Vertingiausių markių penketukas, kuriame dominuoja IT bendrovės, šiemet liko nepakitęs: pirmoje vietoje rasime „Apple“, antroje – „Google“, „Coca-Cola“ užėmė trečią vietą, IBM liko ketvirta, o „Microsoft“ – penkta. Tarp automobilių markių po lyderės „Toyota“ rikiuojasi „Mercedes-Benz“ (10 vieta) ir BMW (11 vieta).

Reklamos ir rinkodaros grupei „Omnicom“ priklausančios „Interbrand“ agentūros sudarytame šimtuke automobilių markių skaičius šiemet nepakito, tačiau tarp 13 geriausių automobilių markių neberasime „Ferrari“, kurią pakeitė „Land Rover“ (91 vieta).

„Interbrand“ markes vertina atsižvelgdama į jų finansinius rezultatus, poveikį pirkėjų pasirinkimui bei įtaką kainoms ir pelningumui. Tarp penkių labiausiai šiemet augusių markių greta „Facebook“ ir „Amazon“ rasime net tris automobilinius vardus: „Audi“ (45 vieta), „Volkswagen“ (31 vieta) bei „Nissan“ (56 vieta).