai „Porsche“ prekės ženklui Lietuvoje, vokiečių koncernas suteikė „Porsche Exclusive Flagship Dealer“ statusą. Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, nuo šiol „Porsche“ centro Vilniuje klientai galės rinktis individualizuotą įrangą ir nestandartinius apdailos sprendimus, jiems pirmiesiems bus pristatomi išskirtiniai ribotos laidos „Porsche“ modeliai, be to, šiuos automobilius bus galima užsisakyti anksčiau negu kituose salonuose.

„Toyota“ Detroito parodoje pristatė naujos kartos „Camry“ (13)

Detroite (JAV) vykstančioje tarptautinėje parodoje Japonijos kompanija „Toyota“ pristatė Šiaurės Amerikos rinkai skirtą naujos kartos sedaną „Camry“. Anot koncerno atstovų, naujasis modelis sukurtas „nuo švaraus popieriaus lapo“.
Facebook draugai