Kuro elementus turintys automobiliai aplinkos neteršia, jie varomi vandeniliui jungiantis su deguonimi bei susidarant vandeniui. Vis dėlto, jeigu norima siekti ekologijos, švariai išgaunamas privalo būti ir pats vandenilis. Šiuo metu jis gaminamas naudojant iškastinį kurą.

Pirmadienį paviešinto projekto metu Jokohamos mieste esančioje vėjo jėgainėje pagamintas vandenilis bus suspaudžiamas ir krovininiais automobiliais pervežtas į keturias regione esančias kuro elementų pakrovimo stotis.

Projekto metu „Toyota“ bendradarbiaus su Jokohamos miesto ir netoliese esančio Kavasakio miesto valdžia, Kanagavos prefektūros pareigūnais, taip pat Japonijos elektronikos ir energetikos įmone „Toshiba Corp“, energetikos tiekėja „Iwatani Corp“.

Pasak aukšto rango „Toyota“ pareigūno Shigeki Tomoyama, vėjo jėgainėse galėtų būti tiesiogiai gaminama automobiliams skirta elektra, tačiau vandenilį lengviau transportuoti. Manoma, kad vandenilio gavyba vėjo jėgainėmis padės sumažinti dabartines anglies dvideginio emisijas gamyboje 80 proc.

Japonija tikisi tapti vandenilio energetikos lydere, naudotis šioje sferoje išgaunama energija norima ir 2020-ųjų Tokijo olimpinių žaidynių metu. Tiesa, pastaruoju metu vis dar nemažai kalbama apie kylančius keblumus siekiant stabilaus vandenilio tiekimo bei didelius proceso kaštus.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)