Japonų automobilių gamintojos „Toyota“ atstovai informuoja, kad naujoji sistema, duomenis surenkanti iš visų mūsų automobilių, skirtingai nuo tradicinio metodo, kai informacija gaunama iš specialių transporto priemonių su jose sumontuotais 3D lazeriniais skaitytuvais, taps saugia automatizuoto vairavimo pradžia, rašo „Autocar“.

Iš automobilių gauta informacija apie vaizdą kelyje ir transporto priemonės buvimo vietą perduodama į duomenų centrus, kur informacija išskaidoma, pataisoma, atnaujinama ir panaudojama itin tiksliems didelį plotą apimantiems navigacijos žemėlapiams sudaryti.

Automatizuotoms vairavimo sistemoms būtina detali informacija apie kelio dangą ir judėjimo bei greičio apribojimus, o taip pat ir kelio ženklus. Be to, tiksliam automobilio vietos nustatymui reikalinga informacija apie skiriamąsias juostas, šaligatvio bortelius ir kitus kelių ypatumus.

Naudojant tradicinį ir kur kas daugiau kainuojantį metodą, kai žemėlapiai sudaromi pasitelkus 3D lazerinius skaitytuvus, duomenis tenka atnaujinti rankiniu būdu, pridedant informaciją dėl kelių ypatumų, pavyzdžiui, skiriamųjų juostų, šaligatvio bortelių ir kelio ženklų.

Taigi duomenys surenkami nedažnai, o žemėlapių atnaujinimas nėra reguliarus ir tokiu būdu žemėlapių naudingumas mažėja.

Naujoji „Toyota“ žemėlapių sudarymo sistema naudoja automatinę debesimi paremtą informacijos generavimo technologiją, skirtą generuoti itin tikslius kelio vaizdų duomenis iš duomenų bankų ir GPS prietaisų, naudojamų transporto priemonėse.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (29)